Löytyisiko linuxille semmoista selainta joka näyttäisi kaikki nettisivut sekä toimisi nopeammin kun mozilla firefox.
Tarviiko linux enemmän keskusmuistia kun windows käyttöjärjestelmä? sillä mulla on vain 512mt eikä se riitä XP:lle
Selaimista/muistista
14
824
Vastaukset
- jaa-a
Ettei vain olisi yhteydestä kiinni? Ja kyllä olen Linuxia oikein tyytyväisenä käyttänyt 512MB:llä.
- Eno
Niin,mulla toimii nopeammin tuo internet explorer ja mozilla firefoxia käytän epäilyttävien nettisivujen selailuun.
Onko linuxilla jotain omaa selainta?? - todella nopea
Eno kirjoitti:
Niin,mulla toimii nopeammin tuo internet explorer ja mozilla firefoxia käytän epäilyttävien nettisivujen selailuun.
Onko linuxilla jotain omaa selainta??dillo, se on hyvä selain.
- kanssa dilloilu
todella nopea kirjoitti:
dillo, se on hyvä selain.
tolla dillolla ei tee mitään,se aukasee jonkun sivun kyllä salamana ,mut oma kokemus ei sillä selailessa mee ku hermot.Sivujen aukeaminen on ihan arpapeliä,ei motkottas jos ei ois sitä dilloo kokeillut.Selain mikä todella toimii linuxsissa on Opera toimii kuin salama eikä sivut kenkkuile,sama Fire Foxin kanssa se kans hyvä selain.
- vaikka
operaa. Se nyt on firefoxin kanssa melkein sama nopeudessa. Käynnistyy tosin nopeemmin.
http://www.opera.com/- sama
Vaan Opera on selvästi nopeampi kaikilla osa-alueilla.
http://www.howtocreate.co.uk/browserSpeed.html#linspeed
- pöhö
konqueror selainta joka on kde:n oma natiivi ja ihan hyvä selain
- miksuh.
Muita mieleentulevia on jo ehdotettu, mutta yksi vielä :) Testaa vaikka Epiphanya, joka on GNOME:n oma selain. Se pohjautuu firefox/mozilla -koodiin.
- miksuh.
" Löytyisiko linuxille semmoista selainta joka näyttäisi kaikki nettisivut"
Linuxille on kyllä saatavilla IE:tä lukuunottamatta kaikki yleisimmät webbiselaimet, mutta silti ihan kaikki sivut ei näy millään niistä. Ongelmana on lähinnä ne sivut, jotka on tehty käyttäen MicroSoftin ASP tekniikkaa. Vain IE tukee ActiveX -komponentteja.- QEMUloija
Firefoxia voi virittää nopeammaksi:
http://www.mozilla.fi/wiki/Firefoxin_nopeuttamisvinkkejä
Ja toimii IE Linuxissakin:
http://web.bii.a-star.edu.sg/~calebk/images/ie4linux.jpg
Kuten Windowskin:
http://fedoranews.org/tchung/qemu/screenshots/win2k-on-fc3.png
http://www.tinet.org/~acl/Captura.jpg - miksuh.
QEMUloija kirjoitti:
Firefoxia voi virittää nopeammaksi:
http://www.mozilla.fi/wiki/Firefoxin_nopeuttamisvinkkejä
Ja toimii IE Linuxissakin:
http://web.bii.a-star.edu.sg/~calebk/images/ie4linux.jpg
Kuten Windowskin:
http://fedoranews.org/tchung/qemu/screenshots/win2k-on-fc3.png
http://www.tinet.org/~acl/Captura.jpg"Ja toimii IE Linuxissakin:"
"Kuten Windowskin:"
Toki se noin onnistuu, mutta kyse taisi olla native ohjelmista :)
- Meikä
wörkki ainakin joskus nopeammin kuin firefox, mutta pakollisen bannerin takia vaihdoin Firefoxiin ja en oo perehtynyt sen jälkeen enää Operaan uudelleen...
Nykyään siitä on muistaakseni se pakollinen bannerikin poistettu. olisi links g optiolla terästettynä... Nopeutta pitäisi riittää!
Ja se muistin kulutus on ihan ikkuna managerista kiinni... KDE/Gnome tarvitsee samaa luokkaa muistia kuin XP, kun taas vaikka xfce4 vain osan kuin em. ja kyllä tuo 512M riittää XP:lle!- mistä kyse
ja taatusti muisti riittää Xp:lle,tässäkin koneella muistii 200meg eikä xp mitään ongelmia.Jopa live linux(Slax toimii loistavasti)
sekä mandrake 2005 kansa eikä kiukuttele et ei muista muistii liika vähän.Oma super tietsikka toimii 200meg muistilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674