anaalitarkastuksen huonot puolet

keskustelua?

voitaisiinko keskustella siitä, mitä HUONOA on siinä että näitä muinaisjäänne-rektaalitarkastuksia vielä on. Mielestäni tarkastukset olisi 2000-luvulla syytä lopettaa sukupuoli-identiteettiä loukkaavina.

POIS TARKASTUS!

25

2700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olematonta asiaa on vaikea lopettaa. Varsinkin kun se vielä on niin typerä asia.

      • Kapteeni Anaali

        Homofobikko-lukkijurpo taas kiistelee tosiasioita.
        Ystävät hyvät, pyydän että kukaan ei vastaile lukkijurpon viesteihin. Muuten nämä keskustelut menevät väittelyksi.


      • kauppinen
        Kapteeni Anaali kirjoitti:

        Homofobikko-lukkijurpo taas kiistelee tosiasioita.
        Ystävät hyvät, pyydän että kukaan ei vastaile lukkijurpon viesteihin. Muuten nämä keskustelut menevät väittelyksi.

        Lukkijurpo on harvinaisen järkevä kaveri,ja puhuu totta.
        Ei ronkittu perseitä ennen armeijassa.Jos niitä on nyt ruvettu kaivelemaan niin siitä vaan.
        Paska haisee ja banjot soi!.

        Pankoot vaikka puutarhaletkut persieensä,ja huuhdelkoot vaikka jokapäivä paskaröörinsä.Miksi sitä pitää julistaa kurkku suorana joka ainoassa aloituksessa tällä palstalla?.
        Hulluilla on halvat huvit!.


      • Alik. Hyvönen
        Kapteeni Anaali kirjoitti:

        Homofobikko-lukkijurpo taas kiistelee tosiasioita.
        Ystävät hyvät, pyydän että kukaan ei vastaile lukkijurpon viesteihin. Muuten nämä keskustelut menevät väittelyksi.

        Tiedon puute edesauttaa niitä, jotka pyrkivät tekemään laittomuuksia ja ylittämään valtuutensa.

        Lukkijurpokin saattaa olla varusmiespalveluksessa oleva sotilaspoliisi, joka omia rektaalitarkastusvaltuuksiaan laajentaakseen vähättelee alokkaille rektaalitarkastuksen merkitystä.


      • Kapteeni Anaali kirjoitti:

        Homofobikko-lukkijurpo taas kiistelee tosiasioita.
        Ystävät hyvät, pyydän että kukaan ei vastaile lukkijurpon viesteihin. Muuten nämä keskustelut menevät väittelyksi.

        Millä perusteella olen homofoobinen? Johtuuko se siitä, että en siedä idioottien selittelevän täällä fantasioitaan. Nekää sille seksifantasia-palstalle. Sinne nämä persejutut kuuluvat.

        Millä perusteella kiellän tosiasioita?

        Sillä että koko "persetarkastus" on valhe.


      • vertikaali
        Lukkijurpo kirjoitti:

        Millä perusteella olen homofoobinen? Johtuuko se siitä, että en siedä idioottien selittelevän täällä fantasioitaan. Nekää sille seksifantasia-palstalle. Sinne nämä persejutut kuuluvat.

        Millä perusteella kiellän tosiasioita?

        Sillä että koko "persetarkastus" on valhe.

        Kirjoitellaan seksipalstoille vaan fantasioita, mutta tänne asiaankuuluville osastoille tosiasioita. Koskee myös sinua.

        Vaikka onhan tuolla seksipalstoillakin tositarinat-osasto.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=2500000000000015&posting=22000000015006675



      • Totuus esiin
        Lukkijurpo kirjoitti:

        Kirjoita sinä nuo vastenmieliset fantasiasi sinne.

        Tänne kirjoitetaan tosiasioita ja sinä koko ajan inkutat niitä vastaan.

        Häpeä.

        Perustele kerrankin vastauksesi äläkä taas rupea inttämään ja haukkumaan!

