Missä kannattaa vaihtaa

kesärenkaat?

Missä päin Lahtea on edullisimmat paikat/liikkeet vaihtaa kesärenkaat autoon? Viisastelijoille tiedoksi en aio vaihtaa renkaita itse eli se vaihtoehto on pois suljettu.

45

23814

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liisu 78

Jos olet valmis maksamaan noinkin yksinkertaisesta työstä, jonka jokainen täysjärkinen nainenkin kykenee tekemään.....hinnalla ei varmasti ole niin väliä edes??!!!!

Anteeksi, mut oli ihan pakko!

• vaan

Just tätä tarkoitin...viisastelijat! Jos renkaiden vaihto pesu kuivaus paikan päällä maksaa 15-25 euroa ni kyl musta se kannattaa maksaa.

• Sinnuli

Tulisitko Lissu vaihtamaan mun renkaat vanteille, osaa kyllä itse vaihtaa renkaat, mutten saa niitä vanteille.

• Kannika

Kannattaa aina käyttää palveluita, jos niitä on, muuten niitä ei pian ole! Miksi liata käsiään ja asusteitaan, kun voi ulkoistaa palvelun. Olet mölli ämmä!

• sinun mielipiteesi.
        Kannika kirjoitti:

Kannattaa aina käyttää palveluita, jos niitä on, muuten niitä ei pian ole! Miksi liata käsiään ja asusteitaan, kun voi ulkoistaa palvelun. Olet mölli ämmä!

Ja olisin toivonut, että kun toista arvostelet niin käyttäytyisit itse vähän järkevämmin, mut ei.

Toisin sanoen teit itse itsestäsi täyden idiootin kommentoimalla tyhmään asiaan.

Ja maailmatasolla kun ulkoistetaan asioita, ei meille suomalaisille jää töitä!

Aina kannattaa tehdä itse, jos osaa. Sinä et ilmeisesti osaa, niin sinun on hyvä viedä se katiskasi sinne rengasliikkeeseen.

Ne tekee 10 min. töitä maksat about 25€ ja joudut itse tekemään 1,5-2 tuntia töitä, että saat renkaanvaihtosi maksettua, järkevää eikö totta!

• puhe vanteille laitosta
        Sinnuli kirjoitti:

Tulisitko Lissu vaihtamaan mun renkaat vanteille, osaa kyllä itse vaihtaa renkaat, mutten saa niitä vanteille.

vai oliko?

• liisu=loser

Olet kyllä idiootti liisu78, painu v**ttuun.

• MUMMELI 64

Ja oli pakko vastata :) ennen vaihdoin itse kun olin nuori ja terve kätinen:) nyt olen ELÄKKEELLÄ NIVELRIKKO N KÄSISSÄ ;(

• Vararengas

Mitä maksoi vaihto viimeksi, kun uutta vaihtajaa etsit?

• vaihdoin..

mukkulan ad:ssä. Tänä vuonne ne kuitenkin kusi mua silmään niin ajattelin jo syksyä silmällä pitäen kysyä eri paikkojen hintoja. Aluksi sovittiin 15 egua vaihtohinnaksi mutta kun renkaat oli vaihdettu niin se ..tun heppu tuli sanomaan et 10 egua lisää pesusta. Itse jouduin vielä kuivaamaan renkaat. ELI EN SUOSITTELE KYSEISTÄ PAIKKAAN KENELLEKKÄÄN!!

• sinua oikein urakalla.
        vaihdoin.. kirjoitti:

mukkulan ad:ssä. Tänä vuonne ne kuitenkin kusi mua silmään niin ajattelin jo syksyä silmällä pitäen kysyä eri paikkojen hintoja. Aluksi sovittiin 15 egua vaihtohinnaksi mutta kun renkaat oli vaihdettu niin se ..tun heppu tuli sanomaan et 10 egua lisää pesusta. Itse jouduin vielä kuivaamaan renkaat. ELI EN SUOSITTELE KYSEISTÄ PAIKKAAN KENELLEKKÄÄN!!

voi voi, aijaijai, oijoi, tekee niin mieli valittaa.

• ItsekinRengasukko.
        vaihdoin.. kirjoitti:

No etpä ollut pesua tilannut, niin miksi maksoit. Tilaamatonta työtä ei tarvitse maksaa.
        Vastaiskuna olisit valittanut että ovat pestessään naarmuttaneet vanteesi, etenkin jos kyse alumiinivanteista. Niissä ei tarvitse isoa hiekanjyvää olla, että naarmuuntuu kun pesee esim liian vähällä vedellä.

• AssinuosAasneb

Lahden Ahtialantiellä. Hyvä työ, kohtuullinen hinta, ystävällinen henkilöstö, olit sitten nainen tai mies.

• iksis

Launeella AD:llä.

• Vararengas

pikkuilmoituksissa joku tarjoaa kyseistä palvelua!

