Galen

är ja icke... ; )

Näin viime yönä unta siitä että olin kuu. Silmäni olivat samaa kuin pintani, jokaisella tomuhiukkasella katselin linnunrataa ympärilläni koko pyöreällä olemuksellani. Panoraamaa kerrakseen. Tähtisumuja näin, leikkisiä pyrstötähtiä ja kolhiintuneita sputnikeita. Muutama hassu ufonretale kisaili maanpuoleisella taivaalla. Pikku Triathlonin suunnassa nousi valtava harsomainen "pilvi", liilan ja keltaisen värinen, keskellä kohisevaa mustuutta. Kuin jonkin avaruusmustekalan tuotos.. Pimeässä tyhjässä mustuudessa itsevalaiseva värisumu.. Heh.(Juoppohullun päiväkirjastako..)
Luulin tuntevani planeetanihollani henkäyksen aurinkotuulta ja se tuntui jokseenkin mukavalta. Huvikseni nostatin maalaisten vettä ja laskin merenpintaa yhtäkkiä saman tien. Näytin juoksevalle tietä ja vetäydyin Tanskan vuoristojonon taakse kun mies etsi toista suutuspäissään. Sekotin koirat, ihmiset ja nostatin vettä lisää. Näin hyvyyttä ja pahuutta, ohjailin kaikkea. Jotkut palvoivat minua pienessä maassa lähellä pohjoisnapaa. Eläimet juoksivat minne sattuu ja japanilaisetkin parittelivat aivan väärään aikaan. Se oli eri metka uni.

17

708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saharan valtameren

      Tanska tai Norja, samantekevää kuu-akalle.. X )

    • AROSUSI-09

      Moisista shamanistisista näyistä olen toistaiseksi vain haaveillut.Toivon isona kasvavani yhtä isoksi kuin kuu.Iuh!

      • ja näyttää valtavalta.

        Kuun kokoinen ihminen.. *näkee edessään orastavan paino-ongelman*

        Tämänhän ihmislapsen voisi pumpata täyteen heliumia, tulpata,sähköistää, asettaa giganttinen eli valtava säästöhehkulamppu suuhun, naru jalkaan ja sitte- eiku taivaalle! Saataisiin maahan sellainen stratosfäärikuu. Vähän kuin kohdevalo - voisi liikutella esimerkiksi sissisotaa valaisemaan itäiselle maalle.. Se olisi jotain!
        Unet ovat ihmisen parasta aikaa.. ; )


      • AROSUSI-09
        ja näyttää valtavalta. kirjoitti:

        Kuun kokoinen ihminen.. *näkee edessään orastavan paino-ongelman*

        Tämänhän ihmislapsen voisi pumpata täyteen heliumia, tulpata,sähköistää, asettaa giganttinen eli valtava säästöhehkulamppu suuhun, naru jalkaan ja sitte- eiku taivaalle! Saataisiin maahan sellainen stratosfäärikuu. Vähän kuin kohdevalo - voisi liikutella esimerkiksi sissisotaa valaisemaan itäiselle maalle.. Se olisi jotain!
        Unet ovat ihmisen parasta aikaa.. ; )

        voisi myös kuvitella saavuttavansa nirvanan.Orastava orava./Ihmisääni kuullostaa hassulta,kun ihminen on täynnä heliunia ja mitäs muuta...välillä en tiedä,olenko hereillä vai valveilla ja se on hauskaa.Lentounia/todellisuutta saisi olla enemmän.Noidalle terveiset Jakomäen kirjastolta:)


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        voisi myös kuvitella saavuttavansa nirvanan.Orastava orava./Ihmisääni kuullostaa hassulta,kun ihminen on täynnä heliunia ja mitäs muuta...välillä en tiedä,olenko hereillä vai valveilla ja se on hauskaa.Lentounia/todellisuutta saisi olla enemmän.Noidalle terveiset Jakomäen kirjastolta:)

        voi myös antaa elämän pelottavuuden tunne-eroottisen latauksen. Hereillä vai valveillä? Jos housut kastuu, kuinka olen?

        Nirvana lienee yleisin tunnetila kevään hormoonitasosta!


      • NoitaNainen
        NoitaNainen kirjoitti:

        voi myös antaa elämän pelottavuuden tunne-eroottisen latauksen. Hereillä vai valveillä? Jos housut kastuu, kuinka olen?

        Nirvana lienee yleisin tunnetila kevään hormoonitasosta!

        Sulle myös Susi siellä aromaalla bluesinmakuiset nirvanaanvievät tunnelataukset täästä pikkukyläpahasesta!


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        Sulle myös Susi siellä aromaalla bluesinmakuiset nirvanaanvievät tunnelataukset täästä pikkukyläpahasesta!

        Pitäskö vetää toinen varvi?Hmm...Noh,kevät nyt on just tämmöstä aikaa.Vieläkö se sitä bluesia soittaa ja tukkaa repii?;) T:Aromaan mansikka.


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Pitäskö vetää toinen varvi?Hmm...Noh,kevät nyt on just tämmöstä aikaa.Vieläkö se sitä bluesia soittaa ja tukkaa repii?;) T:Aromaan mansikka.

        se vetää sitä bluesia...mut hiukset pysyy päässä, mä luulen et on omaa tahtoa sen verran ;)

        Aromaan mansikat on aikas makeita :)


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        se vetää sitä bluesia...mut hiukset pysyy päässä, mä luulen et on omaa tahtoa sen verran ;)

        Aromaan mansikat on aikas makeita :)

        Kun niin tekee mieli niitä isoja kesäisiä,tuoreita mansikoita.*Lääh*


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Kun niin tekee mieli niitä isoja kesäisiä,tuoreita mansikoita.*Lääh*

        pelottaa! Voisitko ystävällisesti ensin hyristä.. hyrr hyrr hyrrrh..näin! Ja sitten vasta Grrrrrrrrrhhh!


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        pelottaa! Voisitko ystävällisesti ensin hyristä.. hyrr hyrr hyrrrh..näin! Ja sitten vasta Grrrrrrrrrhhh!

        Menikö paremmin?*Pyörittelee peukaloitaan silmät suurina*(Kysy,miksi minulla on niin suuret silmät?)


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Menikö paremmin?*Pyörittelee peukaloitaan silmät suurina*(Kysy,miksi minulla on niin suuret silmät?)

        suuri suu?


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        suuri suu?

        Ei siksi,että voisin syödä paremmin mansikoita,vaan siksi,että se on zätti-evoluutioni tulos:D


      • AROSUSI-09
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Ei siksi,että voisin syödä paremmin mansikoita,vaan siksi,että se on zätti-evoluutioni tulos:D

        Kirjastoaika tuli käytettyä tehokkaasti:D/Palatkaamme mansikka-astioille:)


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Kirjastoaika tuli käytettyä tehokkaasti:D/Palatkaamme mansikka-astioille:)

        oven apposen auki ja laitan kynttilät palamaan merkiksi sinun tulla ;)


    • hssgs

      Tanskassa ei ole vuoria.

      • seuraava viesti

        Toivoo saharanmeri.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1860
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      809
    4. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      444
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      439
    Aihe