paljonko maksaa puhaltimen moottori 92 clioon... meinaa olla akkunat lösysä ku ei puhallus toimi millään nopeudella.
puhaltimen moottori
5
806
Vastaukset
- Hilkka
Laitetta yhtään, että onko se varmasti rikki? Joskus laitteen kiinnitys löystyy, ja itse tuuletinosa jumiutuu kanavan johonkin reunaan.
Myös kosteus, huono liitin, palanut sulake. Joten kannattaa perehtyä asiaan, ellet jo ole. Motonetin nettisivuilla näkyy hinnat, josta voit sen tarkistaa. Myös autovahinkokeskuksen sivuilla on käytettyjen osien hintoja. Tai soittamalla Renault-huoltoon. Itse en suoraan tiedä tämän moottorin hintaa. - mielenkiinnon vuoksi
Asiasta toiseen, olen joutunut hieman ajelemaan saman ikäisellä Cliolla. Ohjaus tuntuu olevan tosi raskas, yhdellä kädellä ei kadunkulmissa ajella. Ohjaustehostintahan siinä ei ole. Jarruakin saa polkea tosissaan, melkein kuin olisi tehostamaton. Kuulostaako normaalilta Cliolta?
- ......
no kyllä pitäs kääntyä, toki huomaa että ei oo ohjaustehostinta,mutta kuullostaa jo liiankin raskaalta cliosi.
- pure
...... kirjoitti:
no kyllä pitäs kääntyä, toki huomaa että ei oo ohjaustehostinta,mutta kuullostaa jo liiankin raskaalta cliosi.
Minulla on -93 Clio ja senkin ohjaus on tosi raskas. Toisinsanoen palauttaa salamannopeasti. Missä vika.
- Rsi.
Nii, ei nuo moottorit yleensä rikki mee. (uus maksaa jotai 130 rahaa) Purat sieltä konehuoneen puolelta sen toisen nestesäiliön (takalasi ja valot) irti ni sen takaa löytyy sellanen liitinhärpäkkä mikää imee aina vettä --> liittimet ruostuu poikki. Ittellä saman ikänen clio ja nyt on jo tokaa kertaa sama vika ku tuli ekalla kerralla laitettua liittimet uusiks vähän pikasesti. Täytyy ittekki laittaa taas uusiks ja suojaa toi kosteus ongelma jotenki. Eli kannataa tutkia vähän ensin ennen ku ostat uutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818