haikki

hikka

Hei, kertokaas haikista! Mikä se on, ihan konkreettisesti, eka kertalaiselle. Mitä haikille lähtevän pitää huomioida ts. miten voi valmistautua?
Millaisilla haikeilla olet ollut? ym...
Kiitos tiedoista ja kommenteista!

4

1242

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timiz

olen ollut vasta yhdellä haikilla ja se tapahtui niin että lähdimme kaksi päivää aiemmin leirille kuin sudenpennut.
      jos haikki on leirin yhteydessä leiripaikalle jätetään kaikki ylimääräinen rinkata että siitä saadaan mahdollisimman kevyt kun olin haikilla meille annettiin jokaiselle myös jotain kannettavaa esim. telttoja trangioita sun muuta

haikillemme oli järjestetty rasteja.

mutta kysyppä johtajiltasi tai kavereiltasi lisää
      koska minun on vaikea sanoa millainen sinun haikistasi tulee

• Partiolainen 94

Haikki on vaellus jolla on rasteja. Rasteilla opiskellaan eri asioita esim. ensiapua,kasveja.....Haikille ei yleensä oteta rinkkoja eikä muutakaan vähemmän tärkeää.

• -p-

Haikki on yhden yön yli kestävä vaellus, joka usein toteutetaan esim leirin yhteydessä. (Muutenhan se olisi kuin mikä tahansa yöretki!) Jokainen haikki on erilainen, mutta pääperiaate on että vaelletaan jonkunnäköinen reitti ja yöpyminen tapahtuu muualla kuin perusleirissä. Matkalla voi olla esim. rasteja ja mukaan ei siis yleensä oteta kuin yöåymistarvikkeet muut tarvittavaat tavarat, joista yleensä tiedotetaan etukäteen.

• Orkel

haikki ei edes välttämättä kestä yön yli, niin sinne ei tarvitse edes ottaa paljoa tavaraa. itse aloitin vj-hommat tänä kesänä, joten toimin nykyään leirien haikeilla töissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      275
      941
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      48
      737
    3. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      681
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      35
      584
    5. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      52
      574
    6. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      31
      504
    7. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      44
      500
    8. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      48
      477
    9. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      40
      465
    10. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      30
      459
    Aihe