Mitä mieltä

sormuksestani

Minulla on puusta punottu sormus. onko se epätavallista? =D

3

906

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hep

Eipä ole aiemmin tullut vastaan puista sormusta, jota käytettäisi vihkisormuksena...

• Terttu

Minusta huonoa makua. Ne pittää olla kultaiset ja kapeat. Niitä on helppo käyttää,sillä ethän halua että vaimosi sormus on tiellä ja esteenä joka päiväisessä elämässä. Esteelisyyskin pittää ottaa huomioon. Sillä vaimot yleisesti ottain ovat käyttänöllisiä,jos ei ole niin anna puu sormus. Minä ainakin sanoisin että eiköhan vaiheta miestä tai sormusta. Kyllä ihanakin mies voi yllättää puu sosmuksella,mutta minä en yllätyisi,kokisin sen pilana. Sillä minut kun tuntee niin ostaa kyllä aidon timatin.Kalliin sellaisen. Sillä rahassa mitattaan yleisesti arvostus?

• Jack-81

itse olen etsinyt ihmistä, joka ymmärtäisi puisten sormusten päälle.. kuolleessaan kun ihminen ei saa metalleja mukaansa niin ainakin tuon puisen sormuksen voisi polttaa krematoriossa.. ja mielestäni puut ovat kauniimpia kuin metallit.. ja hyödyllisempiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27