Pääsiäisen rymyämisen jälkeen kehkeytyi muun ohella myös suunnitelma,että elän niin kauan,että saan laskettua omat tassuni kuun kamaralle.Ihan fyysisellä tasolla."Ei siksi,että se olisi helppoa,vaan siksi,että se on vaikeaa."(J.F.K)*Mutustelee chilipähkinöitä*
Kuun kolminainen Jumalatar.
10
879
Vastaukset
- NoitaNainen
vaikka noidathan elää ikuisesti ellei polteta roviolla. Nam! *liittyy seuraan toiveissa saada vähän chilipähkinöitä*
- AROSUSI-09
Tottahan toki.Toin näitä pähkinöitä säkillisen.Ottaa siitä vaan:)/Näissä onkin sen verran tujua,että näidenkin voimalla melkein sinne kuuhun lentää.*Käpertyy viereen kerälle*
- NoitaNainen
AROSUSI-09 kirjoitti:
Tottahan toki.Toin näitä pähkinöitä säkillisen.Ottaa siitä vaan:)/Näissä onkin sen verran tujua,että näidenkin voimalla melkein sinne kuuhun lentää.*Käpertyy viereen kerälle*
Tsiiiiiizus, että on tujua. *kaivaa noitamaisestalaukustaanoitajuomaa* *Hörppps*
*Käpertyy kainaloon veretseisauttavan vedepaisumuksen vallassa* - AROSUSI-09
NoitaNainen kirjoitti:
Tsiiiiiizus, että on tujua. *kaivaa noitamaisestalaukustaanoitajuomaa* *Hörppps*
*Käpertyy kainaloon veretseisauttavan vedepaisumuksen vallassa*seilaa verisellä merellä.Voi jumalautahautalauta nyt lähtee.Pistä sitä kippoa tänne,niin hörppään.*Näykkii korvasta*
- NoitaNainen
AROSUSI-09 kirjoitti:
seilaa verisellä merellä.Voi jumalautahautalauta nyt lähtee.Pistä sitä kippoa tänne,niin hörppään.*Näykkii korvasta*
Irti hampaat mun korvasta tai lävähtää! Sattuu! :o/
*Hyökkää pää eeltä likaseen lumihankeen*
Korvat ja suu tulessa..on sitä tulista meininkiä meillä, eikä olla harrastettu vielä ees seksiä :/ - AROSUSI-09
NoitaNainen kirjoitti:
Irti hampaat mun korvasta tai lävähtää! Sattuu! :o/
*Hyökkää pää eeltä likaseen lumihankeen*
Korvat ja suu tulessa..on sitä tulista meininkiä meillä, eikä olla harrastettu vielä ees seksiä :/Äläs nyt pyristele,ei se pistä kuin ihan pikkuisen...*Kuuntelee,kun hankki sihisee ja haihtuu höyrynä ympäriltä*
- NoitaNainen
AROSUSI-09 kirjoitti:
Äläs nyt pyristele,ei se pistä kuin ihan pikkuisen...*Kuuntelee,kun hankki sihisee ja haihtuu höyrynä ympäriltä*
ja hellemekko! Noita on taas leppoisa rauhallinen mussukka. *hyrisee tyytyväisenä hrrh hrrh*
- AROSUSI-09
NoitaNainen kirjoitti:
ja hellemekko! Noita on taas leppoisa rauhallinen mussukka. *hyrisee tyytyväisenä hrrh hrrh*
Toi pilvi tuolla taivaalla on ihan lohikäärmeen näköinen...
- NoitaNainen
AROSUSI-09 kirjoitti:
Toi pilvi tuolla taivaalla on ihan lohikäärmeen näköinen...
Annappas mulle savut! *Köh* Mun mielestä se näyttää ihan enkeliltä, jolla on pitkä laahus mekossa.
- krikatti-tikka
ei noidat elä ikusesti! eihän? eihän? ei elä, sillä jos elää, yritän perua sen loitsun! >=O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142