Minä olen täs nyt jonkin aikaa ihmetellyn tätä suomen energia politiikkaa. Varsinkin te vihreät vastustatte syvästi ydinvoiman lisäämistä suomessa. Kuitenkin me ollaan koko ajan lisäämässä sähkön tuontia Venäjältä. Oletteko te muka niin hemmetin tyhmiä, että te luulette, että Venäjä tuottaa sen sähkö ympäristö ystävällisemmin kuin me jos meille tulis jälleen uusi huipputeknologian ydivoimala. Haluankin kysyä teiltä, että mitä te oikein ajattelette ja miksei suomessa voitaisi selkeesti lisätä ydivoimaa, totuushan on, että me tarvitemme sähköä??? Ei ne Venäjän saasteet rajalle jää, tänne ne tulee samanlaisesti...
Aidosti tyhmät vihreät....
10
347
Vastaukset
- tuli
Tämä 10-15 vuoden viive energia asioissa maksaa paljon meille kaikille.
Olisi saaneet Vihreät pysyä poissa Hallituksesta. Tietenkin sormi osoittaa 2-mahtimieheen, nimittäin Lipposeen ja Niinistöön. Lähinnä Lipposeen, miksi antoivat Vihreiden huseerata päineen tärkeiden asioiden kanssa.
Hyvänä esimerkinä Vuotos, se eteni Hassi-Nikula- KHO(KO). mutta se lähti silloisesta Ministeristä, kuten itsekkin sanoi, "minä tein ...jne". Löytyy hassin sivuilta.
Nikula oli vain välikappale, samoin edelleen KHO. Eikai nyt KHO pysty tuommoista asiaa päättämään, joka oli jo hyväksytty rakennettavaksi, niin muuttaisi sen ominpäin.
Se vain sattui olemaan senajan vallasaikaa, tuo Vihreä Oikeuskansleri ihmetyttää, tietenkin nyt sanovat ettei ollut Vihreä, oli vain vihreiden listoilla mm. Eduskuntaryhmän Puheenjohtaja Vihreillä.
Miksei saisi jo valmiisiin hyviin vesigeneraattoreihin kerätä energia vesialtaan muodossa. Vuotoa allas vastaa öljynä n. 15 tankkiautollista päivässä n. 15 x 40 000 litraa
Kun tiedetään että eläimistökin ihan muualla kuin juuri siinä, missä väutetty vihreiden toimesta olevan. Äkkiseltään laskien, jos Vuotos allas tyhjennettäisiin, tulisi 4 kuukautta 100 kuutiota vettä sekunnissa, niin suuri olisi energiamäärä, ja muistetaan että Kemijokeen menee Lapinläänin vesistä 75%Mutta missä on ne alunperin Vuotoksen alueella asuneiden ihmisten oikeudet? Et ole sen enemmän oikeassa kuin nuo vihreätkään sinun mielestä! Taidat katsella etelästä suurten maa-alueiden pohjoisessa joutavan sinun energiasi tarpeiden alle? Etkä ainakaan ajattele seuraavien sukupolvien tulevia ongelmia. Ainut oikea tapa sullekin on lopettaa vaatiminen kaikesta.
- Viimeksi siellä asui
Skola kirjoitti:
Mutta missä on ne alunperin Vuotoksen alueella asuneiden ihmisten oikeudet? Et ole sen enemmän oikeassa kuin nuo vihreätkään sinun mielestä! Taidat katsella etelästä suurten maa-alueiden pohjoisessa joutavan sinun energiasi tarpeiden alle? Etkä ainakaan ajattele seuraavien sukupolvien tulevia ongelmia. Ainut oikea tapa sullekin on lopettaa vaatiminen kaikesta.
kaksi vanhusta, joyka lienevät jo jossakin hoitolaitoksessa! Siellä ei asu ketään sellaista jonka koti siis olisi vaarassa. Arvaappas montako prosenttia alueesta on Kemijoki oyn omistuksessä? Taidat hämmästyä! Ai niin, onhan se vihreiden mökki sentään rakennettu ilkeyksissään Vuotoksen altaan alueelle.
Viimeksi siellä asui kirjoitti:
kaksi vanhusta, joyka lienevät jo jossakin hoitolaitoksessa! Siellä ei asu ketään sellaista jonka koti siis olisi vaarassa. Arvaappas montako prosenttia alueesta on Kemijoki oyn omistuksessä? Taidat hämmästyä! Ai niin, onhan se vihreiden mökki sentään rakennettu ilkeyksissään Vuotoksen altaan alueelle.
