Eipä tosiaan Fuji finepix S5000 kauaa kestänyt.Heti kun takuuaika meni umpeen,niin tuli vikoja. Pahin vika on se,että salama ylivalottaa kuvat väkisin,siis salaman teho on muuttunut ihan liian tehokkaaksi itsekseen.Siitä on seurauksena se,että salamaa käytettäessä myös paristot tai akut tyhjenee jo muutaman kuvan jälkeen tyhjäksi.Mitkään säädöt ei auta ylivalotukseen salamakuvauksessa.Toinen ilmennyt vika on se,että kun virran laittaa päälle,niin eipä tapahdu mitään.Pitää montakertaa rassata kytkintä edestakaisin ennenkuin virta tulee lopulta päälle. Tämmöisiäkö nämä kamerat on ,olen kyllä pettynyt.Liike mistä ostin kameran,sekin on lopettanut toimintansa,mitä teen?Kannattaisiko itse korjuutta kamera omillaan vai ruveta etsimään uutta Canonia jostakin? Onko muilla sama ongelma?
Eipä fuji kestänyt.
5
1235
Vastaukset
- fujisti minäkin
minulla tasan sama malli s5000 melkein 3 vuotta jatkuvassa käytössä ja olen todella tyytyväinen, ei ollut ikinä mitään vikaa ja kamera on todella kovassa käytössä...
- nyyh nyyh
Kyllä minäkin kyseisellä fujillani paljon kuvasin ja on ollut kyllä kovalla käytöllä,mutta en kuitenkaan ole käsitellyt sitä väärin tai kovakouraisesti.Tulipahan kokemusta digikameroista etteivät kestä pitkään,ja korjauskustannukset ovat niin kalliit,että samalla rahalla saa uuden.Tilapäisesti ainakin on nyt siirryttävä filmiaikaan,aikaan jolloin kamerat kesti!
- fujisti minäkin
nyyh nyyh kirjoitti:
Kyllä minäkin kyseisellä fujillani paljon kuvasin ja on ollut kyllä kovalla käytöllä,mutta en kuitenkaan ole käsitellyt sitä väärin tai kovakouraisesti.Tulipahan kokemusta digikameroista etteivät kestä pitkään,ja korjauskustannukset ovat niin kalliit,että samalla rahalla saa uuden.Tilapäisesti ainakin on nyt siirryttävä filmiaikaan,aikaan jolloin kamerat kesti!
kannattaisi ehkä kuitenkin käydä näytillä kameran kanssa jossain liikkeessä, ehkä se on pienestä kiinni ja saisit sen vielä kuntoon!
- pekuuli
Mulla ollut 3 vuotta,ei mitään vikaa vielä,saitkos maanantaiaamun tuotoksen vahingossa...
toivottavasti pystyy jossain korjaamaan. - finepiks
Vajaan vuoden vanha S5500 oireilee samaan tyyliin, salama on aina täysillä AUTO modessa eli kuvat palaa puhki.
Virtakytkin jokus sekoilee myös mutta ei vaikuta olevan varsinaisesti rikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575519- 934427
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752644Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s731167Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341062- 61873
- 28843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46836Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja105813Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799