Onko mitään luonnollista apua psorin hoitoon??!!

Tytyli

Minulla todettiin psori viime syksynä:-(Psorin laukaisi ilmeisimmin stressi. Olen aikatavalla hukassa eri hoitomuotojen kanssa ja haluaisin tietoja vanhoilta konkareilta onko olemassa jokin hoitomuoto, jolla ei olisi niin kamalia sivuvaikutuksia kun jatkuvilla kortisonihoidolla jne.????Tähän saakka olen elänyt melkoisen lääkevastaista elämää ja nyt olen pakotettu käyttämään kaiken maailman enemmän ja vähemmän vaarallisia hoitoja!!!!

16

5276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markku69

      ...kokeillut Psorasolia. Olen todennut tuotteen todella hyväksi jopa paremmaksi kuin mikään muu aikaisemmin kokeilemani. Tuote on uusi Suomalainen innovaatio, luonnontuote, eikä ole sivuvaikutuksia. Löytyy apteekeista ja hyvinvarustelluista
      luontaistuotekaupoista kautta maan. Jos kiinnostaa lukea lisää tuotteesta niin hae sivuston osoite Googlesta tuotenimellä. Suosittelen lämpimästi, enkä varmasti ole ainoa!

      • Rasvari

        Ja höpö höpö oon kyllästynyt tohon "valheeseen" että tota Psorasolia muka saisi kaikista apteekeista.
        Olen nyt kysellyt useammastakin ,eivätkä edes tiedä tukkuliikettä mistä sitä voisi kysellä.
        Netistä taas en tilaile mitään.


      • Asiakaspalvelu
        Rasvari kirjoitti:

        Ja höpö höpö oon kyllästynyt tohon "valheeseen" että tota Psorasolia muka saisi kaikista apteekeista.
        Olen nyt kysellyt useammastakin ,eivätkä edes tiedä tukkuliikettä mistä sitä voisi kysellä.
        Netistä taas en tilaile mitään.

        Mikään valhe ole! On se kumma jos ei apteekin henkilökunta osaa käyttää omaa tilaustietokantaansa. Psorasol löytyy satavarmasti jo viime marraskuusta asti Suomen apteekkariliiton taksasta sekä Yliopiston apteekkien taksasta. Jakelija Suomessa on Circlum Farmasia Oy (Hakaniemen Apteekki). Surkealla tasolla on toiminta Suomen apteekeissa jos eivät edes tiedä kuka jakelija on! Kerro ihmeessä mitkä apteekit eivät osaa tilata tuotetta hyllyihinsä niin hoidan asian!

        Terveisin,

        Petri Lehto
        Natural Cosmetics AB


      • Rasvari
        Asiakaspalvelu kirjoitti:

        Mikään valhe ole! On se kumma jos ei apteekin henkilökunta osaa käyttää omaa tilaustietokantaansa. Psorasol löytyy satavarmasti jo viime marraskuusta asti Suomen apteekkariliiton taksasta sekä Yliopiston apteekkien taksasta. Jakelija Suomessa on Circlum Farmasia Oy (Hakaniemen Apteekki). Surkealla tasolla on toiminta Suomen apteekeissa jos eivät edes tiedä kuka jakelija on! Kerro ihmeessä mitkä apteekit eivät osaa tilata tuotetta hyllyihinsä niin hoidan asian!

        Terveisin,

        Petri Lehto
        Natural Cosmetics AB

        Lahden kaupungistahan tuota ihmeöljyä olen kysellyt.
        Eräässäkin apteekissa hetken aikaa väittelin asiasta, kertoen että ihonaika lehdessä ilmoitettiin että tuotetta saa kaikista apteekeista.
        Tovin keskusteltiin siinä ja lupasivat ottaa selvää mistä tuotetta saa ja oikein nimellä piti tilaus sinne jättää.


      • asiakaspalvelu
        Rasvari kirjoitti:

        Lahden kaupungistahan tuota ihmeöljyä olen kysellyt.
        Eräässäkin apteekissa hetken aikaa väittelin asiasta, kertoen että ihonaika lehdessä ilmoitettiin että tuotetta saa kaikista apteekeista.
        Tovin keskusteltiin siinä ja lupasivat ottaa selvää mistä tuotetta saa ja oikein nimellä piti tilaus sinne jättää.

        Tiedosta. Pistän asian työn alle. Kyllä ihmetellä täytyy että apteekit tuntuvat olen näinkin pihalla asioista Psorasolin suhteen. Kiitokset arvokkaasta informaatiosta!


