myydään/annetaan kolimivuotias uros bokseri mieluiten maalle ei lapsi perheeseen. hyvään kotiin tarvitsee paljon rakkautta, huolenpitoa, leikkejä.
on vieraille arvaamaton mutta isännilleen luotettava ja uskollinen. jos haluat lisätietoja jätä sähköposti osoite tai muu yhteystieto niin otan yhteyttä! jos emme löydä mahdollista sijoitus kotia koira joudutaan lopettamaan.
ei ulkokoiraksi.
myydään/annetaan
6
4026
Vastaukset
- Mimmuskainen
- Anneli11
koti tarjolla. 044-2104880
- JosEtHuomannut
Anneli11 kirjoitti:
koti tarjolla. 044-2104880
Kymmenen vuotta vanha aloitus.
- pitäisi lopettaa
Omistaja vaikuttaa sen verran mielisairaalta että hänet pitäisi lopettaa, ei uskollista koiraa. Ihme touhua että netissä pitää uhkailla koiran lopetuksella jos kukaan ei sitä ota.
Jos koirasta yleensä tulee mielenvikainen, niin vika on omistajassa. Meillä on luettu ennen koiran ottamista kaikki koiraopukset ja käyty koiran kanssa kouluttajalla jo nuorena, eikä meillä ole ainuttakaan mielenvikaista koiraa. - Bokseri koiralle kotia..
Hei luin tuon ilmoituksesi ja bokseri kuulosti mielenkiinoiselta.miksi joudutte luopumaan siitä?
minulla itselläni on ollu ihan lapsesta asti koiria ja olen eläin-ihmisiä muutenkin. itse asun yksin eikä minulla ole lapsia.Haen itselleni koiraa ihan ystäväksi ja lenkki kaveriksi. Asun etelä-pohjanmaalla pienessä kaupungissa ja täällä koiralle on paljon mahdollisuuksia lenkkeillä ja touhuta. toivon , että ottaisit yhteyttä sähköpostiini niin katsotaan tarkemmin! :) - Anu Halonen
Kyselisin koirastanne. Oletteko mahdollisesti löytäneet sille jo kotia? Olen useamman vuoden ajan haaveillut bokserista ja nyt olen tehnyt päätöksen etsiä itselleni sopivan. Asun yksin Lappeenrannassa kerrostalossa, mutta rakastan ulkoilua ja olen muutenkin aktiivinen, joten liikuntaa koira ainakin saisi. Olen valmis maksamaan koirasta. Toivottavasti otatte yhteyttä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2696737SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p805341Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.1054285SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2693741Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat643499Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1463199Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2422815Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2752141SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden451663Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491545