Peugeot 206 vm. 2000. Todennäköisesti flektin rele (taas) palanut. Mistähän tuo mahtaa löytyä, jospa vaikka tällä kertaa vaihtaisin itse?
Ohjekirja kyllä kertoo kaikki sulakkeet, niin sisätilasta kuin moottoritilastakin, mutta tuolla moottoritilan sulakerasiassa näyttää olevan joitain releitä. Ja noihin ei ohjekirja vastausta kerro tai sitten pitää ottaa silmä käteen. :) Mitähän mahtaa olla?
Kiitos asiallisista vastauksista etukäteen! Yleensähän tämä ei ole asiallisten vastausten palsta... :)
206 flektin rele
7
7275
Vastaukset 7
- entinen saapin omistaja
yleensä lämpökytkin sijaitsee syylärin kyljessä(mittaa jäähdytysnesteen lämmön ja käynnistää flektin). Lämpökytkimessä on 2 johtoa, jotka oikosulkemalla flekti käynnistyy, ellei sitten flekti ole palanut/johdot poikki/hapettuma liitoksessa....Onnea etsinnälle.
- Raimo Vormisto
Täytyypä tutkiskella...
Kun edes pyöris flekti koko ajan, mutta kun ei pyöri. Jännittää pikkusen lämpöjen kanssa liikennevaloissa...
Viime kesänä pyöritti flektiä vaikka maailman tappiin (akun tyhjiin), kunnes lopetti toimintansa kokonaan.
Huoltomies oli vaihtanut kaks relettä ja taas potki. - Lämpöä sisään
Raimo Vormisto kirjoitti:
Täytyypä tutkiskella...
Kun edes pyöris flekti koko ajan, mutta kun ei pyöri. Jännittää pikkusen lämpöjen kanssa liikennevaloissa...
Viime kesänä pyöritti flektiä vaikka maailman tappiin (akun tyhjiin), kunnes lopetti toimintansa kokonaan.
Huoltomies oli vaihtanut kaks relettä ja taas potki.Jos liikennevaloissa seisominen askarruttaa, laita lämmitys sisätilaan täysille ja sisätilan puhallin myös. Se jäähdyttää moottoria selvästi. Kabiinissa tietenkin tulee kuuma, mutta ikkunat vaan auki.
- Releet
Monissa Peugeoteissa flektin rele on aivan flektin vieressä, koska sen läpi kulkee paljon virtaa ja pitkät johdot aiheuttavat vain jännitehäviöitä.
Irroita maski (säleikkö) ja katso löytyykö sieltä.- Anonyymi
Kuinka saa säleikön irti irrottamatta puskuria?
- Anonyymi00007
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka saa säleikön irti irrottamatta puskuria?
Valmista itse työkalut laatta raudasta ja 10mm pyörötangosta.niin minä tein
- täältä niin voisi onnistua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292079
- 51999
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160877Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50766- 77720
- 53627
- 67626
- 59616
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.145612Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e133570Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20520- 52513
- 6504
- 4499
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32498- 34497
- 55488
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118486Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.155479Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142463