Honkarakenteen aamutähti1

Esa

Onkos kokemuksia honkarakenteen mökkipaketeista. Itseäni kiinnostaisi juuri tuo aamutähti 1 joka on "alennuksella" tällä hetkellä. Mihinköhän hintoihin mahtaa tulla ns. avaimet käteen?

12

5354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joonas M.

Niin halvalla,ettei siihen yksityinen pienempi yritys pysty.
      Veikkaisin,että noin 50 prossaa puuosat hintoihin lisää.
      Heidän pystytys pakettinsa on niin täydellinen,ettei tarvitse kuin näyttää paikan mihin mökki tulee,ja miten päin.
      He hoitavat loput perustuksineen ja muurauksineen kaikkineen.

• lähtenyt

tälle tielle? eikö kauppa käy?

• kulkee nimellä
        lähtenyt kirjoitti:

tälle tielle? eikö kauppa käy?

asiakaspalvelu. eiköhän noilla kauppa käy ole huoleti.

• Vaikka
        kulkee nimellä kirjoitti:

asiakaspalvelu. eiköhän noilla kauppa käy ole huoleti.

10 vuotta,että saa tukehdutettua muut pois markkinoilta. Kun yritys on tarpeeksi suuri,se saa KTM avustuksia ja siihen päälle vielä EU tukeakin.
        Niistä ei pienemmät voi nähdä untakaan.
        Ja malleja voi kopioida pienemmiltä ja mainostaa niitä ominaan, kun näkevät hyvän mallin.

• teknikko
        Vaikka kirjoitti:

10 vuotta,että saa tukehdutettua muut pois markkinoilta. Kun yritys on tarpeeksi suuri,se saa KTM avustuksia ja siihen päälle vielä EU tukeakin.
        Niistä ei pienemmät voi nähdä untakaan.
        Ja malleja voi kopioida pienemmiltä ja mainostaa niitä ominaan, kun näkevät hyvän mallin.

Tuo nimim. "Vaikka" esittämä väite sai minut ihmettelemään: "Kun yritys on tarpeeksi suuri, se saa KTM avustuksia..."
        Pelkäsin että joko minua uhkaa dementia ja kävin Tekesin ja Finnveran (ex-KTM) nettisivuilla: En löytänyt mitään tuota väitettä tukevaa - päinvastoin - erinäisiä avustuksia annetaan vain pienemmille firmoille. Honkarakenteen kaltaisen pörssiyhtiön on tultava toimeen omavaraisesti!

• pois
        teknikko kirjoitti:

Tuo nimim. "Vaikka" esittämä väite sai minut ihmettelemään: "Kun yritys on tarpeeksi suuri, se saa KTM avustuksia..."
        Pelkäsin että joko minua uhkaa dementia ja kävin Tekesin ja Finnveran (ex-KTM) nettisivuilla: En löytänyt mitään tuota väitettä tukevaa - päinvastoin - erinäisiä avustuksia annetaan vain pienemmille firmoille. Honkarakenteen kaltaisen pörssiyhtiön on tultava toimeen omavaraisesti!

jätä tuo Vaikka-kommentti omaan arvoonsa. Se on taas tämä konsultti/hirsiyrittäjä kun itkee. Tunnistaa perikatkerasta kirjoitustyylistä. Sitä itkua on viime aikoina nähty liian paljon. Miehellä on aavistuksen verran realiteetit kadoksissa.

• Aapeli
        pois kirjoitti:

jätä tuo Vaikka-kommentti omaan arvoonsa. Se on taas tämä konsultti/hirsiyrittäjä kun itkee. Tunnistaa perikatkerasta kirjoitustyylistä. Sitä itkua on viime aikoina nähty liian paljon. Miehellä on aavistuksen verran realiteetit kadoksissa.

heti vaan konkurssiin. Mutta jos iso tekee tappiota vuosikaupalla,niin kyllä siihen satsataan veromarkkoja jatkoksi,jotta se pysyis pystys. Se on käytännössä nähty.

• ARI

kyllä meiltä löytyy noihin hintoihin ainut lisä
        mikä puuttu on sähköt tulisijat ja kaivo viemäröinti ja pohja eli jos lasken koko hinnan
        että mökki tohon tässä avaimet senkuin muutat
        Niin noi mallit mitä kerroin esim. kerro 2.2 se on
        avaimet käteen periaatteella.

• aape

kyseli kokemuksia, joten kirjoittakaa NIISTÄ, ei tuota puppua!

• siihen

hintaan saa aika reilusti laittaa päälle. meille itselle tulossa meritähti 6. kun kyselimme hintaa pelkän rungon pystytykselle vesikattoon eli itse tehty pohjat niin hinta oli 15000e joten päätimme että talkoot laitetaan pystyyn. kannattaa tarkasti kysellä mitä tarjoukseen kuuluu esim. kuistin kaiteet voivat puuttua yleensä ne tarjoukset ovat tosipelkistettyjä. täytyy kyllä muuten kehua firmaa ainakin näin alussa saavat 10 pistettä.

• ARI

Moro Esa edustan erlund-housea kysyppä multa
      hinta avaimet käteen periaatteelta minkä kokosen
      huvilan tarvitset et varmasti kadu ja laatu on varmasti parasta mitä suomesta saa ei edes honka
      pärjännyt vertailussa.
      En muista minkä suuruinen toi aamutähti on mutta
      annan jonkin esim.joka on lähellä aamutähden kokoo
      varmaan.MERIVIRTA malli huoneistoala n.59neliöö
      60000e sisältää kaiken muun paitsi tulisija ja
      sähköt sekä lika säiliöt.

• xxx

voi näitä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe