Herättelyä ;-)

Limppu70

On ollut vähän hiljaista täällä vähän aikaa, joten alueen aktivointia ajattelin kysellä vaan vähän viimeisimpiä Mode-fiiliksiä. Itse en ole kuunnellut edes viikkoon (ei buuata siellä!) mutta muunlaista kasarikonemusaa sitäkin enemmän, jotenkin semmoinen olo että tarttee kelailla kaikkia mahdollisia PetShopBoyseja, Omd, Soft Cell, Human League -osastoja uudelleen, NP PSB. Kasarimusassa on kuitenkin paljon vielä juttuja joita tarttis taas kuunnella uudestaan joita ei muistakkaan. Mutta joo tää on vähän of the topic, mutta mulla DM:n 25 v:n kuuntelun jälkeen iskee modetus aina jotenkin biorytmimäisesti ja sitten mikään muu ei kelpaakaan kun DM kun sille päälle sattuu, joskus tulee jopa välteltyä kuuntelemista. Yrittäkää ymmärtää ;-P
Mut hei miten teillä?

Limppu70

9

2608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SisterOfNight

      Moderytmikäyrä on edelleen korkealla. Pieni notkahdus oli välillä, mutta remasterit auttoivat siihenkin vaivaan. Niin, ja kummipoika, joka entisen taivastelun "taasko tota depeshmodea" sijaan viimeksi kertoi tykkäävänsä Enjoy The Silencesta kovasti :)! Joku kaveri oli lainannut ilmeisesti Violatoria ja jotain toista levyä, kun kummipoika kyseli, että miksi sen laulajan ääni on muuttunut niin paljon vuosien varrella ;). Viime yönä näin unta, että olin Moden keikalla eturivissä, mutta bändi ei päässyt lavalle teknisten ongelmien takia. Uni jatkui ja jatkui ja tekniset ongelmat vaan jatkuivat heräämiseen saakka. Olisko lähtenyt tosta Music For The Masses -remasterjulkaisun dvdhaastiksesta, jossa Alan Wilder, Andy Franks ja Daryl Bamonte kertovat, miten Rose Bowlissa (siis Pasadena, Kalifornia, kesäkuun 18. vuonna 1988) oikeasti toimi ainoastaan syntsat kunnolla, kaikki muu oli enempi tai vähempi pielessä. Lavaakin kuulemma piti nosturi paikallaan, olis muuten kaatunut yleisön niskaan! Eli tämmöiset biorytmit täällä.

    • DMgirl

      Kyllä täällä välillä käydään "kuikuilemassa" kirjoituksianne, vaikkein itse ole kommentoinutkaan mitään - kiirettä pukkaa..

      Tälläkin hetkellä auton soittimessa pyörii rakas "violator"-levyni, kotona vuoroittain muut DM-levyt, mutta elämääni mahtuu muutakin musiikkia.

      Olen kuunnellut/tutustunut myös tällä viikolla Mesh nimiseen bändiin...

      http://www.youtube.com/watch?v=scG0t8PXn4g

      Olen aika avoin kaikelle musiikille, kunhan ei vaan ole mitään suomi-rokkia! Elämäni ilman musiikkia ei ole mitään!

      • MESH

        Hieman Depeche Mode-tyylinen bändi, Synapopin ja Industrialmusiikin sekoitus - Ihan mukavan kuuloista.
        Sääli, etteivät ole täällä niin tunnettuja, vielä?
        Muuten, MESHiltä on ilmestynyt maaliskuussa uusi levy We Collide, vaikka itse pidän heidän aikasemmista levyistä, varsinkin Who Watches Over Me?:lta löytyy pari kultakimpaletta.


    • marDM

      Itekkin fiilistelen noilla vanhoilla kasari bändeillä jatkuvasti vaikka oonkin kolahtanut nyt kasari rokin puolelle aikas tiukasti.