      • Kalle
        Rasvari kirjoitti:

        Lahden kaupungistahan tuota ihmeöljyä olen kysellyt.
        Eräässäkin apteekissa hetken aikaa väittelin asiasta, kertoen että ihonaika lehdessä ilmoitettiin että tuotetta saa kaikista apteekeista.
        Tovin keskusteltiin siinä ja lupasivat ottaa selvää mistä tuotetta saa ja oikein nimellä piti tilaus sinne jättää.

        ainakin Lahdessa saa Psorasolia: Lahden Luonnonravinto ja Lahden Terveyskauppa. Apteekeista en tiedä.   


      • YLIOPISTON APTEEKKI, TÖÖLÖ
        Asiakaspalvelu kirjoitti:

        Mikään valhe ole! On se kumma jos ei apteekin henkilökunta osaa käyttää omaa tilaustietokantaansa. Psorasol löytyy satavarmasti jo viime marraskuusta asti Suomen apteekkariliiton taksasta sekä Yliopiston apteekkien taksasta. Jakelija Suomessa on Circlum Farmasia Oy (Hakaniemen Apteekki). Surkealla tasolla on toiminta Suomen apteekeissa jos eivät edes tiedä kuka jakelija on! Kerro ihmeessä mitkä apteekit eivät osaa tilata tuotetta hyllyihinsä niin hoidan asian!

        Terveisin,

        Petri Lehto
        Natural Cosmetics AB

        EI VAAN NÄY KO TUOTETTA HYLLYSSÄ, EI VAIKKA KUINKA OLEN KYSELLYT !!!


    • psoriukko

      niin myös suosittelen tätä:
      http://www.psorinat.com/
      Koska olet luultavasti nuori ja tauti vasta alussa, niin on myös todennäköistä että pääset siitä aika nopeastikin eroon.
      Kirja voi olla myös kirjastossasi.

    • Miisu

      Moi!
      Ei todellakaan tarvitse aloittaa kovilla hoidoilla. Kokeile saksalaista Optodermaa, itselläni ja tuttavillani tehnyt ihmeitä. Firman nettisivuilla tutkimustuloksia ja kuvia:-)
      Pidä lippu korkealla, eikä toivoa menetetä!!!!

      • Sini***

        tämä Optoderma sisältää? Ja mitä maksaa? Saako niitä muualta kuin netistä tilaamalla täällä Suomessa?


      • Miisu
        Sini*** kirjoitti:

        tämä Optoderma sisältää? Ja mitä maksaa? Saako niitä muualta kuin netistä tilaamalla täällä Suomessa?

        Rasvoja saa vain netistä, hinnat ovat hieman korkeampia kuin tavallisten rasvojen, mutta hoitotuloksetkin hyviä:-) Vilkaise sivut www.optoderma.com löydät hinnat ja tuotteiden sisällön yms. Niin, ja sivut on suomeksi!


      • Tytyli

        Kiitos kaikista viesteistä! En tod. osannut odottaa näin paljon hyviä vinkkejä!Tilasin sitä Optodermaa, vaikutti kotisivuilla hyvälle tuotteelle ja kuulin muutenkin hyvää palautetta:-) Laitan teille viestiä miten vaikuttaa!


      • Tytyli

        Lupasin laittaa teille kokemuksia tilaamani tuotteen vaikutuksista. Ensin ihan käyännön juttuja. Tuotteita saa siis netistä ja ne tulee kotiin DHL:llä. Tavarat oli ongelmitta kotona viikko tilauksesta. Mukana oli kiitoskirje ja suomenkieliset käyttöohjeet:-)

        olen siis käyttänyt "vihreää rasvaa" melkein kaksi viikkoa. Seuraavailla tuloksilla: ihon kutina hävisi muutaman päivän kuluttua, hilseily väheni/loppui melkein kokonaan toisen käyttöviikon alussa. Eli lupaukset jotka luin kotisivuilta pitävät paikkaansa. Kysyin heiltä neuvoa tulisiko minun jatkaa vielä vihreän voiteen käyttöä ja vastaukseksi sieltä soitettin ja annettiin henkilökohtaisia neuvoja OD tuotteiden käyttöön ja muitakin vinkkejä kuinka voi parantaa hoitotuloksia- erilaisia kylpyjä jne.
        Joten itselläni tuote on toiminut ja ollut hyvä. Kiitoksia Miisulle, että suosittelit. Minäkin suosittelen tuttavilleni!


      • Epätietoinen.
        Tytyli kirjoitti:

        Lupasin laittaa teille kokemuksia tilaamani tuotteen vaikutuksista. Ensin ihan käyännön juttuja. Tuotteita saa siis netistä ja ne tulee kotiin DHL:llä. Tavarat oli ongelmitta kotona viikko tilauksesta. Mukana oli kiitoskirje ja suomenkieliset käyttöohjeet:-)

        olen siis käyttänyt "vihreää rasvaa" melkein kaksi viikkoa. Seuraavailla tuloksilla: ihon kutina hävisi muutaman päivän kuluttua, hilseily väheni/loppui melkein kokonaan toisen käyttöviikon alussa. Eli lupaukset jotka luin kotisivuilta pitävät paikkaansa. Kysyin heiltä neuvoa tulisiko minun jatkaa vielä vihreän voiteen käyttöä ja vastaukseksi sieltä soitettin ja annettiin henkilökohtaisia neuvoja OD tuotteiden käyttöön ja muitakin vinkkejä kuinka voi parantaa hoitotuloksia- erilaisia kylpyjä jne.
        Joten itselläni tuote on toiminut ja ollut hyvä. Kiitoksia Miisulle, että suosittelit. Minäkin suosittelen tuttavilleni!

        "tulee kotiin DHL:llä?"


      • Toivoton22
        Tytyli kirjoitti:

        Lupasin laittaa teille kokemuksia tilaamani tuotteen vaikutuksista. Ensin ihan käyännön juttuja. Tuotteita saa siis netistä ja ne tulee kotiin DHL:llä. Tavarat oli ongelmitta kotona viikko tilauksesta. Mukana oli kiitoskirje ja suomenkieliset käyttöohjeet:-)

        olen siis käyttänyt "vihreää rasvaa" melkein kaksi viikkoa. Seuraavailla tuloksilla: ihon kutina hävisi muutaman päivän kuluttua, hilseily väheni/loppui melkein kokonaan toisen käyttöviikon alussa. Eli lupaukset jotka luin kotisivuilta pitävät paikkaansa. Kysyin heiltä neuvoa tulisiko minun jatkaa vielä vihreän voiteen käyttöä ja vastaukseksi sieltä soitettin ja annettiin henkilökohtaisia neuvoja OD tuotteiden käyttöön ja muitakin vinkkejä kuinka voi parantaa hoitotuloksia- erilaisia kylpyjä jne.
        Joten itselläni tuote on toiminut ja ollut hyvä. Kiitoksia Miisulle, että suosittelit. Minäkin suosittelen tuttavilleni!

        Itse olen käyttänyt OD tuotteita vajaan viikon. Aluksi luulin, että tuotteet auttaa, mutta sitten jalkojen ihottuma villiintyi täysin. Iho punoittaa tosi pahasti, sekä uusia läiskiä tuli tuplasti lisää. Mistäköhän tämä voi johtua? Päänahkaan olen käyttänyt sitä lilan sävyistä voidetta. Purkki on kohta puolillaan, mutta en ole havainnut mitään apua...Eivät nämä tuotteet sitten välttämättä kaikkia auta. Harmi, koska luulin oikeasti saavani niistä apua ja maksoivatkin liian paljon..Pitää varmaan käyttää purkit loppuun ja sitten katsoa auttoivatko enempää..


      • ppp+psori
        Toivoton22 kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt OD tuotteita vajaan viikon. Aluksi luulin, että tuotteet auttaa, mutta sitten jalkojen ihottuma villiintyi täysin. Iho punoittaa tosi pahasti, sekä uusia läiskiä tuli tuplasti lisää. Mistäköhän tämä voi johtua? Päänahkaan olen käyttänyt sitä lilan sävyistä voidetta. Purkki on kohta puolillaan, mutta en ole havainnut mitään apua...Eivät nämä tuotteet sitten välttämättä kaikkia auta. Harmi, koska luulin oikeasti saavani niistä apua ja maksoivatkin liian paljon..Pitää varmaan käyttää purkit loppuun ja sitten katsoa auttoivatko enempää..

        se auttoi minua ja olen ollut kohta kolme vuotta lähes oireeton. Sormenpäät aukeavat jos syön vääriä ruokia. Enkä käytä mitään lääkerasvoja, sillä ne pahentavat pitemmän päälle asiaa. Katso www.psorinat.com (sieltä sain lisätukea) ja lue ruokaketjuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      592
      16196
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      46
      14354
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      365
      9178
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      44
      5005
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      10
      4397
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      148
      2801
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      108
      1718
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1309
    9. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1217
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      90
      1215
    Aihe