Onko Honda BF 20 vertailukelpoinen peli verrattuna muihin merkkeihin. Uusi kyseessä. Kommentteja.
Honda BF 20
4
8008
Vastaukset
- erkki merkki
Mihin veneeseen olet sitä laittamassa?
Kuutiotilavuus pieni joten ei painavaan veneesen kovin hyvä valinta. Painoa muistaakseni hiukan alle 50kg ja sähkö "kippi". Vanhaa mutta kestävää tekniikkaa ja kulutus kohtuullinen.
Tohatsun 18hv voisi olla vaihtoehto ja hinnaltaa paljon halvempi mutta vähintään yhtä luotettava.
Jos et paljon uistele niin vielä ehdit ostaa kevyen ja nopean sekä helppohuoltoisen 2t koneen.- Urpo
Vene on Lohi 520 eli kohtuu kevyt paatti. Vanha kone Terhi 20, siis vanha. Miten toi 2 tahti Tohatsu, verrattuna vanhaan koneeseen, kuljettaa moista paattia. Voiko noin suuren hintaeron koneet olla kuitenkaan samanveroisia, meinaan Tohatsu 1650 e ja Honda yli 3 tonnia.
- Tohatsu
Urpo kirjoitti:
Vene on Lohi 520 eli kohtuu kevyt paatti. Vanha kone Terhi 20, siis vanha. Miten toi 2 tahti Tohatsu, verrattuna vanhaan koneeseen, kuljettaa moista paattia. Voiko noin suuren hintaeron koneet olla kuitenkaan samanveroisia, meinaan Tohatsu 1650 e ja Honda yli 3 tonnia.
Niin tarkoitin sitä 4t tohatsua ja ovh 2400 eli reilu 2000 lähtee. Kyseinen kone on käytännössä hyvin samoissa tuon 20 4t hondan kannssa!
Tokihan 2t 18 löytyy myös mutta siitä mulla ei tietoa. Toki joku 2t 520cc motin 20hv kuljettas tosi iloseen...
4-TAHTI , 18 Hv
Tuotekoodi: MFS18B2S
Valitse malli: S EFS EPS EPL
S = lyhyt riki, käsikäynnistys
malli S
syliterien lukumäärä 2 kpl
sylinteritilavuus 328
iskun halkaisija 59 x 60
käynnistys käsi
hallintalaitteet ohjauskahva
vaihteisto eteen-vapaa-peruutus
välityssuhde 2.15 : 1
potkurit nousu 6-10
peräpeilin korkeus S
öljy SAE 10W-20 / 40
polttoainesäiliö 12 L IRTOSÄILIÖ
paino 52
latausteho lis.12V / 130W
käyntinopeus 5000-6000
cd-sytytys X
käynnistyksen esto vaihde päällä on
termostaattiohjattu jäähdytys on
pakokaasun poisto potkurin keskiön kautta on
polttoaineen suorasuihkutus on
induktiivinen sytytys on
Teho hevosvoimaa 18.0
Teho kilowattia 13.0
polttoaine lyijytön 95 E
Hinta: 2400 EUR - Mike
Olen testanut molemmat!
Honda on tehoton verrattuna Tohatsun (4t)
Mutta kuin olet käyttänyt Hondan n.25 tuntia, alkaa pikkuisen tehon nousu huomata...silti ei yhtä tehokas kun Tohatsu!
Laadusta voisin vain sanoa että Tohatsun "huono" maine on vale! On kyllä joskus täällä palstassa kertonut mitä on Hondan "tyypivika", ja ei varmasti on "myyjän puhetta" vain kokemus...
Tohatsu 2t on edullinen pipurinen moottori...mutta pienet mäännät että ei sama vääntö kuin isompi!
En olen nähnyt testissa Hondan "oikeat" hevoset, mutta Tohatsun 2t on 21,2 hv ja 4t oli yli 22!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241060
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871036- 87965
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70779