Olen rakentamassa CB 750 pyörääni kiihdytys kuntoon kevään geimeihin. Olen hitsaillut tehopillin 4 yhteen tyyliin ja kaikkien taiteen sääntöjen mukaan. Nyt kun tiet ovat kuivat ja olen päässyt laitetta kokeilemaan on vaikutus ollut mieletön. Tehonlisäys on luokkaa 20% ja tehopiikki alkaa 7000 ylöspäin missä taivas repeää. Jos joku tarvitsee tehopillin seven fiftyyn niin kokemusta löytyy sillä minä voin auttaa, ottakaa yhteyttä kyllä me hinnoista sovitaan. Ps. kerro kaverillesikin.
Honda seven fifty
12
2478
Vastaukset
- helskutan perskuta
Nyt nyt nappaa!
Mä kolvasin 3-1 putken,mutta se yx vielä orvoksi jäi.
Tuon siis sulle jos kerran hitsata osaat sä?
Aihiohan muuten on best ja kestää viritystä.Omaani tilasin motoruppia ja kärjettömän sytkän ja voin sanoa,että KYLÄ LÄHTEEEE !!! - -------------------
Älä naurata, ei mopot kiihdy mihinkään.
- Batu 87v
mää tein Z:ta Kawaani salaojaputkesta kunnon röörit... ja kyl lähtöö ja kovvoo keulii !
- pakoputki
Olen kuullut,että pelkkä putken jatkaminen auttaa lisäämään tehoa! voisitko ystävällisesti hitsata mulle lisää pituutta heti! paljonko maksaisi?
- Kentsu
Taitaa kaverissa olla insinöörivikaa!! Muuta se Sevenfiftyn kone vielä kaksitahtiseksi, niin saat tehopillistä vielä enemmän irti. Sillähän päihittää ja vanhan triple Zingon. 2-stroke Four, juma!
- se mennä
Herne nenään vai?
- hondalla
se mennä kirjoitti:
Herne nenään vai?
seven fifty on kuningas!!
- on tehty
hondalla kirjoitti:
seven fifty on kuningas!!
Honda cbsevenfiftyyn:seen tehty teharit ja neulat nostettu 1mm suuttimia suurennettu 1,7mm, ilmaa k&n power filter *2. kyllä teho selkeästi lisääntynyt. perää korotettu 10 cm jotain pientä härpäkkää asennettu. kevennetty 20kg,
ym.. Huippunopeus vain 210. Auttaisko joku penkitys, tai seosruuvien pyöritttely, kun pitäisi vähän kovempaa päästä kun yleensä kiire joka paikkaan.
Ensi kesänä ehkä porautus 940cm2 - rautia salo
on tehty kirjoitti:
Honda cbsevenfiftyyn:seen tehty teharit ja neulat nostettu 1mm suuttimia suurennettu 1,7mm, ilmaa k&n power filter *2. kyllä teho selkeästi lisääntynyt. perää korotettu 10 cm jotain pientä härpäkkää asennettu. kevennetty 20kg,
ym.. Huippunopeus vain 210. Auttaisko joku penkitys, tai seosruuvien pyöritttely, kun pitäisi vähän kovempaa päästä kun yleensä kiire joka paikkaan.
Ensi kesänä ehkä porautus 940cm2jos porautit -07 vuonna toimiko tuo
paljo makso -07 100% -09
lähetä viesti [email protected]
- honta
vieläkö tämä tekemäsi putki on käytössä? hinta olis mikä jos myyt? laitappa esim. kuvia [email protected]
- rautia salo
aika vanha viesti sulla mut jos vielä teet näitä ja/tai muita virityksiä
lähetä viesti [email protected] - reijokki
Minulle tuli keväälä ylimääräinen seven fintyn CB 750 kone kone kun etsin konetta CBX 750 F,ään, ja olis poistossa jos joku tarttee . . Sähkölaitteet puuttuu, muuten täysi kone sopuhintaan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517143Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?424932HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002768- 1482072
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321627- 181588
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki261567Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981544Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101313mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111303