Tietääköhän joku milloin The 69Eyes olisi mahdollisesti julkaisemassa uutta materiaalia? Uudelle albumille olisi jo vähän kysyntää ja odotusta... :D
Ja sitten jos saisin ihan asiallisia vastauksia, kiitos.
Uusi albumi??
11
1789
Vastaukset
- RockVampire
niin mäkin haluisin tietää sen,et millon tulee uus levy...oon odottanut koko ajan ;)... eli siis en itekkään tiä et millon tulee uus levy.
- counter
odottavat rauhassa mikä musiikki genre on suosittu sillä hetkellä ja sitten tekevät genreen sopivan levyn..
- yhtäkkii
sillattis tekis? Nehän on jo vuosikaudet soittanut tota niitten musaa.
- firefly
bändin nettisivuilta:
valmistautuvat äänittämään albumia, jonka nimi on "ANGELS"
tuottajina Hiili Hiilesmaa ja Johnny Lee Michaels- Ravenheart
Ensimmäinen sinkkulohkasu tulee todennäköisesti tossa alku syksystä.. Itse Angels -albumia saadaan kai odotella lähemmäs loppu vuotta.
- Janita
Ravenheart kirjoitti:
Ensimmäinen sinkkulohkasu tulee todennäköisesti tossa alku syksystä.. Itse Angels -albumia saadaan kai odotella lähemmäs loppu vuotta.
Antaa poikien työstää taas upea, uusi albumi.
Onko jollain keikoista tietoa vai onko nyt kesällä ainoastaan festari-keikkoja? - Ravenheart
Janita kirjoitti:
Antaa poikien työstää taas upea, uusi albumi.
Onko jollain keikoista tietoa vai onko nyt kesällä ainoastaan festari-keikkoja?Tällä hetkellä jätkiä ei taida yksittäisillä keikoilla Suomessa pahemmin nähdä, mutta kannattaa noille muutamille festareille suunnistaa kesän aikana :)
- hius87
tietääkö joku kuka on christina death, josta biisissä lauletaan? olis kiva jos vastaatte jos on jotain ideaa! kiitos!
- mieh vaan :)
se oli hyvä kysymys! se on ihana iisi
- Ravenheart
Käsittääkseni Christina Death on täysin fiktiivinen hahmo. Eräänlainen tyyppiesimerkki vähän varttuneemmasta gootti -leidistä.
Joskus muistan lukeneeni että biisin nimi syntyi ikään kuin pienen vahingon kautta. Jyrkiltä kun oli joskus tultu toivomaan DJ -keikalla jotain Christian Death nimisen bändin biisiä niin mies oli epähuomiossa kirjottanut biisilistaansa bändin nimeksi Christina Death ja tuo nimi jäi sitten sitä kautta elämään... - The Crow
Ravenheart kirjoitti:
Käsittääkseni Christina Death on täysin fiktiivinen hahmo. Eräänlainen tyyppiesimerkki vähän varttuneemmasta gootti -leidistä.
Joskus muistan lukeneeni että biisin nimi syntyi ikään kuin pienen vahingon kautta. Jyrkiltä kun oli joskus tultu toivomaan DJ -keikalla jotain Christian Death nimisen bändin biisiä niin mies oli epähuomiossa kirjottanut biisilistaansa bändin nimeksi Christina Death ja tuo nimi jäi sitten sitä kautta elämään...meni tismalleen oikein tämä vastaus.Näin se Jyrki kerto joskus Soundi lehdes
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029