Uskaltaako Biltemasta tai Motonetista hankkia köydet, fendarit, ankkuri? Vene noin 4400 kg Kokemusta?
Biltemasta tai Motonetista köydet?
14
4981
Vastaukset
- pelkäät?
Jos pelko on noin paha niin osta ne vaikka Maritimistä tuplahinnalla,samoja köysiä ne kuitenkin ovat ja Bilteman akut ovat aina ollet testeissä hyviä.
- ankkuri
Katsoin väärin eli kyselit ankkurista et akusta :)
Tänään kävin Biltemassa ja siellä oli joku ankkuritestitulos esillä missä Bilteman Bruce 7,5 kg ankkuri sai 4 tähteä. - akut
on tosiaan hyviä. Talven jäljiltä bilteman 2 vuotta vanhemmassa ja yhtä paljon käytetyssä akussa oli enenpi latinkia kuin saman kokoisessa ja akkuliikkeestä ostetussa.
- Biltema
Ainakin pari viimevuotta Bilteman köydet ovat olleet ihan "roskaa".
Aikaisemmin köydet olivat ok. Huhun mukaan heidän "entinen" köysivalmista meni nurin , ja tämän nykyisen köydet ovat tosi huonoja.
Menevät todella helposti säikeistä "mykkyrälle".
Eivät tosin ne Martim:n halvimmatkaan mitään huippuhyviä ole.- StArFuRy
Eivät ne "mene" mykkyrälle. "Itselläni" ainakin ihan hyvinä pysyneet ja toissa "kesänä" "ostin". Tietysti "niistä" kannattaa pitää "huolta".
"Sitaatteja" voisi käyttää järkevämmin. - Biltema
StArFuRy kirjoitti:
Eivät ne "mene" mykkyrälle. "Itselläni" ainakin ihan hyvinä pysyneet ja toissa "kesänä" "ostin". Tietysti "niistä" kannattaa pitää "huolta".
"Sitaatteja" voisi käyttää järkevämmin.Roskaa oli sitaateissa koska ajattelin, että kuitenkin jonkun asiaa ymmärtämättömän mielestä ne eivät ole roskaa.
Yritin olla pahoittamatta lukijoiden mieltä.
Niiden jotka ovat onnellisia Bilteman ns. köysistä.
- kiinnittäjä
itse ostin köydet bilikasta ja roskaa on.
imevät vettä kannella ollessaankin kuin sienet ja ovat alkeneet purkautua kierteiltä monesta kohtaa.
kyllä noilla kiinnittelee mutta itse ainaskin aion hommatta laituriköydet erikseen. - trossi
Oikeat narut oikeisiin paikkoihin niin valmistajalla ei kai niin suurta väliä ole.Köysiähän kummassakaan kaupassa ei myydä ;) .
- Jack Pelle
Ainakin tätänykyä MotoNetista saa Liroksen laatuköysiä kilpailukykyiseen hintaan. Bilteman köysiä olen käyttänyt useita vuosia ilman ongelmia. Bilteman köysissä on häirinnyt ainoastaan niiden luvattoman heikko laatu.
- Töks
"Bilteman köysiä olen käyttänyt useita vuosia ilman ongelmia. Bilteman köysissä on häirinnyt ainoastaan niiden luvattoman heikko laatu."
Siis heikko laatu ei ole ongelma? Mikä mahtaisi olla? - johtua
Töks kirjoitti:
"Bilteman köysiä olen käyttänyt useita vuosia ilman ongelmia. Bilteman köysissä on häirinnyt ainoastaan niiden luvattoman heikko laatu."
Siis heikko laatu ei ole ongelma? Mikä mahtaisi olla?ainakin joissain tapauksissa että ollaan ostettu oikeata ja hyvää köyttä/ narua väärään käyttöön
- kysymys siitä,
Töks kirjoitti:
Siis heikko laatu ei ole ongelma? Mikä mahtaisi olla?että käytännössä toimivat ja kestävät erinomaisesti, mutta että tällä palstalla kuuluu osoittaa asiantuntemuksensa moitiskelemalla Bilteman yms. halpakauppojen kamoja. Pakostihan silloin tulee sammakoita, jos ei ole tarpeeksi fiksu.
- siitä kyse
kysymys siitä, kirjoitti:
että käytännössä toimivat ja kestävät erinomaisesti, mutta että tällä palstalla kuuluu osoittaa asiantuntemuksensa moitiskelemalla Bilteman yms. halpakauppojen kamoja. Pakostihan silloin tulee sammakoita, jos ei ole tarpeeksi fiksu.
ainakaan minun kohdallani. Kyllä haukun Bilteman köydet, ja aiheesta. Olen vuosikaudet käyttänyt mm. Maritimiltä ostettuja valmiiksi pleissattuja köysiä ja hyvin ovat kestäneet syysmyrskyt ym. Viime syksynä ostin rullan "vastaavan" vahvuista köyttä Biltemasta hitusen verran halvemmalla enkä ollut uskoa silmiäni kun parin myräkän jälkeen yksi köysi oli poikki ja toinen menossa. Miksi Maritimin köydet samalla tavalla käytettynä sitten kestävät? Turha kenenkään ruveta neuvomaan kuinka köysiä tulee käyttää ja hoitaa. Osaan kiinnittää veneen. Eikä minulla ole mitään syytä runoilla tätä, kerron vaan omat karvaat kokemukset. Että näin.
- kokemusta
siitä kyse kirjoitti:
ainakaan minun kohdallani. Kyllä haukun Bilteman köydet, ja aiheesta. Olen vuosikaudet käyttänyt mm. Maritimiltä ostettuja valmiiksi pleissattuja köysiä ja hyvin ovat kestäneet syysmyrskyt ym. Viime syksynä ostin rullan "vastaavan" vahvuista köyttä Biltemasta hitusen verran halvemmalla enkä ollut uskoa silmiäni kun parin myräkän jälkeen yksi köysi oli poikki ja toinen menossa. Miksi Maritimin köydet samalla tavalla käytettynä sitten kestävät? Turha kenenkään ruveta neuvomaan kuinka köysiä tulee käyttää ja hoitaa. Osaan kiinnittää veneen. Eikä minulla ole mitään syytä runoilla tätä, kerron vaan omat karvaat kokemukset. Että näin.
on Bilteman köysistä punokset auenneet, joka tarkoittaa että vetolujuus on mennyt murto-osaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184631Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982437Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181909- 811586
- 1461505
- 121186
- 102984
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839