myydään/annetaan

kiireellinen

myydään/annetaan kolimivuotias uros bokseri mieluiten maalle ei lapsi perheeseen. hyvään kotiin tarvitsee paljon rakkautta, huolenpitoa, leikkejä.
on vieraille arvaamaton mutta isännilleen luotettava ja uskollinen. jos haluat lisätietoja jätä sähköposti osoite tai muu yhteystieto niin otan yhteyttä! jos emme löydä mahdollista sijoitus kotia koira joudutaan lopettamaan.    
ei ulkokoiraksi.

6

4012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmuskainen
      • Anneli11

koti tarjolla. 044-2104880

• JosEtHuomannut
        Anneli11 kirjoitti:

koti tarjolla. 044-2104880

Kymmenen vuotta vanha aloitus.

• pitäisi lopettaa

Omistaja vaikuttaa sen verran mielisairaalta että hänet pitäisi lopettaa, ei uskollista koiraa. Ihme touhua että netissä pitää uhkailla koiran lopetuksella jos kukaan ei sitä ota.
      Jos koirasta yleensä tulee mielenvikainen, niin vika on omistajassa. Meillä on luettu ennen koiran ottamista kaikki koiraopukset ja käyty koiran kanssa kouluttajalla jo nuorena, eikä meillä ole ainuttakaan mielenvikaista koiraa.

• Bokseri koiralle kotia..

Hei luin tuon ilmoituksesi ja bokseri kuulosti mielenkiinoiselta.miksi joudutte luopumaan siitä?
      minulla itselläni on ollu ihan lapsesta asti koiria ja olen eläin-ihmisiä muutenkin. itse asun yksin eikä minulla ole lapsia.Haen itselleni koiraa ihan ystäväksi ja lenkki kaveriksi. Asun etelä-pohjanmaalla pienessä kaupungissa ja täällä koiralle on paljon mahdollisuuksia lenkkeillä ja touhuta. toivon , että ottaisit yhteyttä sähköpostiini niin katsotaan tarkemmin! :)

• Anu Halonen

Kyselisin koirastanne. Oletteko mahdollisesti löytäneet sille jo kotia? Olen useamman vuoden ajan haaveillut bokserista ja nyt olen tehnyt päätöksen etsiä itselleni sopivan. Asun yksin Lappeenrannassa kerrostalossa, mutta rakastan ulkoilua ja olen muutenkin aktiivinen, joten liikuntaa koira ainakin saisi. Olen valmis maksamaan koirasta. Toivottavasti otatte yhteyttä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      194
      13332
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      51
      6696
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      156
      6326
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      86
      4649
    5. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      67
      4602
    6. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      64
      4161
    7. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      21
      4131
    8. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4092
    9. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      98
      3862
    10. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      93
      3630
    Aihe