• Saanna känät

Löytyy Launeelta. On hyvä palvelu ja edullinen: 2 x vuodessa vaihdot x 4 rengasta pesut ja säilytys per vuosi yhteensä 90 €. Ale tusiakkaaksi, turveteloa.

• ´mimmi

Euromaster Lahen ykkös mesta.
        Halvat hinnat ja parhaat duunarit töissä.
        PS. Hyvää kahvia

• jiibee.
        ´mimmi kirjoitti:

PS. Hyvää kahvia

Rengasasema on parempi. Itse olen jo useamman vuoden vaihdattanut, ostanut ja säilyttänyt renkaani siellä!

• ex asiakas
        ´mimmi kirjoitti:

PS. Hyvää kahvia

Euromaster nostanut viime syksystä renkaanvaihdon hintaa 20eurosta 25euroon ja ei pesu kuulu enää hintaan.

• Jussi
        ´mimmi kirjoitti:

PS. Hyvää kahvia

Työttömien pajalla maksaa renkaanvaihto 6e

• S.käännön hallitsija

Siis "Erilon kumi"?

• näillä säillä oikein

hyvä vaihtaa renkaat, tekis varmaan hyvää noin laiskalle ja äkäiselle persoonalle.

• Hellu80

Meillä auton pultit niin lujasti laitettu koneella kiinni viime syksynä, ettei saa itse käsin irroitettua. Joten ei ole vaihtoehtoja kun ajella kumikorjaamolle. Muuten olen kyllä itse vaihtanut renkaat useamman kerran.

• jormallaolen
        Hellu80 kirjoitti:

Meillä auton pultit niin lujasti laitettu koneella kiinni viime syksynä, ettei saa itse käsin irroitettua. Joten ei ole vaihtoehtoja kun ajella kumikorjaamolle. Muuten olen kyllä itse vaihtanut renkaat useamman kerran.

Kertokaas te jotka itse vaihdatte renkaita.
        -Pulttien oikeellisuus
        -ilmanpaineiden oikeellisuus
        -renkaiden kunto

???

• riski mies
        Hellu80 kirjoitti:

En ole edes yrittänyt avata käsin sitten teiniaikojen. Painaa vaan jalalla avainta, niin aukeaa narahtaen ruosteinenkin pultti. Tämä tehdään ennen kuin auto tunkataan ylös.

• tyytyväinen asiakas

Lahden halvin on www.vmautojakone.fi jokimaan risteyksestä 10km helsinkiin päin luhtikylässä. Kävin vaihtaa töiden jälkeen renkaat alle maksoi 20€ tekee myös iltaisin ja viikonloppusin sopimuksen mukaan, vikakoodit lukee myös 20€ ja on lahden alueen halvin ilmastoinnin huolto alk.50€ tekee myös raskaan kaluston ilmastoinnin ym. huollot ja pikku korjaukset sopimuksen mukaan. Jos haluaa merkkirenkaat autoon halvalla ja jaksaa odotaa 2 päivää sieltä saa lahden halvimpaan hintaa renkaat jopa asennettuna autoon. Suosittelen pääsee nopeasti ei tarvi odotella.

• Billutyttö Mukkulast

Halvin: myy auton ja säästyy huolilta, kävelee ja käyttää yleisiä kulkuneuvoja kuten taksit. linkut, toget, kimpat, peukut jne. Jos on tyttö, kuin minä, maksaa billulla.

• kyytiä

koksasa olisit kyytiä vailla ;)

• Anonyymi
        kyytiä kirjoitti:

koksasa olisit kyytiä vailla ;)

Dukopart oy sopenkoroi

• Syndrooma Lahti

TP-Rengas
      Keskikankaantie 4
      15860 HOLLOLA
      358 5450312

Yhdenmiehen yritys, jossa ruuhka-aikana on apulainen. Myös myy renkaita, mutta siellä ei ole OBDM II-mittausta tai pakokaasumittausta neljän kuukauden päästä odottavaan katsastukseen kymmenellä eurolla, vaan joutuu maksamaan niistä katsastushinnat noin 15 euroa - 20 euroa.

Olen pari kertaa vaihdattanut renkaat siellä.

• Kumipyörä

Terve,

TP-rengasta en voi suositella, ostin 6kpl uusia renkaita (auto peräkärry) ja huomasin seuraavat: Vanhat painot jätetty niin pitkälti kuin mahdollista, toinen kärryn pyörä asennettu väärinpäin vanteelle, kärryn pyörät eri merkkiset kuin etukäteen sovittu, vanhat venttiilit (jopa kärryn 15v vanhat!).

