Että hoitoalalla kerätään nimiä että saatas työntekijöille lisää palkkaa.Onko se uusi työtaistelu muoto,hoitajilla on lähtö palkka n:2450E/kk se on kuitenkin aika kohtuullinen.Itse teen tehtaassa 3;mi vuorotyötä ansaitsen i800e/kk.dessa -verot.Ovat kyllä hyvintärkeitä duunareita tässä yhteiskunnassa,mutta onhan niitä muitakin huonosti palkattuja ammatteja,eiköhän tämää ole kuitenkin ammatinvalinta kysymys.Mielestäni nyt mennään asiassa liian pitkälle,luottamusmiehille kansiot kainaloon ja nimiä keräämään kun sopimukset vanhenevat.
Onko oikein
26
1767
Vastaukset
Että saat ihan 1800€ kuukaudessa?
Eihän tuolla rahalla pärjää kirppukaan, ymmärrän eilisen huutelusi nyt paremmin. Otan osaa että palkkasi on suorastaan naurettava ja toivon sinulle parempaa huomista.
Mutta ainahan teille jää Temppiksen kanssa tussit joilla voitte maalailla tekoviiksiä kun ei riitä rahat naamanlannoitukseen.
Vetäkää vielä viittaa niskaanne, niin palkkaan teidät yhteen ravintolaani esiintymään Batin ja Ryydin nimellä.- sola"
lisäksi nuo hoitajat joutuu tekemään sellaista työtä, (kuten tuollaisten tillien sun muitten kehareitten hoito) että palkkoja kyllä olis tosiaan aihetta nostaa!!!!
- Tilley
Muun laista vastausta voi odottaakkaan,kun ei miehen ÄO määrä ole ruumiinlämpö tilaa suurempi.Tyypillistä tollaiselle moukalle,joka yrittää kätkeä typeryytensä huumorilla,mutta jos ei osaa sanoa mitään asiallista....eihän se ole isäsi eikä äitisi syy,minkä typeryksen maailmaan siittivät!
sola" kirjoitti:
lisäksi nuo hoitajat joutuu tekemään sellaista työtä, (kuten tuollaisten tillien sun muitten kehareitten hoito) että palkkoja kyllä olis tosiaan aihetta nostaa!!!!
Päivää vaan solallekin! :-)
Kyllähän hoitajat tekevät arvokasta työtä ja siitä on maksettava heille palkkaakin.
Tillilihakin on muutaman vuoden päästä romuttamossa muttei vielä ymmärrä sitä. Kyllä sitten Tilley on oikein iloinen juntti kun hoitaja tulee ja vaihtaa Tillin vaipat.
Nyt poju vetää vielä luurankotehtaalla orjapalkalla mutta aika menee eteenpäin..Nauttisi Tillikin nyt elämästä kun vielä ehtii, vaikka jäätelöä kesällä torilla ja muutamat oluet terassilla.
Ymmärrän ettei hänen palkallaan laskujenmaksun jälkeen jää kuin varaa muutamaan keppanaan ja kingispuikkoon mutta narina on turhaa.
Voihan kaveri tulla minulle töihin hankkimaan lisätienestiä. Miten olisi lipunmyyjän paikka "Lentävä Hämäläinen" oopperaan?
Iloakin saisi samalla elämään kun näkee hämyn nousevan pintaan ankkuri suussa.Tilley kirjoitti:
Muun laista vastausta voi odottaakkaan,kun ei miehen ÄO määrä ole ruumiinlämpö tilaa suurempi.Tyypillistä tollaiselle moukalle,joka yrittää kätkeä typeryytensä huumorilla,mutta jos ei osaa sanoa mitään asiallista....eihän se ole isäsi eikä äitisi syy,minkä typeryksen maailmaan siittivät!
Äläs nyt rupea muita syyttämään siitä että vedät kolmea vuoroa luurankotehtaalla!
Ei se ole minun vika saati kenenkään muun. Itse kävit koulusi ja olisi kannattanut tehdä tunneilla muutakin kuin kaivaa nenää ja napsia viivoittimella tyttöjä niskaan.
Sekaisista puheistasi päätellen taisit myös syödä muutama pyyhekumen.- Tilley
SavoRULES kirjoitti:
Päivää vaan solallekin! :-)
Kyllähän hoitajat tekevät arvokasta työtä ja siitä on maksettava heille palkkaakin.
Tillilihakin on muutaman vuoden päästä romuttamossa muttei vielä ymmärrä sitä. Kyllä sitten Tilley on oikein iloinen juntti kun hoitaja tulee ja vaihtaa Tillin vaipat.
Nyt poju vetää vielä luurankotehtaalla orjapalkalla mutta aika menee eteenpäin..Nauttisi Tillikin nyt elämästä kun vielä ehtii, vaikka jäätelöä kesällä torilla ja muutamat oluet terassilla.
Ymmärrän ettei hänen palkallaan laskujenmaksun jälkeen jää kuin varaa muutamaan keppanaan ja kingispuikkoon mutta narina on turhaa.
Voihan kaveri tulla minulle töihin hankkimaan lisätienestiä. Miten olisi lipunmyyjän paikka "Lentävä Hämäläinen" oopperaan?
Iloakin saisi samalla elämään kun näkee hämyn nousevan pintaan ankkuri suussa.Lentävänä Hämäläisenäkin,tulen sinne mielelläni tikettijä myömään.kiitos luottamuksesta.
Tilley kirjoitti:
Lentävänä Hämäläisenäkin,tulen sinne mielelläni tikettijä myömään.kiitos luottamuksesta.
Olen taiteilijasieluna kirjoittanut kyseisen opuksen ja näin ollen seuraan erittäin läheisesti kyseistä esitystä lavasteissa.
Näyttelijäkaartiakin on jo palkattu: Hämäläisinä esiintyy lahjakkaasti Ville, Temppis ja IronMike. Järveenheittäjää olen miettinyt mutta todennäköisesti otan duunin itse sillä itsehän olen paras siinä hommassa.
Sinä olet sitten palkattu tiketinmyyjäksi, onnittelut. Tuohan poitsui verokortti ja jotain ansiolistaa niin katsotaan maksetaanko sinulle 4000 vai 8000?
- Pois
Tuosta hoitajan alkupalkasta,ni ollaan lähellä totuutta.
- Tilley
Äläkä arvaile,sinulla ei ole asiasta tietoa,minulla on.
- Pois
Tilley kirjoitti:
Äläkä arvaile,sinulla ei ole asiasta tietoa,minulla on.
Ku eukko on sairaanhoitaja.
- Tilley
Pois kirjoitti:
Ku eukko on sairaanhoitaja.
Läänin ainut kylmäkirurgi,että on minullakin jonkinlainen näppituntuma.
- Pois
Tilley kirjoitti:
Läänin ainut kylmäkirurgi,että on minullakin jonkinlainen näppituntuma.
Kirurgin töitä tehtaassa kolomessalöysissä.No pistä pipo päähän ettei pää jäädy.
- soe jo
tilliä!!! Vae siitäkö se onnii melekee jatkuva tinnitys johtunna jo pitemmän aekoo?
- Tilley
Taas yksi limaniljuska,mutta kyllähän teitäkin pitää yrittää ymmärtää,vaikka se joskus tuntuukin vaikealta.Värityskirja sinullekkin eteen,ja sakurat käteen,jospa tulisi jotain järkevää.
- hukassa?
Tilley kirjoitti:
Taas yksi limaniljuska,mutta kyllähän teitäkin pitää yrittää ymmärtää,vaikka se joskus tuntuukin vaikealta.Värityskirja sinullekkin eteen,ja sakurat käteen,jospa tulisi jotain järkevää.
Limanuljasta on hyvä ruokasien. Voe maostoo vaekka tillillä. Syötävän hyvvee. Njam.
- Tilley
hukassa? kirjoitti:
Limanuljasta on hyvä ruokasien. Voe maostoo vaekka tillillä. Syötävän hyvvee. Njam.
Se punahattuinen sieni missä on valkoisia täpliä,on myrkyllinen.Miksi menit sitä syömään???
- sairaanhoitaja111
Joten tarkista faktat ennenkuin puhut!
- Tilley
Elä sinäkään unohd muut korvaukset,vuorolisät,sunnuntailisät jotka nostavat ansiota.Faktat olen kyllä tarkistanut.
- ....
on niitä monia yhtä tärkeitä aloja joissa tienaa vielä vähemmän,mut kun sitä ihmiset alkaa ahneeks..loppujen lopuks MIKÄÄN EI RIITÄ!antasivat ne työpaikkansa sellasille jotka ei valita palkasta vaan suuntaa senkin energian työntekoon!
