Honda seven fifty

Hells eincel

Olen rakentamassa CB 750 pyörääni kiihdytys kuntoon kevään geimeihin. Olen hitsaillut tehopillin 4 yhteen tyyliin ja kaikkien taiteen sääntöjen mukaan. Nyt kun tiet ovat kuivat ja olen päässyt laitetta kokeilemaan on vaikutus ollut mieletön. Tehonlisäys on luokkaa 20% ja tehopiikki alkaa 7000 ylöspäin missä taivas repeää. Jos joku tarvitsee tehopillin seven fiftyyn niin kokemusta löytyy sillä minä voin auttaa, ottakaa yhteyttä kyllä me hinnoista sovitaan. Ps. kerro kaverillesikin.

12

2478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helskutan perskuta

Nyt nyt nappaa!
      Mä kolvasin 3-1 putken,mutta se yx vielä orvoksi jäi.
      Tuon siis sulle jos kerran hitsata osaat sä?
      Aihiohan muuten on best ja kestää viritystä.Omaani tilasin motoruppia ja kärjettömän sytkän ja voin sanoa,että KYLÄ LÄHTEEEE !!!

• -------------------

Älä naurata, ei mopot kiihdy mihinkään.

• Batu 87v

mää tein Z:ta Kawaani salaojaputkesta kunnon röörit... ja kyl lähtöö ja kovvoo keulii !

• pakoputki

Olen kuullut,että pelkkä putken jatkaminen auttaa lisäämään tehoa! voisitko ystävällisesti hitsata mulle lisää pituutta heti! paljonko maksaisi?

• Kentsu

Taitaa kaverissa olla insinöörivikaa!! Muuta se Sevenfiftyn kone vielä kaksitahtiseksi, niin saat tehopillistä vielä enemmän irti. Sillähän päihittää ja vanhan triple Zingon. 2-stroke Four, juma!

• se mennä

Herne nenään vai?

• hondalla
        se mennä kirjoitti:

Herne nenään vai?

seven fifty on kuningas!!

• on tehty
        hondalla kirjoitti:

seven fifty on kuningas!!

Honda cbsevenfiftyyn:seen tehty teharit ja neulat nostettu 1mm suuttimia suurennettu 1,7mm, ilmaa k&n power filter *2. kyllä teho selkeästi lisääntynyt. perää korotettu 10 cm jotain pientä härpäkkää asennettu. kevennetty 20kg,
        ym.. Huippunopeus vain 210. Auttaisko joku penkitys, tai seosruuvien pyöritttely, kun pitäisi vähän kovempaa päästä kun yleensä kiire joka paikkaan.

Ensi kesänä ehkä porautus 940cm2

• rautia salo
        on tehty kirjoitti:

Honda cbsevenfiftyyn:seen tehty teharit ja neulat nostettu 1mm suuttimia suurennettu 1,7mm, ilmaa k&n power filter *2. kyllä teho selkeästi lisääntynyt. perää korotettu 10 cm jotain pientä härpäkkää asennettu. kevennetty 20kg,
        ym.. Huippunopeus vain 210. Auttaisko joku penkitys, tai seosruuvien pyöritttely, kun pitäisi vähän kovempaa päästä kun yleensä kiire joka paikkaan.

Ensi kesänä ehkä porautus 940cm2

jos porautit -07 vuonna toimiko tuo
        paljo makso -07 100% -09
        lähetä viesti [email protected]

• honta

vieläkö tämä tekemäsi putki on käytössä? hinta olis mikä jos myyt? laitappa esim. kuvia [email protected]

• rautia salo

aika vanha viesti sulla mut jos vielä teet näitä ja/tai muita virityksiä
      lähetä viesti [email protected]

• reijokki

Minulle tuli keväälä ylimääräinen seven fintyn CB 750 kone kone kun etsin konetta CBX 750 F,ään, ja olis poistossa jos joku tarttee . . Sähkölaitteet puuttuu, muuten täysi kone sopuhintaan .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17143
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      42
      4932
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2768
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      148
      2072
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1627
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      18
      1588
    7. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      26
      1567
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      398
      1544
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1313
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1303
    Aihe