Minulla on puusta punottu sormus. onko se epätavallista? =D
Mitä mieltä
3
900
Vastaukset
- Hep
Eipä ole aiemmin tullut vastaan puista sormusta, jota käytettäisi vihkisormuksena...
- Terttu
Minusta huonoa makua. Ne pittää olla kultaiset ja kapeat. Niitä on helppo käyttää,sillä ethän halua että vaimosi sormus on tiellä ja esteenä joka päiväisessä elämässä. Esteelisyyskin pittää ottaa huomioon. Sillä vaimot yleisesti ottain ovat käyttänöllisiä,jos ei ole niin anna puu sormus. Minä ainakin sanoisin että eiköhan vaiheta miestä tai sormusta. Kyllä ihanakin mies voi yllättää puu sosmuksella,mutta minä en yllätyisi,kokisin sen pilana. Sillä minut kun tuntee niin ostaa kyllä aidon timatin.Kalliin sellaisen. Sillä rahassa mitattaan yleisesti arvostus?
- Jack-81
itse olen etsinyt ihmistä, joka ymmärtäisi puisten sormusten päälle.. kuolleessaan kun ihminen ei saa metalleja mukaansa niin ainakin tuon puisen sormuksen voisi polttaa krematoriossa.. ja mielestäni puut ovat kauniimpia kuin metallit.. ja hyödyllisempiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.212644Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1052570- 2021374
- 941281
- 1251281
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3041250Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,221007Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �13991Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211979- 60897