Peugeot 206 vm. 2000. Todennäköisesti flektin rele (taas) palanut. Mistähän tuo mahtaa löytyä, jospa vaikka tällä kertaa vaihtaisin itse?
Ohjekirja kyllä kertoo kaikki sulakkeet, niin sisätilasta kuin moottoritilastakin, mutta tuolla moottoritilan sulakerasiassa näyttää olevan joitain releitä. Ja noihin ei ohjekirja vastausta kerro tai sitten pitää ottaa silmä käteen. :) Mitähän mahtaa olla?
Kiitos asiallisista vastauksista etukäteen! Yleensähän tämä ei ole asiallisten vastausten palsta... :)
206 flektin rele
6
5974
Vastaukset
- entinen saapin omistaja
yleensä lämpökytkin sijaitsee syylärin kyljessä(mittaa jäähdytysnesteen lämmön ja käynnistää flektin). Lämpökytkimessä on 2 johtoa, jotka oikosulkemalla flekti käynnistyy, ellei sitten flekti ole palanut/johdot poikki/hapettuma liitoksessa....Onnea etsinnälle.
- Raimo Vormisto
Täytyypä tutkiskella...
Kun edes pyöris flekti koko ajan, mutta kun ei pyöri. Jännittää pikkusen lämpöjen kanssa liikennevaloissa...
Viime kesänä pyöritti flektiä vaikka maailman tappiin (akun tyhjiin), kunnes lopetti toimintansa kokonaan.
Huoltomies oli vaihtanut kaks relettä ja taas potki. - Lämpöä sisään
Raimo Vormisto kirjoitti:
Täytyypä tutkiskella...
Kun edes pyöris flekti koko ajan, mutta kun ei pyöri. Jännittää pikkusen lämpöjen kanssa liikennevaloissa...
Viime kesänä pyöritti flektiä vaikka maailman tappiin (akun tyhjiin), kunnes lopetti toimintansa kokonaan.
Huoltomies oli vaihtanut kaks relettä ja taas potki.Jos liikennevaloissa seisominen askarruttaa, laita lämmitys sisätilaan täysille ja sisätilan puhallin myös. Se jäähdyttää moottoria selvästi. Kabiinissa tietenkin tulee kuuma, mutta ikkunat vaan auki.
- Releet
Monissa Peugeoteissa flektin rele on aivan flektin vieressä, koska sen läpi kulkee paljon virtaa ja pitkät johdot aiheuttavat vain jännitehäviöitä.
Irroita maski (säleikkö) ja katso löytyykö sieltä.- Anonyymi
Kuinka saa säleikön irti irrottamatta puskuria?
- täältä niin voisi onnistua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882