        Missä on todisteet että rektaalitarkastusta ei ole? Aivan, niitä ei löydy koska rektaalitarkastus on ja pysyy (toivottavasti ei enää kovin kauan).


      • Totuus esiin kirjoitti:

        Perustele kerrankin vastauksesi äläkä taas rupea inttämään ja haukkumaan!

        Missä on todisteet että rektaalitarkastusta ei ole? Aivan, niitä ei löydy koska rektaalitarkastus on ja pysyy (toivottavasti ei enää kovin kauan).

        On se ihme, että heti kun huomauttaa kohteliaasti toisen alkaneen solvaamaan joutuu itse syytetyksi toisen virheistä. Olet surkea valehtelija.

        Todiste, miksi persetarkastus on myytti: "persetarkastuksen" puolesta puhuvia todisteita ja todistuksia ei ole minkäänlaisia, joten sitä ei ole. Olemattomuutta ei tarvitse perustella.

        Minä en intä enkä myöskään hauku - vaadin selkeät argumentit ja todisteet vastaväittäjiltäni. Jos he eivät sellaisia kykene antamaan, he ovat huonosti varautuneita ja heidän argumenttinsa eivät ole uskottavia.


      • Kapteeni Anaali
        Lukkijurpo kirjoitti:

        On se ihme, että heti kun huomauttaa kohteliaasti toisen alkaneen solvaamaan joutuu itse syytetyksi toisen virheistä. Olet surkea valehtelija.

        Todiste, miksi persetarkastus on myytti: "persetarkastuksen" puolesta puhuvia todisteita ja todistuksia ei ole minkäänlaisia, joten sitä ei ole. Olemattomuutta ei tarvitse perustella.

        Minä en intä enkä myöskään hauku - vaadin selkeät argumentit ja todisteet vastaväittäjiltäni. Jos he eivät sellaisia kykene antamaan, he ovat huonosti varautuneita ja heidän argumenttinsa eivät ole uskottavia.

        Rauhoitu nyt, lukkijurpo. Täällä syyttelet toisia valehtelusta vaikka olet itse ikuinen vastarannan kiiski. Tosiasioita ei myönnetä. Se tuntuu olevan sinun linjasi.

        Oma diagnoosini on että olet huonolla itsetunnolla varustettu kaappihomo, ja anaalitarkistus toi sinulle pahoja traumoja. Pelkäät kaapista tulemista ja näin ollen kiistät kaiken mikä tuo mieleesi homostelut. Siis myöskin anaalitarkistuksen.

        Itse rektoskopiahan on varsin pikainen ja kivuton toimenpide. Mielestäni se tuntui vähän samalta kuin oltaisiin kuume mitattu rektaalista.
        Lääkintähenkilöstö kutsuukin usein koko toimenpidettä vain kevyeksi "sipsautukseksi".


      • Kapteeni Anaali kirjoitti:

        Rauhoitu nyt, lukkijurpo. Täällä syyttelet toisia valehtelusta vaikka olet itse ikuinen vastarannan kiiski. Tosiasioita ei myönnetä. Se tuntuu olevan sinun linjasi.

        Oma diagnoosini on että olet huonolla itsetunnolla varustettu kaappihomo, ja anaalitarkistus toi sinulle pahoja traumoja. Pelkäät kaapista tulemista ja näin ollen kiistät kaiken mikä tuo mieleesi homostelut. Siis myöskin anaalitarkistuksen.

        Itse rektoskopiahan on varsin pikainen ja kivuton toimenpide. Mielestäni se tuntui vähän samalta kuin oltaisiin kuume mitattu rektaalista.
        Lääkintähenkilöstö kutsuukin usein koko toimenpidettä vain kevyeksi "sipsautukseksi".

        Minä en syytä ketään valehtelijaksi. Minun ei tarvitse edes todistaa idiootteja valehtelijoiksi. Kyllä ne typerät ja epäkelvot "todistukset" jostain olemattomuudesta hoitavat sen todistamisen minun puolesta.