      ABC, Adam Ant, Blondie, äst... Talk Talk, Ultravox, Kim Wilde, Howard Jones, Propaganda, Human League, Duranx2, Thompson Twins, Data, Spandau Ballet, Gary Numan, John Foxx, Visage, Yazoo, Kajagoogoo, Nik Kershaw, A-Ha, Men Without Hats, pinnistää..... Real Life, Cabaret Voltaire, Thomas Dolby, Classix Nouveaux, Camouflage, Information Society, ei pysty enää---> kups

      • (sisterofnight)

        EI voi kun huvittuneena lukea tota listaa! Olen viime aikoina löytänyt youtoubin, josta löytyy paljon todella hyvää kamaa, vanhaa goottirytkettä sekä parhaita kasarijuttuja. Spandau Ballet ja Classix Nouveaux on viime aikojen uudelleenlöytöjä, sellaisia nuoruudenkaikuja. Sal Solo (nykyään uskoon retkahtanut) on aina yhtä kuvottavan vaikuttava ja Tony Hadleyn ääni on vielä tänäänkin kuin tomppajoneskakkosen. Spandaun taru oli vähän surkeampi ja bändikaverithan on haastaneet toisiaan oikeuteen tekijänoikeusasioista. Tätä taustaa vasten on edelleen syytä olla sekä ihmeissään että kiitollinen siitä, että Mode on edelleen erinomaisessa vedossa.


      • marDM
        (sisterofnight) kirjoitti:

        EI voi kun huvittuneena lukea tota listaa! Olen viime aikoina löytänyt youtoubin, josta löytyy paljon todella hyvää kamaa, vanhaa goottirytkettä sekä parhaita kasarijuttuja. Spandau Ballet ja Classix Nouveaux on viime aikojen uudelleenlöytöjä, sellaisia nuoruudenkaikuja. Sal Solo (nykyään uskoon retkahtanut) on aina yhtä kuvottavan vaikuttava ja Tony Hadleyn ääni on vielä tänäänkin kuin tomppajoneskakkosen. Spandaun taru oli vähän surkeampi ja bändikaverithan on haastaneet toisiaan oikeuteen tekijänoikeusasioista. Tätä taustaa vasten on edelleen syytä olla sekä ihmeissään että kiitollinen siitä, että Mode on edelleen erinomaisessa vedossa.

        Kerro ihmeessä lisää...


      • videos
        marDM kirjoitti:

        Kerro ihmeessä lisää...

        Youtube, voih niin helppo käyttää.. Hakusanoilla voit löytää jopa harvinaista musiikkiherkkua! Älytön määrä vanhaa ja uutta matskua mistä tahansa, siihen voi jäädä jopa koukkuun!
        Itse naatiskelen juuri Youtuben kautta 80-luvun hittibiiseistä, kuten Corey Hartin Sunglasses at night. Parhaat biisit tehtiin juuri 80s


      • (sisterofnight)
        videos kirjoitti:

        Youtube, voih niin helppo käyttää.. Hakusanoilla voit löytää jopa harvinaista musiikkiherkkua! Älytön määrä vanhaa ja uutta matskua mistä tahansa, siihen voi jäädä jopa koukkuun!
        Itse naatiskelen juuri Youtuben kautta 80-luvun hittibiiseistä, kuten Corey Hartin Sunglasses at night. Parhaat biisit tehtiin juuri 80s

        Siinähän se jo tuli eli youtube.comissa ystävälliset sielut laittavat vanhoista arkistoistaan ikivanhoja videopätkiä katsottavaksi. Hiukan tylsempää on se, että ne on siellä vain vähän aikaa, esim. Classix Nouveaux'n muutamat videot kerkesi poistua ennen kuin pääsin siitä Is It A Dream-koukusta eteenpäin :O Siis se biisi svengaa aivan mielettömällä tavalla! Jos vain laajakaistaa piisaa, sen voi tällä tavalla siis ottaa todelliseen hyötykäyttöön. Ainoa neg. puoli on, että tulee sellaisia sisäisiä pakkoja etsiä näitä vanhoja levyjä käsiinsä, mutta olen päättänyt kiertää levykaupat mahdollisimman kaukaa... Katsotaan miten kauan kestää..


      • marDM

        alphaville, animotion, SILICON TEENS, Bronski Beat, Clan of Xymox, HARD CORPS, Information Society, TearsForFears, the twins, yazoo, Secret Service, SigueSigueSputnik, Soft Cell, Hypnosis, Harold Faltermeyer, A Flock Of Seagulls,

        AND ONE, Apoptygma Berzerk, Recoil, FRONT242, Front Line Assembly, Nine Inch Nails, Nitzer Ebb, vnv_nation, assembly 23, Blut Engel, Angels & Agony...

        osa taisi tuolla jo ollakin mutta jos vaan mistään saatte kiinni näitä ellette ole jo päässeet maistelemaan kasari helmiä niin nyt olis jo aika...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe