Kenen artistin nimmarin sait viimeksi? Levyn kanteen, käsivarteen, korttiin? Kenen vielä haluaisit saada...?
Kenen nimmarin...?
21
3837
Vastaukset
- ek79
Viimeksi taisin saada nimmarin laulaja Janne Tulkilta. Haluaisin joskus saada Yö yhtyeen laulajan Olli Lindholmin nimmarin.
- Vanha herra
Kyllä viimeinen nimmari oli just Janne Tulkita saatu minullakin.
Juha Metsäperältä olisi ihan kiva saada nimmarikortti. - Köhöh
Sinäpä taidat ollakin sitten tosi keräilijä! Eihän tuosta listasta enää puutu kohta kuin presidenttien nimmarit!
- lue
Köhöh kirjoitti:
Sinäpä taidat ollakin sitten tosi keräilijä! Eihän tuosta listasta enää puutu kohta kuin presidenttien nimmarit!
tarkemmin, siellä on istuvan presidentin nimmari!!!!!!!!!!!!!
- .....
Onko sulla kuvia nimmareistasi, joita on paljon. Esim. Tuija Ernamo?
- Tavismaista
Miksi kerätä nimmareita?
- hmmh?
Tavismaista kirjoitti:
Miksi kerätä nimmareita?
Miksi ei?
- 18+19
Paitsi että Victor Klimenko ei ole sama kuin Eeki Mantere!
Eeki Mantereen hahmo oli Viktor Kallborrek, ja kyseinen hahmo esiintyi aluksi Hullujussi-bändin kanssa 1972-74, sekä sooloartistina sen jälkeen. Samaisessa bändissä mm. bassoa soitti Heimo "Holle" Holopainen.
Victor Klimenko oli/on laulaja ja näyttelijä, esiintyi mm. elokuvassa Vodkaa, komisario Palmu.
Sain Pakoselta levyn kanteen ja korttiin, jonka lähetin yhdelle kaverilleni.
Olisi vielä kivaa saada Anna Erikssonin nimmari - ainakin. Eikä Kirsi Rannonkaan nimmari huono olisi...- Perfect Stranger
Eivät tosin ole tanssi & iskelmäosastoa, mutta viimeksi sain Ian Gillanin, Steve Morsen, Roger Gloverin ja Don Aireyn nimmarit itsetehtyyn, kyseisten artistien kuvilla varustettuun korttiin. Nyt se on hiano! :)
Maanantaina 24.4. pitäisi yrittää saada Ritchie Blackmoren ja Candice Nightin nimmarit, ja jos mahdollista, niin koko Blackmore´s Nightin nimmarit.
Suomalaisista pitäisi saada kitarasankareiden eli Dave Lindholmin ja Esa Pulliaisen nimmarit. Muut suomalaiset artistit eivät niin kovin paljoa kiinnosta. Parantakaahan otettanne ;) - santtu
viimesimman nimmarin sain Janne Tulkilta ja Yölinnun pojilta; olivat samalla keikalla!!!!
- -AM
Sain Mikko Mäkeläisen nimmarin. Korttiinhan Mikko sen kirjotti, vaikka samanlaiseja kortteja on jo yllin kyllin.
Jari Sillanpäältä tai Anna Erikssonilta haluaisin nimmarin. - Jonttu
Taisinpa saada viimeksi nimmarin Mäkeläisen Mikolta, vaikka niitä onkin ennestään jo kymmeniä!! Neljänsuoran pojilta vielä haluaisin nimmarit ja Unelmavävyiltä.. :)
- minä vaan
NeljänSuoran
- <<<
TARJA YLITALO ON YKSI SUOSIKKI < JOLTA OIS UPEAA SAADA NIMMARI
- Viimeksi...
Viimeks sain Finlandersin Aarne Hartelinin ja Lasse Paasikon nimmarit.
- jejejejejeeeeeeee
Sain viimeksi PMMP Paulan ja Miran nimmarit kun satuttiin oleen samas paikas samaan aikaan :)
- kissukka1
moi mä oon saanut nimmarin jussi lammelalta
- jeps jeps f
Tapani Kansan nimmari on viimeisin.
- kamomilla.
Hei "Jeps jeps f"Missä sain Tapsa Kansan nimmarin ? Jollain keikalla oletan. Oliko hyvä keikka se ? Tahtoisin kanssa saada just Tapani Kansalta nimmarin. Ehkä kesällä onnistaa jollain keikalla. Tuumin että missähän välissä häneltä kannattaa mennä nimmaria pyytämään: Ennen keikan alkua, väliajalla vai keikan päätyttyä ?
- Badding oli kova
Baddingin nimmari olisi kova, voisi olla arvokas ja harvinainen tänäpäivänä. Mahtoiko jakaa nimmareita auliaasti? Samaa voisi sanoa myös edesmenneestä Pekka Strengistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664