Sulhanen jännittää

Mitä tehdä, jos sulhanen jännittää? Kyseinen mies pelkää pyörtyvänsä alttarilla. Ei kai tämän vuoksi voi häitä perua?
52748
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

...ei kannata perua ei! Mä menin viime perjantaina vihille ja pappi sanoi, ett jos mua alkaa heikottaa, niin kirkon vaksi tuo tuolin ja sitten virvoitetaan veltto sulho ja jatketaan taas! =) Eikä sitä kannata jännittää, ei nyt niin ihmeellinen juttu kun itse ottaa osaa, toista on muiden häissä...

Äänestä

on avuksi varmasti; jos mahdollista hän voisi olla sellainen, joka on itse jo avioliiton satamaan astunut - ikäänkuin tietää mistä on kyse ja osaa rauhoittaa.
tuskin tämä perumista aiheuttaa - rauhoittelua vain kaivataan.

Äänestä

Minut jännitys/paniikki oireet tekisivät lähes toimintakyvyttömäksi tuossa tilanteessa. Lääkäriltä saa beetasalpaajia ja diatsepaamia joiden suosiollisella avustuksella homma sitten hoitunee helpommin.
Ja se varmaotteinen rauhallinen luotto-bestmani toki on enemmänkuin paikallaan tuossa tilanteessa.

Äänestä

Sekoita ammoniumkloridia veteen suhteessa 1/5. Juo se niin tulee parempi olo. Itse olen alaikäinen, mutta tiedänpähän kumminkin :)

Äänestä

on muistaa hengittää! Hengittämiseen kun oikein keskittyy, vetää syvään henkeä eikä missään vaiheessa pidätä, niin ei vaaraa pyörtymisestä tms. Hapen puute saa miehen kaatumaan...

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Morsian vain kirjoitti:

Mitä tehdä, jos sulhanen jännittää? Kyseinen mies pelkää pyörtyvänsä alttarilla. Ei kai tämän vuoksi voi häitä perua?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu