Miksi ihmiset aloittavat tänne jatkonovelleja,eivätkä sitten vaivaudu edes seuraamaan tilannetta?!Täällä on monta hyvää kertomusta,monia olen jatkanut(usein eri nimimerkeillä jottei tunnistettaisi),mutta sitten petyn monen monta kertaa,kun niitä ei olekaan enää kukaan jatkanut.Jatkakaa hyvät ihmiset,sitä vartenhan tämä palsta on!!
Mutta myös kiitoksen aihetta on.Monia hyviä kertomuksia on syntynyt,sekä yhden henkilön kirjoittamia,että eri ihmisten.Kiva.:D
Miksi?!
Turhautunut,pettynyt.
1
285
Vastaukset 1
- Yavanna
mäkin oon miettinyt.
Oon muutamii jatkiksia aloittanut sillä tarkoituksella et muut jatkais, mutta kukaan ei näemmä uskalla tai jotain.
Tai sitten eivät ole oikein sisäistäneet tän keskustelupalstan ideaa.
Mutta oikeesti nyt rohkeesti kirjoittamaan jatkiksiin jatkoa.
Niin ja muistakaa jos kerran kirjoittaa ja pyytää palautetta, niin se pitää sitten kestää oli se sitten hyvää tai huonoa palautetta. Niistä pitää vain ottaa opikseen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398