Näistä kun mainitsin, niin omistaja räjähti ja alkoi vaatimaan kaupan purkua, valitti kun kehtaan valittaa vaikka sain renkaat melkein sisäänostohintaan (itse antoi tarjouksen). Venttiilit ja painot ei kuulema kuulu uusien renkaiden hintaan (lisähintaankaan näitä ei tarjottu). Loppujen lopuksi kun hieman rauhottui, niin sovittiin kärryn venttiilit vaihdettavan (painotuksessa sanoi toisen vanteen olevan soikea, aikaisemmin ei mitään..) ja muut ok sellaisenaan (renkaat vastaavat ja auton painot&venttiilit 2v vanhat).

Mielestäni arveluttavaa toimintaa ja asiatonta käytöstä reklamaatioon. 15 vuotta vanhat venttiilit varsinkin tulisi turvallisuussyistä uusia. Kannattaa olla varuillaan kyseisen firman kanssa.

• Syndrooma Lahti
    • talvi tulee

Alkaa olla taas ajankohtaista.

• Kumikeijo

Mä vaihan kumin aina käytön jälkeen, en jaksa alkaa tiskaamaan sitä.Ajelen siis aina uusilla kumeilla. Mitä liukkaammat sitä paremmat, niiqu silleen.

• Seppo Markkanen

Kandee ajella kitkoilla kesät/talvet, niin kauan kuin pintaa vaan riittää.

• liukas-leena

kannattaa olla ajamatta ni ei kumit kulu.tai jos samoja kumeja käyttää ympäri vuoden ni käyttää kans vaseliinii tai muuta liukastetta!

• asioinut

Halvin on www.vmautojakone.fi vanhan Helsingin tien 140 varressa 10km jokimaan risteyksestä helsinkiin päin. tekee myös sopimuksen mukaan iltaisin ja viikonloppusin myös sunnuntaina pitää soittaa ensi ja sopia. alle vaihto henkilöautot 20€ myy renkaita todella edullisesti. renkaat tilaa vasta kun asiakas on ne maksanut. Kannattaa kysyä esim: sähköpostilla laittamalla renkaan koko ja tarvittaessa merkki toive saa tarjouksen nopeasti. Renkaat saa halvemmalla kuin kahdelta tunnetulta netti myyjältä. Kannattaa muistaa jos jollain on netti myyjällä on edullinen renkaat hinta mitä tulee postimaksujen jälkeen oikeesti hinnaksi.

• osaako tankata ite?

mitä tekee uusavuton autolla jos ei osaa renkaita vaihtaa?mites sitte jos tielle puhkee rengas,mitä teet?ajat tyhjäl renkaal lähimmälle huoltoasemalle tai jotain?

• Audia2

Minulla on palvelu johon soitan saan autoni kotiin ja ilmaiset matkat ja jos yö tms niin vakuutus maksaa hotellin.Köyhät ne on jotka pelaa renkaiden kanssa.En ole kymmeneen vuoteen ostanu kun bensan.

• Anonyymi

Rengasmaailma Hennalassa. Uudet kumit nopeasti alle ja menoks!

• Anonyymi

Launeen Lidlin vastapäätä (tien toisella puolella Q-katsastuksen vieressä) on rengasliike ulkona jo isossa taulussa lukee hinnat. Suosittelen nopea / edullinen / paikkaa myös renkaat ja myy uusia. Taitaa olla rengas hotellikin. Käynyt jo vuosia suosittelen EDULLINEN..

• Anonyymi

Huume porukka nyt tehdään niin et tiedätte vielä minun netti kiusaaja ilmiannatte kaikki minulle niinkuin olen sanonut menitte liian pitkälle.Te ette todella tiedä mihin pystyn.Olen kertonut et minusta olisi pitänyt tulla poliisi.Olen todella vittumainen tyyppi ja luonnetta löytyy siitä kertoo täyspitkän maratonin juoksut.Te olette välkkyä sakkia tyhmiä kuin saman puolen saapas.Miten on mahdollista et tunnistan kadulla teidän jokaisen jäsenen.Muuten kerron et tunnen auton tekniikan kokonaan.Katson aina kaikki auton korjaus TV ohjelmat.Te luulette minua hiireksi siinä olette väärässä.Muistakaa julkkikset kuuluu sukuun eli ette voi tappaa minua ,muuten ne älähtää.Kannattaa katsoa tuo tube video Tomi???¿?????

• Anonyymi

Pitipä nostaa itseä jalustalle, kuinka minä osaan 😂. Kaikki ei halua vaihtaa, vaikka osaiskin..

• Anonyymi

En viitsi itse vaihtaa. Onneksi on pinkkaa maksaa muille vaihtamisesta ja varastoinnista.

• Anonyymi

Eerolan kumi Sopenkorvessa hyvä liike oli ainakin vielä -90luvulla palvelu hyvää. Käytin yrityksen palveluita. Mahtaneeko yritys olla edelleen toiminnassa.?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2338
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2233
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1554
    4. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1447
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1093
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      984
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      118
      963
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      893
    Aihe