Kuun kolminainen Jumalatar.

AROSUSI-09

Pääsiäisen rymyämisen jälkeen kehkeytyi muun ohella myös suunnitelma,että elän niin kauan,että saan laskettua omat tassuni kuun kamaralle.Ihan fyysisellä tasolla."Ei siksi,että se olisi helppoa,vaan siksi,että se on vaikeaa."(J.F.K)*Mutustelee chilipähkinöitä*

10

896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoitaNainen

vaikka noidathan elää ikuisesti ellei polteta roviolla. Nam! *liittyy seuraan toiveissa saada vähän chilipähkinöitä*

• AROSUSI-09

Tottahan toki.Toin näitä pähkinöitä säkillisen.Ottaa siitä vaan:)/Näissä onkin sen verran tujua,että näidenkin voimalla melkein sinne kuuhun lentää.*Käpertyy viereen kerälle*

• NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Tottahan toki.Toin näitä pähkinöitä säkillisen.Ottaa siitä vaan:)/Näissä onkin sen verran tujua,että näidenkin voimalla melkein sinne kuuhun lentää.*Käpertyy viereen kerälle*

Tsiiiiiizus, että on tujua. *kaivaa noitamaisestalaukustaanoitajuomaa* *Hörppps*
        *Käpertyy kainaloon veretseisauttavan vedepaisumuksen vallassa*

• AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

Tsiiiiiizus, että on tujua. *kaivaa noitamaisestalaukustaanoitajuomaa* *Hörppps*
        *Käpertyy kainaloon veretseisauttavan vedepaisumuksen vallassa*

seilaa verisellä merellä.Voi jumalautahautalauta nyt lähtee.Pistä sitä kippoa tänne,niin hörppään.*Näykkii korvasta*

• NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

seilaa verisellä merellä.Voi jumalautahautalauta nyt lähtee.Pistä sitä kippoa tänne,niin hörppään.*Näykkii korvasta*

Irti hampaat mun korvasta tai lävähtää! Sattuu! :o/
        *Hyökkää pää eeltä likaseen lumihankeen*

Korvat ja suu tulessa..on sitä tulista meininkiä meillä, eikä olla harrastettu vielä ees seksiä :/

• AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

Irti hampaat mun korvasta tai lävähtää! Sattuu! :o/
        *Hyökkää pää eeltä likaseen lumihankeen*

Korvat ja suu tulessa..on sitä tulista meininkiä meillä, eikä olla harrastettu vielä ees seksiä :/

Äläs nyt pyristele,ei se pistä kuin ihan pikkuisen...*Kuuntelee,kun hankki sihisee ja haihtuu höyrynä ympäriltä*

• NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Äläs nyt pyristele,ei se pistä kuin ihan pikkuisen...*Kuuntelee,kun hankki sihisee ja haihtuu höyrynä ympäriltä*

ja hellemekko! Noita on taas leppoisa rauhallinen mussukka. *hyrisee tyytyväisenä hrrh hrrh*

• AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

ja hellemekko! Noita on taas leppoisa rauhallinen mussukka. *hyrisee tyytyväisenä hrrh hrrh*

Toi pilvi tuolla taivaalla on ihan lohikäärmeen näköinen...

• NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Toi pilvi tuolla taivaalla on ihan lohikäärmeen näköinen...

Annappas mulle savut! *Köh* Mun mielestä se näyttää ihan enkeliltä, jolla on pitkä laahus mekossa.

• krikatti-tikka

ei noidat elä ikusesti! eihän? eihän? ei elä, sillä jos elää, yritän perua sen loitsun! >=O

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1423
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      109
      865
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      714
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      55
      707
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      700
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      687
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      655
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      66
      643
    9. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      631
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      40
      626
    Aihe