Luulen, että kuussa asuu kuu-ukko.
Kuu-ukko pelästytti amerikkalaiset pois 1973, eikä kuussa enää ole käyty.
Kuu-ukko ON
4
653
Vastaukset
- Mitä kuuluu
Ollut kuu luu ??? Vai miten se kuuluu??
- AROSUSI-09
Maan valtuuskunta sai ankarat ukaasit,että ei o lupaa tulla sitäkin paikkaa sotkemaan.Nih.
- kunhildönnestötterö
Joo jenkit ei saa mennä sinne,koska ne sotkis sen paikan mäcdonaltsin roskilla. Kuu-ukko on semmonen ukko,että sille ei vittuilla. Muute yöl näkyy paha kuu.
- AROSUSI-09
kunhildönnestötterö kirjoitti:
Joo jenkit ei saa mennä sinne,koska ne sotkis sen paikan mäcdonaltsin roskilla. Kuu-ukko on semmonen ukko,että sille ei vittuilla. Muute yöl näkyy paha kuu.
Meren pinnasta kuvastuu.Kaikki kadonneet astronautit löytyvät kuun Jumalattarien julmien hampaiden välistä.Ne tykkää syödä roskaavia,tuhmia astronautteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak453917Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka222965- 322530
- 321859
- 521454
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas4431411Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode431383- 371260
- 521176
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho161155