viime viikolla otin ja leikkasin kakki vadelman varret tyvestä poikki, uudet ja vanhat. Saankohan vuoden päästä kesällä sitten paremman sadon, kun ensikesän vain annan uusien varsien kasvaa? Vai onko kaikki menetetty?
Menetetyt vadelmat?
4
609
Vastaukset
- kesän
sato on ainakin menetetty. En tiedä mikä seuraavan kesän sadosta paremman tekisi, luultavasti se on aivan normaali. Riippuen kesän lämpötilasta, lannoituksesta ym.
- ellit
Nii'in,miksi ne uudet leikkasit ?
- ???
ellit kirjoitti:
Nii'in,miksi ne uudet leikkasit ?
Leikkasin kaikki vadelmat alas ihan siitä syystä, että tästä pihassa olevasta ryteiköstä saisi jonkun tolkun. Viime kesänä vadelmat olivat elämänlangan peitossa ja tänä kesänä yritetään siitä päästä eroon, jolloin noiden vadelmien poisleikkaus helpottaa tilannetta. kai..
- tuplana
Kaikki ei tietenkään ole menetetty, vaan päinvastoin, vadelma tekee uudet versot ja entistä enemmän kun ei pääse marjo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351