Hei!
Saisko pikaisena apuna tiedon mistä (netistä) löytää suomenkieliset sanat lauluun I am sailing (yksin seilaan)
Tai jos jollakin on ne siinä nokan edessä niin ei viitsis naputella...?
Kiitos!
I AM SAILING SANAT
6
5333
Vastaukset
- suutarimestari Pietarisuuri
Minä vuan seilloon
yksin seilloon
ei uo kettää matkassa
seilloon sinne ja seilloon tänne
ihan summan mutikassa. - dick
Kulutin aikaa tähän n. 2 sec. http://www.lyricsfreak.com/r/rod-stewart/117430.html
ps. kannattas opetella käyttää esim. googlea :-) - dick
sorry :-/
- drw
www.google.com
- ööö
Suomeksi, tampiot.
Tekijänoikeuslainsäädäntö maassamme estää tekstien julkaisemisen netissä. Typerää.
Kokeile kirjastoa ja Suuri toivelaulukirja -sarjaa.
- ak
Yksin seilaan, yksin seilaan
kauas teen matkan tään.
Yksin seilaan myrskyn, tuulen,
luokses saavun, luokses jään.
Lähden lentoon, lähden lentoon,
lailla linnun taivaan nään.
Lähden lentoon, nousen pilviin.
Luokses saavun, luokses jään.
Kutsun kuulen, kutsun kuulen,
kaukaa äänes yössä soi.
Pimeään näin mä nostan päätäin.
Aamu luokses tuoda voi.
Kanssas seilaan, kanssas seilaan,
kauas teemme matkan tään.
Kanssas seilaan myrskyn, tuulen.
Luonas oon sun, luokses jään.
Oo, mä luonas kun oon sun,
myöskin jään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2711673IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk451539Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1511251Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1371035
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72981Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73943Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää449917Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47881Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta150864