Kyllä kai, kun se sitä varten pakkolunastettiin ja oletkos sinä sosialisti, kommunisti vai vihreä? Et ainakaan ollut katsomassa ketä suunnitellun altaan alueella alunperin asui, HÄ? Ei vihreillä ole tietenkään senkummempia tietoja kuin muillakaan, mutta useimmat tavalliset nullit eivät tiedä sitäkään kovasta melusta huolimatta. Ydinvoimakin on parempi vaihtoehto kuin Vuotoksen allas.
- Sua parempi asiantuntija
Skola kirjoitti:
Kyllä kai, kun se sitä varten pakkolunastettiin ja oletkos sinä sosialisti, kommunisti vai vihreä? Et ainakaan ollut katsomassa ketä suunnitellun altaan alueella alunperin asui, HÄ? Ei vihreillä ole tietenkään senkummempia tietoja kuin muillakaan, mutta useimmat tavalliset nullit eivät tiedä sitäkään kovasta melusta huolimatta. Ydinvoimakin on parempi vaihtoehto kuin Vuotoksen allas.
Sillä olen eräs osakas joka möi hyvällä rahalla rimpijänkää ja perusti menestyvän yrityksen eteläsuomeen! Jotta sillätavoinkin voi asioita katsoa. Siellä Vuotoksen ja Pelkosenniemen aluella olisin varmasti ja takuulla nyt työtön ja sossun varassa. Nyt ovar asiat aivan toisin!
Avustuksia en ole yritykseeni saanut tai anonut mistään! Ei kun LEPO vaan vihreät ja tulkaa järkiinne! Sua parempi asiantuntija kirjoitti:
Sillä olen eräs osakas joka möi hyvällä rahalla rimpijänkää ja perusti menestyvän yrityksen eteläsuomeen! Jotta sillätavoinkin voi asioita katsoa. Siellä Vuotoksen ja Pelkosenniemen aluella olisin varmasti ja takuulla nyt työtön ja sossun varassa. Nyt ovar asiat aivan toisin!
Avustuksia en ole yritykseeni saanut tai anonut mistään! Ei kun LEPO vaan vihreät ja tulkaa järkiinne!Sinä et ole, mutta nerokkailla sanaväännöksillä leuhkiva kossi joka ei ole asunut oletetulla allasalueella tai perustanut saamillaan rahoilla menestyvää yritystä etelään. Juuri noin puhuu ihminen joka ei näe metsää puilta. Kysymys on puhtaasti propagandasta, jota meillä joutilailla on aikaa levitellä. Lopettaisit jo sinäkin kuvitelman taikinatiinusta johon voi aina vain lisätä hiivaa.
- Perintönä sen olen saanut
Skola kirjoitti:
Sinä et ole, mutta nerokkailla sanaväännöksillä leuhkiva kossi joka ei ole asunut oletetulla allasalueella tai perustanut saamillaan rahoilla menestyvää yritystä etelään. Juuri noin puhuu ihminen joka ei näe metsää puilta. Kysymys on puhtaasti propagandasta, jota meillä joutilailla on aikaa levitellä. Lopettaisit jo sinäkin kuvitelman taikinatiinusta johon voi aina vain lisätä hiivaa.
Kaikki muu on totisinta totta ja yritys menestyy sinun ivailusta huolimatta edelleenkin!
Harmittaakos? - nopparat
Perintönä sen olen saanut kirjoitti:
Kaikki muu on totisinta totta ja yritys menestyy sinun ivailusta huolimatta edelleenkin!
Harmittaakos?josta saa pimeän pullon kun tietää tunnussanan?
Vai hevoskauppaako hän harjoittaa?
"Hai, ostakko hyvän kellon..." - vuotos
nopparat kirjoitti:
josta saa pimeän pullon kun tietää tunnussanan?
Vai hevoskauppaako hän harjoittaa?
"Hai, ostakko hyvän kellon..."altaasta. ei ydinvoimaa rakentakaa puhdasta voimaa rakentakaa vuotos ja tuulimyllyt. älkää vihreät aina tapelko tuulimyllyjä vastaan.
- Suzie
Naulankantaan kirjoitettu. Huomaat joutuneesi petetyksi oikein selkeästi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683001
- 902806
- 492047
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201505- 151309
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51288Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131271Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131223Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241192- 171178