Näin viime yönä unta siitä että olin kuu. Silmäni olivat samaa kuin pintani, jokaisella tomuhiukkasella katselin linnunrataa ympärilläni koko pyöreällä olemuksellani. Panoraamaa kerrakseen. Tähtisumuja näin, leikkisiä pyrstötähtiä ja kolhiintuneita sputnikeita. Muutama hassu ufonretale kisaili maanpuoleisella taivaalla. Pikku Triathlonin suunnassa nousi valtava harsomainen "pilvi", liilan ja keltaisen värinen, keskellä kohisevaa mustuutta. Kuin jonkin avaruusmustekalan tuotos.. Pimeässä tyhjässä mustuudessa itsevalaiseva värisumu.. Heh.(Juoppohullun päiväkirjastako..)
Luulin tuntevani planeetanihollani henkäyksen aurinkotuulta ja se tuntui jokseenkin mukavalta. Huvikseni nostatin maalaisten vettä ja laskin merenpintaa yhtäkkiä saman tien. Näytin juoksevalle tietä ja vetäydyin Tanskan vuoristojonon taakse kun mies etsi toista suutuspäissään. Sekotin koirat, ihmiset ja nostatin vettä lisää. Näin hyvyyttä ja pahuutta, ohjailin kaikkea. Jotkut palvoivat minua pienessä maassa lähellä pohjoisnapaa. Eläimet juoksivat minne sattuu ja japanilaisetkin parittelivat aivan väärään aikaan. Se oli eri metka uni.
Galen
17
619
Vastaukset
- Saharan valtameren
Tanska tai Norja, samantekevää kuu-akalle.. X )
- AROSUSI-09
Moisista shamanistisista näyistä olen toistaiseksi vain haaveillut.Toivon isona kasvavani yhtä isoksi kuin kuu.Iuh!
- ja näyttää valtavalta.
Kuun kokoinen ihminen.. *näkee edessään orastavan paino-ongelman*
Tämänhän ihmislapsen voisi pumpata täyteen heliumia, tulpata,sähköistää, asettaa giganttinen eli valtava säästöhehkulamppu suuhun, naru jalkaan ja sitte- eiku taivaalle! Saataisiin maahan sellainen stratosfäärikuu. Vähän kuin kohdevalo - voisi liikutella esimerkiksi sissisotaa valaisemaan itäiselle maalle.. Se olisi jotain!
Unet ovat ihmisen parasta aikaa.. ; ) - AROSUSI-09
ja näyttää valtavalta. kirjoitti:
Kuun kokoinen ihminen.. *näkee edessään orastavan paino-ongelman*
Tämänhän ihmislapsen voisi pumpata täyteen heliumia, tulpata,sähköistää, asettaa giganttinen eli valtava säästöhehkulamppu suuhun, naru jalkaan ja sitte- eiku taivaalle! Saataisiin maahan sellainen stratosfäärikuu. Vähän kuin kohdevalo - voisi liikutella esimerkiksi sissisotaa valaisemaan itäiselle maalle.. Se olisi jotain!
Unet ovat ihmisen parasta aikaa.. ; )voisi myös kuvitella saavuttavansa nirvanan.Orastava orava./Ihmisääni kuullostaa hassulta,kun ihminen on täynnä heliunia ja mitäs muuta...välillä en tiedä,olenko hereillä vai valveilla ja se on hauskaa.Lentounia/todellisuutta saisi olla enemmän.Noidalle terveiset Jakomäen kirjastolta:)
- NoitaNainen
AROSUSI-09 kirjoitti:
voisi myös kuvitella saavuttavansa nirvanan.Orastava orava./Ihmisääni kuullostaa hassulta,kun ihminen on täynnä heliunia ja mitäs muuta...välillä en tiedä,olenko hereillä vai valveilla ja se on hauskaa.Lentounia/todellisuutta saisi olla enemmän.Noidalle terveiset Jakomäen kirjastolta:)
voi myös antaa elämän pelottavuuden tunne-eroottisen latauksen. Hereillä vai valveillä? Jos housut kastuu, kuinka olen?
Nirvana lienee yleisin tunnetila kevään hormoonitasosta! - NoitaNainen
NoitaNainen kirjoitti:
voi myös antaa elämän pelottavuuden tunne-eroottisen latauksen. Hereillä vai valveillä? Jos housut kastuu, kuinka olen?
Nirvana lienee yleisin tunnetila kevään hormoonitasosta!Sulle myös Susi siellä aromaalla bluesinmakuiset nirvanaanvievät tunnelataukset täästä pikkukyläpahasesta!
- AROSUSI-09
NoitaNainen kirjoitti:
Sulle myös Susi siellä aromaalla bluesinmakuiset nirvanaanvievät tunnelataukset täästä pikkukyläpahasesta!
Pitäskö vetää toinen varvi?Hmm...Noh,kevät nyt on just tämmöstä aikaa.Vieläkö se sitä bluesia soittaa ja tukkaa repii?;) T:Aromaan mansikka.
- NoitaNainen
AROSUSI-09 kirjoitti:
Pitäskö vetää toinen varvi?Hmm...Noh,kevät nyt on just tämmöstä aikaa.Vieläkö se sitä bluesia soittaa ja tukkaa repii?;) T:Aromaan mansikka.
se vetää sitä bluesia...mut hiukset pysyy päässä, mä luulen et on omaa tahtoa sen verran ;)
Aromaan mansikat on aikas makeita :) - AROSUSI-09
NoitaNainen kirjoitti:
se vetää sitä bluesia...mut hiukset pysyy päässä, mä luulen et on omaa tahtoa sen verran ;)
Aromaan mansikat on aikas makeita :)Kun niin tekee mieli niitä isoja kesäisiä,tuoreita mansikoita.*Lääh*
- NoitaNainen
AROSUSI-09 kirjoitti:
Kun niin tekee mieli niitä isoja kesäisiä,tuoreita mansikoita.*Lääh*
pelottaa! Voisitko ystävällisesti ensin hyristä.. hyrr hyrr hyrrrh..näin! Ja sitten vasta Grrrrrrrrrhhh!
- AROSUSI-09
NoitaNainen kirjoitti:
pelottaa! Voisitko ystävällisesti ensin hyristä.. hyrr hyrr hyrrrh..näin! Ja sitten vasta Grrrrrrrrrhhh!
Menikö paremmin?*Pyörittelee peukaloitaan silmät suurina*(Kysy,miksi minulla on niin suuret silmät?)
- NoitaNainen
AROSUSI-09 kirjoitti:
Menikö paremmin?*Pyörittelee peukaloitaan silmät suurina*(Kysy,miksi minulla on niin suuret silmät?)
suuri suu?
- AROSUSI-09
NoitaNainen kirjoitti:
suuri suu?
Ei siksi,että voisin syödä paremmin mansikoita,vaan siksi,että se on zätti-evoluutioni tulos:D
- AROSUSI-09
AROSUSI-09 kirjoitti:
Ei siksi,että voisin syödä paremmin mansikoita,vaan siksi,että se on zätti-evoluutioni tulos:D
Kirjastoaika tuli käytettyä tehokkaasti:D/Palatkaamme mansikka-astioille:)
- NoitaNainen
AROSUSI-09 kirjoitti:
Kirjastoaika tuli käytettyä tehokkaasti:D/Palatkaamme mansikka-astioille:)
oven apposen auki ja laitan kynttilät palamaan merkiksi sinun tulla ;)
- hssgs
Tanskassa ei ole vuoria.
- seuraava viesti
Toivoo saharanmeri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1233982Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21710IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431518Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531252Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4401218