- Tilley
Onko oikein,ettei totuus unohtuisi....ei minusta.
- tässä mualimassa
Tilley kirjoitti:
Onko oikein,ettei totuus unohtuisi....ei minusta.
on oekein ja tottuus piäsöö unohtummaan. Ei tottuus sinusta unohu!!!
- ????
Että joku julkisuuden henkilö ryhtyy ajamaan jonkun alan palkkausasiaa.Jos tämä menee läpi,minä ainakin otan Jari Sarasvuohon yhteyttä,että tulisiko hommaamaan meille lisää liksaa.Muistakaa että olen jo varannut Sarasvuon!!!
- purhoska
Miten olet oppinut kirjoittamaan noin väärin suomen kieltä? Vai oliko tuo tahallaan kirjoitettu noin?
Itse pärjäilen 70 eurolla (brutto) kuukaudessa, revi siitä!- ---
Korjaanpa:
Hoitoalalla kerätään nimiä, jotta saataisiin työntekijöille lisää palkkaa. Onko tämä uusi työtaistelumuoto? Hoitajilla on lähtöpalkka n. 2450e/kk. Se on kuitenkin aika kohtuullinen. Itse teen tehtaassa kolmivuorotyötä. Ansaitsen 1800e/kk miinus verot. Ovat kyllä hyvin tärkeitä duunareita tässä yhteiskunnassa, mutta onhan niitä muitakin huonostipalkattuja ammatteja. Eiköhän tämä ole kuitenkin ammatinvalintakysymys. Mielestäni nyt mennään asiassa liian pitkälle. Luottamusmiehille kansiot kainaloon ja nimiä keräämään, kun sopimukset vanhenevat.
Ja vielä vartailun vuoksi vanha versio:
Että hoitoalalla kerätään nimiä että saatas työntekijöille lisää palkkaa.Onko se uusi työtaistelu muoto,hoitajilla on lähtö palkka n:2450E/kk se on kuitenkin aika kohtuullinen.Itse teen tehtaassa 3;mi vuorotyötä ansaitsen i800e/kk.dessa -verot.Ovat kyllä hyvintärkeitä duunareita tässä yhteiskunnassa,mutta onhan niitä muitakin huonosti palkattuja ammatteja,eiköhän tämää ole kuitenkin ammatinvalinta kysymys.Mielestäni nyt mennään asiassa liian pitkälle,luottamusmiehille kansiot kainaloon ja nimiä keräämään kun sopimukset vanhenevat.
---
Minkäs sille voi, että hyvin (tai ainakin paremmin) kirjoitettua tekstiä on mukavampi lukea, vaikka molemmista lähes yhtä hyvin selvää saakin. - Tilley
--- kirjoitti:
Korjaanpa:
Hoitoalalla kerätään nimiä, jotta saataisiin työntekijöille lisää palkkaa. Onko tämä uusi työtaistelumuoto? Hoitajilla on lähtöpalkka n. 2450e/kk. Se on kuitenkin aika kohtuullinen. Itse teen tehtaassa kolmivuorotyötä. Ansaitsen 1800e/kk miinus verot. Ovat kyllä hyvin tärkeitä duunareita tässä yhteiskunnassa, mutta onhan niitä muitakin huonostipalkattuja ammatteja. Eiköhän tämä ole kuitenkin ammatinvalintakysymys. Mielestäni nyt mennään asiassa liian pitkälle. Luottamusmiehille kansiot kainaloon ja nimiä keräämään, kun sopimukset vanhenevat.
Ja vielä vartailun vuoksi vanha versio:
---
Minkäs sille voi, että hyvin (tai ainakin paremmin) kirjoitettua tekstiä on mukavampi lukea, vaikka molemmista lähes yhtä hyvin selvää saakin.Onko sinulla asiat noin surkeasti,että pitää toisten kirjoituksista virheitä etsiä.Eiköhän teillekkin ole luvassa jonkinlaisia korotuksia.
- hoitaja X
tässä niin saniótussa kulttuuri kaupungissa toi palkka noin paljoa kuin 2450€ kk!! älä siis unta näe!!!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 377192
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu353731Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533642Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu463514- 603181
Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1293096Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342779- 372730
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/482476Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint272445