Minulla on puusta punottu sormus. onko se epätavallista? =D
Mitä mieltä
3
903
Vastaukset
- Hep
Eipä ole aiemmin tullut vastaan puista sormusta, jota käytettäisi vihkisormuksena...
- Terttu
Minusta huonoa makua. Ne pittää olla kultaiset ja kapeat. Niitä on helppo käyttää,sillä ethän halua että vaimosi sormus on tiellä ja esteenä joka päiväisessä elämässä. Esteelisyyskin pittää ottaa huomioon. Sillä vaimot yleisesti ottain ovat käyttänöllisiä,jos ei ole niin anna puu sormus. Minä ainakin sanoisin että eiköhan vaiheta miestä tai sormusta. Kyllä ihanakin mies voi yllättää puu sosmuksella,mutta minä en yllätyisi,kokisin sen pilana. Sillä minut kun tuntee niin ostaa kyllä aidon timatin.Kalliin sellaisen. Sillä rahassa mitattaan yleisesti arvostus?
- Jack-81
itse olen etsinyt ihmistä, joka ymmärtäisi puisten sormusten päälle.. kuolleessaan kun ihminen ei saa metalleja mukaansa niin ainakin tuon puisen sormuksen voisi polttaa krematoriossa.. ja mielestäni puut ovat kauniimpia kuin metallit.. ja hyödyllisempiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m664065Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o903491Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363229- 502705
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182229Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest221902- 291783
- 201414
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321406UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121400