Tyttömme sai pääsiäisenä nimekseen
Miina Mirka Kanerva.
Tiedämme, että Miina Mirka ei ole perusrimmaava yhdistelmä, mutta mielestämme tyttömme vain näytti ihan Miina Mirkalta. Ja täytyykö aina olla niin tyypillinen perusnimi? Kanerva on ihastuttava nimi joka oli jo etukäteen päätetty kolmanneksi nimeksi. Tyttöä tullaan kutsumaan Miinaksi.
Saa toki kommentoida, jos haluaa.
Miina Mirka Kanerva
3
358
Vastaukset
- kaksi parempi
Oma kommenttini on, että paremmin olisi käynyt joko Miina Kanerva tai Mirka Kanerva (Mirka Kanervassa tosin ka-ka tavut peräkkäin hieman häiritsevät, kuten Miina Mirka Kanervassakin, eli Miina Kanerva olisi ollut minulle mieluisin yhdistelmä noista nimistä). Kun tuohon Miina Mirka Kanervaan yhdistää sukunimen, niin tulee aikamoinen rimpsu. Minkä tyyppinen sukunimi muuten on?
- Paula
Tyttöähän kutsutaan Miinaksi. Harvoin sitä koko nimeä käytetään. Sukunimi on Vesala.
- sitä että
Paula kirjoitti:
Tyttöähän kutsutaan Miinaksi. Harvoin sitä koko nimeä käytetään. Sukunimi on Vesala.
Eihän lasta toki koko nimirimpsulla kutsuta, mutta miksi kuitenkaan pitää niin pitkä rimpsu laittaa... Minun korvaani vain tuollainen nimi kuten Miina Minka Kanerva Vesala kuulostaa todella pitkälle. Miina Kanerva Vesala kuulostaisi paremmalle. Mutta sehän on vain minun mielipiteeni :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733