        Oma diagnoosini sinusta on, että olet enintään 15-vuotias huonosti kasvatettu Etelän Mässy, joka pelkää olevansa homo kun ei tytöt kiinnosta yhtään. Sinulla on runsaasti tukahdutettuja homoeroottisia fantasioita ja uskottelet itsellesi että armeija toteuttaa ne sinun puolestasi.

        Toimenpidettä itse en kommentoi, sillä sellaista ei ole tarvinnut käydä läpi. Ja armeija on käyty, joten se noista kieltoväitteistäsi. Miksi kukaan ei puhu siitä vasemman kyynärvarpaan alle annettavasta LSD-ruiskeesta mitään? Sitähän sanottiin "kisvaukseksi".


      • Kesäkessu
        Lukkijurpo kirjoitti:

        Minä en syytä ketään valehtelijaksi. Minun ei tarvitse edes todistaa idiootteja valehtelijoiksi. Kyllä ne typerät ja epäkelvot "todistukset" jostain olemattomuudesta hoitavat sen todistamisen minun puolesta.

        Oma diagnoosini sinusta on, että olet enintään 15-vuotias huonosti kasvatettu Etelän Mässy, joka pelkää olevansa homo kun ei tytöt kiinnosta yhtään. Sinulla on runsaasti tukahdutettuja homoeroottisia fantasioita ja uskottelet itsellesi että armeija toteuttaa ne sinun puolestasi.

        Toimenpidettä itse en kommentoi, sillä sellaista ei ole tarvinnut käydä läpi. Ja armeija on käyty, joten se noista kieltoväitteistäsi. Miksi kukaan ei puhu siitä vasemman kyynärvarpaan alle annettavasta LSD-ruiskeesta mitään? Sitähän sanottiin "kisvaukseksi".

        Tämä on ristiriitaista koska olet kuitenkin valehtelija. Ja taas nähdään kuinka hyökkäät homoutta vastaan! Mitä mieltä olet yleensä homoista? Pelkäätkö homoutta?

        Tuo LSD-ruiske on niin selkeä vitsi ettei sitä kukaan täysjärkinen usko. Rektaalitarkastus on olemassa ja sillä sipuli.

        Itse luulen että olet työtön kaappihomo koska kirjoittelet keskellä yötä ihme valheitasi täällä ja olet jatkuvasti agressiivinen.


      • Kesäkessu kirjoitti:

        Tämä on ristiriitaista koska olet kuitenkin valehtelija. Ja taas nähdään kuinka hyökkäät homoutta vastaan! Mitä mieltä olet yleensä homoista? Pelkäätkö homoutta?

        Tuo LSD-ruiske on niin selkeä vitsi ettei sitä kukaan täysjärkinen usko. Rektaalitarkastus on olemassa ja sillä sipuli.

        Itse luulen että olet työtön kaappihomo koska kirjoittelet keskellä yötä ihme valheitasi täällä ja olet jatkuvasti agressiivinen.

        Miten hyökkäsin homoutta vastaan?

        Jos et voi todistaa, väitteesi on perätön.

        Miksi kysyt kysymyksiä kun sinun pitäisi vastata.

        Miten niin LSD-juttu on valheellinen? Kyllä se meille tehtiin ja kaikille muillekin. Eli se siitä sitten. Sellainen tehdään. Persetarkastuista ei.

        Itse tiedän, että olet typerä inttäjä joka saa perverssiä nautintoa ottaessaan turpaansa. Miten minä muka valehtelen, jos yhtään väitettäni ei ole voitu todistaa vääräksi.

        Teidän väitteenne taas todistavat jo itse itsensä vääriksi.

        Äläkä yritä multinikkailla. Kyllä tuo typerä kirjoitustapa tunnistetaan.


      • rauhallisesti...
        Lukkijurpo kirjoitti:

        Miten hyökkäsin homoutta vastaan?

        Jos et voi todistaa, väitteesi on perätön.

