mulla on akvassani keihäslehti joka on intoutunut kasvamaan aivan mahdottomasti. ole harvennellut siitä lehtiä mutta voiko sitä katkaista lyhyemmäksi "maavarresta" kun se kasvaapi silleen pohjaamyöten pituutta.? (tiedätte kyllä mitä tarkoitan jos tunnette kasvin) eli katkaseisin sen pohjaa myöten menevän varren.ööh selkisköhän tuo kun on vähän hankala selittää.. :)mutta kuiteskin.
harvennusta
kasvikki
2
356
Vastaukset
- tetra
Voit huoleti katkaista maavarren, näin kasvia lisätäänkin. Itse muutama viikko sitten pätkin ison keihäslehden lyhyiksi pätkiksi, kun naamioin sillä mattosuodatinta.
- systemi
kiitos vastauksesta! alkoi olla jo niin pitkä että oli jo mahtumisen kanssa ongelimia! ps.(eri nimim. nyt, mutta sama henkilö.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664062
- 663792
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1123648SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p652997- 732846
- 602297
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.601623Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411185Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171172Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1271168