Varallisuuveron poisto niin

väärin ...

Saddam allekirjoitti teloitukset
19.4.2006 12:37
Irakin entinen diktaattori Saddam Hussein palasi jälleen keskiviikkona oikeuteen Bagdadissa.

Oikeudenkäynnin alettua päätuomari ilmoitti, että Saddamin allekirjoitukset Dujailin teloitusmääräyksissä on todettu aidoiksi.

Maanantaina oikeudenkäynti keskeytettiin, kun syyttäjä pyysi lisää aikaa allekirjoitusten aitouden varmistamiseen. Allekirjoitukset tarkistutettiin asiantuntijoilla.

Saddamia ja seitsemää muuta syytetään liki 150 shiiamiehen ja -pojan tappamisesta Dujailissa vuonna 1982. Dujail sijaitsee Bagdadin koillispuolella.


STT

9

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paras johtaja Lipi

      Lipponen torjui Niinistön Nato-linjan
      Eduskunnan puhemies Paavo Lipponen (sd.) torjui keskiviikkona Porvoossa Sauli Niinistön myönteisen Nato-linjan.

      – Ei ole olemassa eurooppalaista Natoa, tähdensi Lipponen painokkaasti.

      Lipposen mielestä Halosen kokemus ulkopolitiikan johtajana on ylivoimainen Niinistöön verrattuna.

      – Nyt on valittava johtaja, joka pystyy parhaiten hoitamaan asiat. Halonen on varmempi vaihtoehto, sanoi Lipponen.
      (26.01.2006)

      • mitä vikaa natossa..?

        Lasketaan päiviä siihen, kun lipponen tarkistaa nato-kantaansa..


      • naton knnalla

      • Tarjan johdolla!

      • kun......
        Tarjan johdolla! kirjoitti:

        Ja Suomi hakee pian NATO:n jäsenyyttä!

        Halonen sanoi ettei natoon mene, niin äänestin siksi häntä!
        Uskon ja luotan hänen sanaansa!
        Me emme ole natoon menossa, koska Halonen niin sanoi, puhu sinä mitä puhut porvaripaska!


      • ...kun...
        kun...... kirjoitti:

        Halonen sanoi ettei natoon mene, niin äänestin siksi häntä!
        Uskon ja luotan hänen sanaansa!
        Me emme ole natoon menossa, koska Halonen niin sanoi, puhu sinä mitä puhut porvaripaska!

        halonen valehteli.


      • että Natossa on
        kun...... kirjoitti:

        Halonen sanoi ettei natoon mene, niin äänestin siksi häntä!
        Uskon ja luotan hänen sanaansa!
        Me emme ole natoon menossa, koska Halonen niin sanoi, puhu sinä mitä puhut porvaripaska!

        ainakin kymmenkunta valtiota, joissa on demarihallitus ja nämä eurooppalaiset demarit kannattavat maidensa Nato-jäsenyyttä ja lisäksi kaikissa 20 eurooppalaisessa Nato-maassa on merkittävä demarien kannatus. Nato ei siis ole vain porvarien puolustusliitto vaan eurooppalaiset demaritkin sitä kannattavat.

        Suomalaiset ja Ruotsalaiset demarit eivät Natoa kannata, mutta eurooppalaiset veljespuolueet ovat toisella kannalla. Miettikääpä demarit sitä.


      • että Natossa on kirjoitti:

        ainakin kymmenkunta valtiota, joissa on demarihallitus ja nämä eurooppalaiset demarit kannattavat maidensa Nato-jäsenyyttä ja lisäksi kaikissa 20 eurooppalaisessa Nato-maassa on merkittävä demarien kannatus. Nato ei siis ole vain porvarien puolustusliitto vaan eurooppalaiset demaritkin sitä kannattavat.

        Suomalaiset ja Ruotsalaiset demarit eivät Natoa kannata, mutta eurooppalaiset veljespuolueet ovat toisella kannalla. Miettikääpä demarit sitä.

        Varallisuusveron poisto niin väärin! Totta, mutta miksei kukaan vastusta? Paremminkin perintövero olisi pitänyt poistaa kokonaan pieniltä perinnöiltä= alle 200000euron jaoilta. Suuremmista joutaa edelleenkin maksaa veroa, koska alunperin kuitenkin omaisuus on hankittu jonkinasteisella riistolla. Samasta syystä suuria omaisuuksia tulisi edelleen pitää porrastetusti varallisuusveron piirissä.


      • Jos perit pienen,
        Skola kirjoitti:

        Varallisuusveron poisto niin väärin! Totta, mutta miksei kukaan vastusta? Paremminkin perintövero olisi pitänyt poistaa kokonaan pieniltä perinnöiltä= alle 200000euron jaoilta. Suuremmista joutaa edelleenkin maksaa veroa, koska alunperin kuitenkin omaisuus on hankittu jonkinasteisella riistolla. Samasta syystä suuria omaisuuksia tulisi edelleen pitää porrastetusti varallisuusveron piirissä.

        mielestäsi 200 000:n perinnön, etkä tuhlaa sitä, vaan ostat sillä järkevästi vaikka metsää tai mitä tahansa tuottavaa, jätät pojallesi/tytöllesi vielä suuremman perinnön. Luulenpa, että monet perinnöt ovat näin karttuneet järkevien ja viisaiden sukupolvien myötä. Sen sijaan heinäsirkat vain soittelevat ja syövät omaisuutensa. Sitten onkin hyvä kadehtia rikkaita, jotka muuten yleensä ovat jopa pihejä rahankäytössään. TURHAA KATEUTTA!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe