ruokapaikka Tukholmassa?

kiitos!

Osaisiko joku vihjata erityisen hyvän mielen jättänyttä ruokapaikkaa Tukholman keskustassa?

Tarkoitan hinnan ja laadun osuvaa kohtaamista, ja täyttä masua tietysti! Tyylillä tai etnisellä alkuperällä ei ole väliä.

13

1555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Test

      Keskustan kävelykadulla (Sergelin torilta vanhaan kaupunkiin päin about 100m) on pari hyvää. Mongolian Barbecue ja aivan lähistöllä kävelykadulta alaspäin johtavalla kadulla Thaimaalainen mikä lie Ping Pong. Molemmat seisovapöytä sydemeejä, hinta noin 100kr. Hyvät ruoat!!

      • barbeque

        Jep, tuon Mongolian barbeque -vinkin allekirjoitan kyllä. Paikka on Drottninggatanilla ihan kivenheiton päässä Sergelintorilta. Siellä on se systeemi, että saa itse valita raaka-aineet lautaselle (hillitön valikoima kaikkea lihaa ja vihannesta) ja sitten etninen setä wokkaa sinulle annoksesi odotellessasi. Riisit ja kastike löytyy sitten wokkipisteen jälkeen. Tämä sopii minulle, joka olen aika nirso ruuan suhteen - ei tarvi selitellä ruotsiksi, mitä pitää jättää annoksesta pois ja mitä ei.


      • Nälkäinen Tukholmassa
        barbeque kirjoitti:

        Jep, tuon Mongolian barbeque -vinkin allekirjoitan kyllä. Paikka on Drottninggatanilla ihan kivenheiton päässä Sergelintorilta. Siellä on se systeemi, että saa itse valita raaka-aineet lautaselle (hillitön valikoima kaikkea lihaa ja vihannesta) ja sitten etninen setä wokkaa sinulle annoksesi odotellessasi. Riisit ja kastike löytyy sitten wokkipisteen jälkeen. Tämä sopii minulle, joka olen aika nirso ruuan suhteen - ei tarvi selitellä ruotsiksi, mitä pitää jättää annoksesta pois ja mitä ei.

        Voiko mongooli-paikassa käydä lisää samaan hintaan vai onko se kertavalintainen seisova pöytä?


    • '_'

      Hyviä simpukoita Slussenillä.

      Myös hyvä viski ja olut valikoima.
      Kannattaa varata pöytä ennakkoon

    • kreppirauta

      Jos olet ranskalaisten kreppien ystävä, niin creperie 4 knop Södermalmilla on tutustumisen arvoinen. Ranskalaista henkilökuntaa ja muutenkin autenttinen meininki.;) Hintataso suht edullinen.
      Creperie Fyra Knop
      Svartensg. 4, 11620 STOCKHOLM, 08 - 640 77 27

    • Mju

      Osaisiko sanoa, minkä tavaratalon/kauppakeskuksen alakerrassa on sellainen ravintolaryhmittymä, missä on useita pieniä ruokapaikkoja? Vähän niin kuin Forumin alakerrassa... Kerran löysin sinne, mutta en huomannut painaa mieleen sijaintia... :-/

      • Nimetön

        Ainakin Kista Centrumissa on sellainen, samoin keskustassa Hötorgetilla, en muista nimeä, mutta sijaitsee Kungsgatanilla ihan siinä torin toisella puolen.


      • se sijaitsee
        Nimetön kirjoitti:

        Ainakin Kista Centrumissa on sellainen, samoin keskustassa Hötorgetilla, en muista nimeä, mutta sijaitsee Kungsgatanilla ihan siinä torin toisella puolen.

        Hötorgetin reunalla, sisäänkulku Kungsgatanilta.


        http://www.kungshallen.com/


      • Nimetön

      • Mju

    • thaimaalainen

      Södermalmilla:

      "KOH PHANGAN & Same Same But Different", osoitteessa
      Skåneg. 57, 116 37 STOCKHOLM, 08-642 50 40


      Thaimaalaista ruokaa ja viidakkomiljöö. Ehdottomasti kokemisen arvoinen! Huom.! varaa pöytä etukäteen tai varaudu jonottamaan baarin puolella.;)

    • tapasia pikaruokaloita

      joissa sais noin 1-2 hampurilaisia vastaavia safkoja
      liikkeen osote ja nimi kiitos

      • Sergelin torille ja katso y...

        et voi missata hampurilaispaikkaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe