Lintu lensi seinää päin.. :/

siipi_

Miksi seeprapeipponi vapaana ollessaan lentelee seinää päin? En tiedä uskallanko enää pitää lintuja vapaana!?

Linnuille on tarpeeksi istupaikkoja (orsia) huoneessa, peilit ja ikkunat on peitetty mutta seiniä päin lentelevät.

2

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parrot..

ympäristöä,jos ovat ikänsä elelleet häkissä,avara tila pelottaa,mutta kiva silti että lennätät niitä,sillä lentemään ne ovat luotukin,ja luonnossa tekevät pitkiäkin lentomatkoja. Tärkeintä on että linnut saavat itse vapaaehtoisesti omina aikoina tulla ulos häkistä,että esim, häädä niitä ulos. Jos saavat rauhassa totutella ulkomaailmaan,lopulta oppivat hahmottamaan,ja lentävät takaisin häkkiin,minulla 2 harlekiinipeippoa,aluksi nekin lensivät verhojapäin,ja melkein päin seinääkin,kunnes hahmottivat missä lintupuu,häkit ovat,nyt oleskelevatkin vain lintupuu,häkki tai sitten jääkaapin päälinen minne kiva lentää,välillä koiras houkuttelee naaraan myös oven päälle.

Joten kyllä se siitä.Mutta tärkeää on juuri että ikkunapeitetty ja peilit,peipot voivat helposti nimittäin taittaa niskansa,murtaa selkärankansa. ja kaikki paikat mihin voi pudota pitää peittää esim. vesiastiat,akvaario. Ja mieluiten lennätä lintuja vain kuin joku on kotona.ellei huone ole umpiturvallinen..=)

• enää

päästää lintuja vapaaksi? Ettei vain kävisi ikävästi :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2543
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1818
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1637
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1281
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      988
    7. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      979
    8. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      978
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      891
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      884
    Aihe