haikki

hikka

Hei, kertokaas haikista! Mikä se on, ihan konkreettisesti, eka kertalaiselle. Mitä haikille lähtevän pitää huomioida ts. miten voi valmistautua?
Millaisilla haikeilla olet ollut? ym...
Kiitos tiedoista ja kommenteista!

4

897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timiz

olen ollut vasta yhdellä haikilla ja se tapahtui niin että lähdimme kaksi päivää aiemmin leirille kuin sudenpennut.
      jos haikki on leirin yhteydessä leiripaikalle jätetään kaikki ylimääräinen rinkata että siitä saadaan mahdollisimman kevyt kun olin haikilla meille annettiin jokaiselle myös jotain kannettavaa esim. telttoja trangioita sun muuta

haikillemme oli järjestetty rasteja.

mutta kysyppä johtajiltasi tai kavereiltasi lisää
      koska minun on vaikea sanoa millainen sinun haikistasi tulee

• Partiolainen 94

Haikki on vaellus jolla on rasteja. Rasteilla opiskellaan eri asioita esim. ensiapua,kasveja.....Haikille ei yleensä oteta rinkkoja eikä muutakaan vähemmän tärkeää.

• -p-

Haikki on yhden yön yli kestävä vaellus, joka usein toteutetaan esim leirin yhteydessä. (Muutenhan se olisi kuin mikä tahansa yöretki!) Jokainen haikki on erilainen, mutta pääperiaate on että vaelletaan jonkunnäköinen reitti ja yöpyminen tapahtuu muualla kuin perusleirissä. Matkalla voi olla esim. rasteja ja mukaan ei siis yleensä oteta kuin yöåymistarvikkeet muut tarvittavaat tavarat, joista yleensä tiedotetaan etukäteen.

• Orkel

haikki ei edes välttämättä kestä yön yli, niin sinne ei tarvitse edes ottaa paljoa tavaraa. itse aloitin vj-hommat tänä kesänä, joten toimin nykyään leirien haikeilla töissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi kuollut ulosajossa lauantai-iltana Loimaalla

On tainnut olla melkoinen ylinopeus kun on tuollaista jälkeä tullut. Onneksi ei kuitenkaan sivullisia menehtynyt https://viranomaisuutiset.fi/ulosajo-
      Loimaa
      85
      3434
    2. Kerro jotain kaivatustasi

jotain mitä teille on sattunut keskenään? Ei silmiin katsomista kun sitä on kaikilla. Jotain mistä hän voisi tietää että olet täällä...
      Ikävä
      114
      1655
    3. Sofian kylppärikuva.

Pyllistys! Miten voi tuon ikäinen nainen olla noin pissis ja lapsellinen? Hoh hoijaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1184
    4. Haittaako se, että olen sua nuorempi?

Mulle ikäerolla ei ole mitään väliä, mutta voiko naista se haitata, jos on vanhempi miestä?
      Ikävä
      104
      1023
    5. Illat ilman sua (mies)

ovat niin turhia! Toivittavasti sulla on kaikki hyvin. Miettii yksi pieni sydän ikävissään!
      Ikävä
      101
      875
    6. Jos meistä tulis jotain,

niin sulle mies pitäis eka opettaa hieman käytöstapoja. Mut ootkohan sä liian vanha oppimaan yhtään mitään? 🤔
      Ikävä
      60
      868
    7. 210
      807
    8. Kysymys haavemaihin

Hei haaveileva mukava nainen, miten meni viikonloppu?
      Ikävä
      217
      754
    9. Rikoin sun sydämen.

Se oli silti sulle oikein.
      Tunteet
      65
      724
    10. Iso vaalee vauhdissa

Onko hyvä vai paha jotta tällä muutamalla taitaa olla aika huono itsetunto kun pitää jokapaikassa ja tilanteessa tuoda oma erinomaisuutensa ja muiden
      Suomussalmi
      13
      720
    Aihe