Hei, kertokaas haikista! Mikä se on, ihan konkreettisesti, eka kertalaiselle. Mitä haikille lähtevän pitää huomioida ts. miten voi valmistautua?
Millaisilla haikeilla olet ollut? ym...
Kiitos tiedoista ja kommenteista!
haikki
4
1157
Vastaukset
- timiz
olen ollut vasta yhdellä haikilla ja se tapahtui niin että lähdimme kaksi päivää aiemmin leirille kuin sudenpennut.
jos haikki on leirin yhteydessä leiripaikalle jätetään kaikki ylimääräinen rinkata että siitä saadaan mahdollisimman kevyt kun olin haikilla meille annettiin jokaiselle myös jotain kannettavaa esim. telttoja trangioita sun muuta
haikillemme oli järjestetty rasteja.
mutta kysyppä johtajiltasi tai kavereiltasi lisää
koska minun on vaikea sanoa millainen sinun haikistasi tulee - Partiolainen 94
Haikki on vaellus jolla on rasteja. Rasteilla opiskellaan eri asioita esim. ensiapua,kasveja.....Haikille ei yleensä oteta rinkkoja eikä muutakaan vähemmän tärkeää.
- -p-
Haikki on yhden yön yli kestävä vaellus, joka usein toteutetaan esim leirin yhteydessä. (Muutenhan se olisi kuin mikä tahansa yöretki!) Jokainen haikki on erilainen, mutta pääperiaate on että vaelletaan jonkunnäköinen reitti ja yöpyminen tapahtuu muualla kuin perusleirissä. Matkalla voi olla esim. rasteja ja mukaan ei siis yleensä oteta kuin yöåymistarvikkeet muut tarvittavaat tavarat, joista yleensä tiedotetaan etukäteen.
- Orkel
haikki ei edes välttämättä kestä yön yli, niin sinne ei tarvitse edes ottaa paljoa tavaraa. itse aloitin vj-hommat tänä kesänä, joten toimin nykyään leirien haikeilla töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.687939Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m846015Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,765492Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot665405Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1124687Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1182422Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e41301Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol61287Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa421119Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko471072