        Miksi kysyt kysymyksiä kun sinun pitäisi vastata.

        Miten niin LSD-juttu on valheellinen? Kyllä se meille tehtiin ja kaikille muillekin. Eli se siitä sitten. Sellainen tehdään. Persetarkastuista ei.

        Itse tiedän, että olet typerä inttäjä joka saa perverssiä nautintoa ottaessaan turpaansa. Miten minä muka valehtelen, jos yhtään väitettäni ei ole voitu todistaa vääräksi.

        Teidän väitteenne taas todistavat jo itse itsensä vääriksi.

        Äläkä yritä multinikkailla. Kyllä tuo typerä kirjoitustapa tunnistetaan.

        En viitsi keskustella kanssasi koska olet selkeästi mielenvikainen. Ja sinulle on annettu lsd-ruiskekin? jaaha...


      • hehhehehhe
        Lukkijurpo kirjoitti:

        On se ihme, että heti kun huomauttaa kohteliaasti toisen alkaneen solvaamaan joutuu itse syytetyksi toisen virheistä. Olet surkea valehtelija.

        Todiste, miksi persetarkastus on myytti: "persetarkastuksen" puolesta puhuvia todisteita ja todistuksia ei ole minkäänlaisia, joten sitä ei ole. Olemattomuutta ei tarvitse perustella.

        Minä en intä enkä myöskään hauku - vaadin selkeät argumentit ja todisteet vastaväittäjiltäni. Jos he eivät sellaisia kykene antamaan, he ovat huonosti varautuneita ja heidän argumenttinsa eivät ole uskottavia.

        älä valehtele


    • Alik. Hyvönen

      Pahinta on sotilaspoliisien vaatimukset saada suorittaa rektaalitarkastuksia ilman sotilaslääkärin lupaa ja valvontaa! EHDOTON EI!

      Älä suostu sotilaspoliisien rektaalitarkastukseen! Joku heistä voi väittää, että siihen heillä olisi täydet valtuudet, mutta se ei pidä paikkaansa! Rektaalin tarkastuksen voi suorittaa vain varusmieslääkäri tai poliisi.

      • kauppinen

        Niin,ja talonmies.


    • grrrrrrr

      täällähän on vain mielipuolisten horinaa. Olisin ollut kiinnostunut yleisesti rektiksen huonoista puolista, mutta ei niin ei. Onko olemassa muita viisaampia maanpuolustusaiheisia keskustelupalstoja aiheeseen liittyen??

      • jahninen

        Lukkijurpo on myrkyttänyt koko palstan jatkuvalla meuhkaamisella ja valehtelulla anaalin tarkastuksesta.


      • kauppinen
        jahninen kirjoitti:

        Lukkijurpo on myrkyttänyt koko palstan jatkuvalla meuhkaamisella ja valehtelulla anaalin tarkastuksesta.

        Juu,siinä peräsuolitarkastuksessa saadaan selville niin paljon asioita,että kannattaa käydä useamminkin.
        On se niin paljon tärkeä tarkastus ettei sitä kannata jättää väliin missään nimessä.

        Persesilmään kurkkaamallahan tunnetusti voidaan todeta nuhakuume,aivokalvontulehdus,siitepölyallergiat,erilaiset rokot,kurkkumätä,ja jäykkäkouristus.Kaikenlaiset taudit jotka varusmiestä uhkaavat.

        Lisäksi marssimurtumat ja kaikenlaiset hiertymät kantapäissä ja varpaissa hoidetaan peräsuolen kautta.
        Varusmiehet ovat hyvässä hoidossa koskapa heidän peräsuoliaan tarkkaillaan herkeämättä.

        Ilmeisesti lintuinfluenssakin parannetaan peräsuolen kautta.

        Noihin alokkaille tehtäviin "rektaalitarkastuksiin" voit suhtautua samalla vakavuudella kuin pian ilmestyviin vappulehtiin.Hurahtaneita kaikki.


      • Kesäkessu
        kauppinen kirjoitti:

        Juu,siinä peräsuolitarkastuksessa saadaan selville niin paljon asioita,että kannattaa käydä useamminkin.
        On se niin paljon tärkeä tarkastus ettei sitä kannata jättää väliin missään nimessä.

        Persesilmään kurkkaamallahan tunnetusti voidaan todeta nuhakuume,aivokalvontulehdus,siitepölyallergiat,erilaiset rokot,kurkkumätä,ja jäykkäkouristus.Kaikenlaiset taudit jotka varusmiestä uhkaavat.

        Lisäksi marssimurtumat ja kaikenlaiset hiertymät kantapäissä ja varpaissa hoidetaan peräsuolen kautta.
        Varusmiehet ovat hyvässä hoidossa koskapa heidän peräsuoliaan tarkkaillaan herkeämättä.

        Ilmeisesti lintuinfluenssakin parannetaan peräsuolen kautta.

        Noihin alokkaille tehtäviin "rektaalitarkastuksiin" voit suhtautua samalla vakavuudella kuin pian ilmestyviin vappulehtiin.Hurahtaneita kaikki.

        Oletko täys idiootti? Ja keuhkoja kuunnellessa todetaan tietysti korvatulehdus?

        Miten toteat umpisuolentulehduksen, suolityrän, peräpukamat tai suolen ulomman lihaksen tulehduksen muuten kuin rektaalitarkastuksella? Katsomalla pupilleja vai?

        Ole nyt jossain kohtaa edes järkevä. On se kumma kun täytyy pelätä niin kuollakseen jotain tarkasusta joka on aivan normaali.


    • Ei ole

      Armeijassa ei tehdä mitään anaali tarkastuksia
      Niitä EI tehdä

    • alik_dddd

      armeijassa ei ole rektaalitarkastuksia.

    • Huonot puolet..

      Kyllä siinä rektoskopiassa huonojakin puolia on. Itse tein noita tarkistuksia ollessani lääkintä-AU. Lääkärin kanssa tottakai. Lääkintämajuri tarkasti miehiä harjaantuneen nopeasti, ja läimäytti aina kevyesti pakaralle huutaen seuraavan paikalle. Hän kutsui leikkisästi koko toimenpidettä vain pieneksi "sipsautukseksi".

      Niin, tarkistustahan ei kannata pelätä. Se on varsin pikainen ja kivuton toimenpide. Ensin lääkäri laittaa liukastetta reiän ympärille ja sitten varovasti ensin yhden, sitten toisen sormen sisään. Joskus joudutaan turvautumaan 12.7mm rektoskooppiin tai vaihtoehtoisesti periskooppiin.

      Intin liukasteet on vähän kehnoja, joten on "peliliike" ottaa kotoa omaa vaselliinia niin tarkastus on vielä mukavampaa..

    • Alik. Hyvönen

      Kyllä siinä rektoskopiassa huonojakin puolia on. Itse tein noita tarkistuksia ollessani lääkintä-AU. Lääkärin kanssa tottakai. Lääkintämajuri tarkasti miehiä harjaantuneen nopeasti, ja läimäytti aina kevyesti pakaralle huutaen seuraavan paikalle. Hän kutsui leikkisästi koko toimenpidettä vain pieneksi "sipsautukseksi".

      Niin, tarkistustahan ei kannata pelätä. Se on varsin pikainen ja kivuton toimenpide. Ensin lääkäri laittaa liukastetta reiän ympärille ja sitten varovasti ensin yhden, sitten toisen sormen sisään. Joskus joudutaan turvautumaan 12.7mm rektoskooppiin tai vaihtoehtoisesti periskooppiin.

      Intin liukasteet on vähän kehnoja, joten on "peliliike" ottaa kotoa omaa vaselliinia niin tarkastus on vielä mukavampaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      494
      3581
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      463
      3422
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      141
      3000
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2302
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2170
    6. 210
      1579
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1397
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1280
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1090
    Aihe