haikki

hikka

Hei, kertokaas haikista! Mikä se on, ihan konkreettisesti, eka kertalaiselle. Mitä haikille lähtevän pitää huomioida ts. miten voi valmistautua?
Millaisilla haikeilla olet ollut? ym...
Kiitos tiedoista ja kommenteista!

4

875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timiz

      olen ollut vasta yhdellä haikilla ja se tapahtui niin että lähdimme kaksi päivää aiemmin leirille kuin sudenpennut.
      jos haikki on leirin yhteydessä leiripaikalle jätetään kaikki ylimääräinen rinkata että siitä saadaan mahdollisimman kevyt kun olin haikilla meille annettiin jokaiselle myös jotain kannettavaa esim. telttoja trangioita sun muuta

      haikillemme oli järjestetty rasteja.



      mutta kysyppä johtajiltasi tai kavereiltasi lisää
      koska minun on vaikea sanoa millainen sinun haikistasi tulee

    • Partiolainen 94

      Haikki on vaellus jolla on rasteja. Rasteilla opiskellaan eri asioita esim. ensiapua,kasveja.....Haikille ei yleensä oteta rinkkoja eikä muutakaan vähemmän tärkeää.

    • -p-

      Haikki on yhden yön yli kestävä vaellus, joka usein toteutetaan esim leirin yhteydessä. (Muutenhan se olisi kuin mikä tahansa yöretki!) Jokainen haikki on erilainen, mutta pääperiaate on että vaelletaan jonkunnäköinen reitti ja yöpyminen tapahtuu muualla kuin perusleirissä. Matkalla voi olla esim. rasteja ja mukaan ei siis yleensä oteta kuin yöåymistarvikkeet muut tarvittavaat tavarat, joista yleensä tiedotetaan etukäteen.

      • Orkel

        haikki ei edes välttämättä kestä yön yli, niin sinne ei tarvitse edes ottaa paljoa tavaraa. itse aloitin vj-hommat tänä kesänä, joten toimin nykyään leirien haikeilla töissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe