Onko kukaan ollut kesätöissä hotellilla siivoamassa? Minkälaista työtä? Onko kiirettä? Millaisia kokemuksia teille jäi? Oliko töitä 7 pv/ viikko?
Hotellisiivous
9
7536
Vastaukset
- pitää
Hotellissa huonesiivouksessa on kiireisin aika n9-13, kun lähtevien huoneet luovutetaan ja siivotaan puhtaiksi. Kovaa rankkaa työtä. Noin 4 huonetta tunnissa. Yleensä toinen pesee vessoja ja toinen purkaa ja petaa pedit.Petaaminen,pussilakanoiden laitto hikistä puuhaa. Saa varautua kiireisenä aikana useamman kymmenen huoneen siivoukseen, vessoja vessoja....riittää.
Jos hotellissa on nuorison suosima ravintola auki aamuyöhön saatat yllättyä, ei mitään siistiä hommaa.Huh!
Ei koko viikkoa putkeen.Työvuorolistan mukaan tunnit ja päivät vaihtelee, riippuen hotellin asiakasmääristä. - otsikko
tosta alempaa LIIAN KIIRE.
pitää varmaan paikkansa monessa hotellissa - kerroshoitaja
on siivous aika laskettu yhdelle työntekijälle 15 min./lähtevä huone eli 4 lähtevää huonetta tunnissa jos on parina toinen niin silloin on tultava 8 lähtevää huonetta tunnissa valmiiksi ja asuva eli jatkava huone niin 7 min./asuva huone.. ei kevyttä työtä vaan kunto pitää olla hyvä jos meinaa pärjätä ja päästä aikoihin koska työn pysyvyys on siitä kii että pääseekö aikoihin ja vaadittuun laatuun.. jos et pääse niin se on adios!
- kyl ihan...
Menisitte laivalle siivoomaan ni tietäisitte, mitä on kunnon kiire. Ensin pestään about 20 vessaa, sen jälkeen pedataan viel päiväst riippuen sellaset 3-6 hyttii. Ja aikaa tunti. Ja pedata saa oikeen koko halunsa edest, jos ei oo pesemäs ennen sitä, eli on vaan petaus.
- piiloon
jos kaikki toi tehdää tunnissa , niin ei kyllä voi puhua mistään pesemisestä. Ei paljon innosta mennä laivalle.Kyllä on pöpöjä kun tietää mitä kaikkea siellä saattaa olla ennen "pesua".
Ei kyllä hotelleissakaan hygienia ole paras mahdollinen. - tehdään tunnis
piiloon kirjoitti:
jos kaikki toi tehdää tunnissa , niin ei kyllä voi puhua mistään pesemisestä. Ei paljon innosta mennä laivalle.Kyllä on pöpöjä kun tietää mitä kaikkea siellä saattaa olla ennen "pesua".
Ei kyllä hotelleissakaan hygienia ole paras mahdollinen.joo en sanois et on mitenkään erikoisen hygieenist, et varmaan ees haluu tietää kaikkee ;D mut kyl se on omast asenteest aika paljon kans kiinni, millast jälkee tekee. voi sen nopeesti tehdä ihan hygieenisestikin, ei ne vessat kuitenkaan niin suurii oo.
- hotellisiivooja
Todella raskasta on kerroshoitajan työ, teen sitä parasta aikaa. Vähintään 6 tuntia putkeen, ei taukoa edes hengähtää. Ja kelloa vastaan saa taistella koko päivän, päivät menee tietty liiankin nopsaan. Ei tarvitse ajatella että kuntosalille tai jumppaan lähtis työpäivän jälkeen, minä ainakin makaan jalat ylhäällä loppuillan enkä jaksa tehdä mitään.
- millainen?
Onko tietoa paljonko siitä maksetaan, jos ei ole erityisesti kokemusta eikä mitään alaan liittyvää koulutusta? Olen tässä viikon siivoillut toimistoja ja nyt pyydettiin hotelliin, mietin kannataako.
- PenttiAntero
millainen? kirjoitti:
Onko tietoa paljonko siitä maksetaan, jos ei ole erityisesti kokemusta eikä mitään alaan liittyvää koulutusta? Olen tässä viikon siivoillut toimistoja ja nyt pyydettiin hotelliin, mietin kannataako.
Olen itse siivonnut toimistoja tosi huonolla palkalla, hotellisiivouksesta maksetaan paremmin, noin 9-10€ tunti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan412981Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272844- 1202298
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631326- 111256
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121063- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39912Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13792