Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ahdistusta

vinssipää

mikähä syynä kun aina kun on krapula tai edes alan ottaan viinaa tai yleensäkkin jotain alkoholia niin alkaa henkeä ahdistaan ja on vaikea hengittää mutta pahenee krapulassa eritoten?

6

1654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä

      krapulassa ottaa henkeen ja lima lentää! ainakin yksi syy on varmasti se että alkoholi vapauttaa elimistössä histamiinia. yksi mikä itselle on tosi paha;makeat juomat siiderit tai sun muut limukka litkut. Vodkakin tarttisi juoda raakana niin säästyisi monelta oireelta. Luulen että myös aineyhdiste joka on joka juomalla omansa saattaa olla syynä. Ei pelkkä karpalomehu eikä pelkkä vodka vaan ne yhdessä. Jotkut ulkomaiset tummat oluet eivät aiheuta minulle ainakaan pahoja oireita, kannattaa kokeilla.

    • eetu

      Kuulostaa lievältä paniikkihäiriöltä. Krapula yleensä laukaisee kyseisen häiriön. Lue terveys->paniikkihäiriö palstaa

    • Tipadonna

      Olut ja viini saavat minulla samantapaisen olon aikaan. Nenä menee lasillisen jälkeen niin tukkoon, että tuntuu kuin silmät pullistuis päästä ulos.
      Sen vaan olen huomannut, että saksalaiset oluet eivät tee mitään oireita.

      Yöllä uni on levotonta, heräilen ja mielessä jyllä jos vaikka mitkä kauhuskenaariot ja monsterit.
      Aamulla on kunnon nuha ja tuntuu ettei saa kunnolla happea edes suun kautta läähättämällä. Nenän limakalvot ovat todella turvoksissa.
      Antihistamiinia ja nenäsumutetta olen ensiapuun käyttänyt. Olo paranee iltapäivään mennessä.

      • allergia humalaan

        Tämä on sitten totta, eikä mitään pilailua. Oluessa humala-kasvi aiheuttaa allergisen reaktion ja siinä on hengenlähtö lähellä. Portteri on ihan pahin humalaa sisältävä olut.
        Kokemusta on, enkä pysty juomaan ollenkaan olutta minkäänmerkkistä.


    • Anonyymi

      Sulla on korona variantti, johtuen ryyppäämästäsi sorbuksesta

      • Anonyymi

        Humalajuominen on vanhanaikaista, ja yleensä kaljottelu on turmiollista itselle sekä terveydelle.
        Hukkaan heitettyä aikaa sekä rahaa.
        Itselläni on kymmenien vuosien kokemus siitä.
        Onneksi eläkkeellä ymmärsin lopettaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe