Voi hyvänen aika mikä palvelu asema, kun piilokamera ohjelmasta. Kaikkee on tullut nähtyä mutta tämän aseman palvelu on pers..stä!
Paikka löytyy Vaasasta pohjoiseen päin, ison urheiluhallin kupeesta.
Huoltoasema Vaasan lähellä
6
1032
Vastaukset
- sattunu?
Kysymys otsikkona.
- se on ...
ihan normaalia vaasalaista
- on tietysti
mustasaaressa, eikä vaasassa.
- Eki
...nyt sentään normaalia vaasalaista palvelua ole, kuten täällä yritettiin väittää. Sen verran hurjia juttuja on tuosta paikasta kyllä kuulunut, etten käy siellä koskaan, vaikka asun kilometrin päässä.
- tapahtunut?
Käyn kyseisellä asemalla monta kertaa viikossa, ja mua palvellaan aina hyvin. Nykyisin jopa ruotsinkielellä :)
Vaikea uskoa että huono palvelu johtuu vain ja ainoastaan henkilökunnasta/omistajista...
Omasta kokemuksesta voin kertoa että asiakkaan käyttäytyminen vaikutta myös... Asiallinen asiakas= asiallinen palvelu - Vi****leva,huonotuulinen "minä olen kunkku" asiakas=huonompi palvelu...
(jep, olen joskus ollut huoltoasemalla duunissa....)
T. Entinen Essolainen - Kylmäasemalainen
Asemalla ei edes asiakasta tervehditä, saati sitten kiitetä maksun jälkeen. Kassamies vain murahtelee partoihinsa. Kyllä kylmäasemat aina tämän paikan voittaa, sen verran viileä meininki kyseisessä paikassa pukkaa olemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894