Biseksuaali kaksonen?

neitsyt-poitsu

Pitääkö paikkaansa, että kaksoset ovat lähes järjestäen biseksuaaleja?

23

4210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PAIKKAANSA

      KAKSOSET OVAT VAIN NIIN MONIPUOLISIA SEKSUAALISUUDESSAAN. SE EI MERKITSE ETTÄ OLISI KIINNOSTUNUT "SIINÄ MIELESSÄ" SAMASTA SUKUPUOLESTA. MINÄ EN OLE AINAKAAN....MUTTA ONHAN VARMAAN NEITSYISSÄKIN BISEKSUAALEJA???!!!,EI SE OLE HOROSKOOPISTA KIINNI...EIHÄN??

      • jouskarinainen

        kimppakivaa.. onko jollain kokemuksia ?


    • Kaksosnainen

      Tänne niin kokeillan ja tekstataan, että pitääkö paikaansa! Ärgg...

    • Firra

      Neitsyet ovat varmaan tyhmin merkki! Uskovat kaiken ja teeskentelevät viisasta. Heillä ei ole älyä vaan enmmänkin he luulevat. (omat havainnot)

      USA:n vankiloissa on paljon sarjamurhaajia, jotka ovat tappaneet vain
      Neitsyitä.

      Olet kylmä ja tunteeton, lisäksi nukahtelet rakastellessasi.

      • jouskari minäkin

        tutkimusten mukaan suurin osa sarjamurhaajista on horoskooppimerkiltään kylmähermoisia kauriita, ja ärsyyntyneitä jouskareita jotka ei siedä nipottajia... ARRRGH !


      • Kaksoistar

        Pitää paikkansa!
        Kirjoitan sen alle, mitä sanoit!


      • Kaksoistar

        Neitsyet ovat tosi tyhmiä. Mutta, eihan ne sille mitään voi!


      • kelpaa vain fakta
        jouskari minäkin kirjoitti:

        tutkimusten mukaan suurin osa sarjamurhaajista on horoskooppimerkiltään kylmähermoisia kauriita, ja ärsyyntyneitä jouskareita jotka ei siedä nipottajia... ARRRGH !

        Mistä löydän tuon edellä mainitun tutkimuksen kauriista?


    • just a girl

      Onko sulla homofobia?

      Ensin luulet että vaa´at ovat homoja ja sitten että kaksoset ovat bi-seksuaaleja?

      No jos yhtään helpottaa niin voin kertoa että täällä vaaka ja kaksonen elävät onnellisesti heterosuhteessa....

      Helpottiko olo?

    • Neptunus

      Kyllä minun kokemukseni mukaan kaksosissa on jonkin verran enemmän biseksuaaleja kuin keskimäärin muissa merkeissä. Kalat tosin on toinen tälläinen merkki,joissa esiintyy.(Olen itsekin kalat,mutten kerro olenko...).
      Eihän seksuaalisuus tietenkään pelkästään aurinkomerkin mukaan määräydy,sehän nyt on sanomattakin selvää.
      En ymmärrä,miksi tämä kysymys aiheutti noin negatiivisesti kiihtyneitä vastauksia. Eihän biseksuaalisuudessa ole mitään pahaa.

      • Kakskaks+

        Pahaa ja vielä aina kaksosista noin väitetään. Minä ainakin PIDÄN vain ja ainoastaan miehistä!!


      • minäkin?

        meinaan nimittäin kokeilla :)


      • kaksonen, joka rakastaa miehiä
        minäkin? kirjoitti:

        meinaan nimittäin kokeilla :)

        Et taida olla horoskooppimerkiltäsi puhdas kaksonen. Eikä ole kukaan, joka harrastaa myös kieroutuneisuutta! Kaksosnainen rakastaa vain seksiä miehen kanssa. Näillä muilla on joku nuosevamerkki niin vahvana, ettei voi puhua kaksosesta tai luonne/persoona on hukassa tai vääristynyt!
        Olen tosi vihainen!


      • jouskarinainen
        kaksonen, joka rakastaa miehiä kirjoitti:

        Et taida olla horoskooppimerkiltäsi puhdas kaksonen. Eikä ole kukaan, joka harrastaa myös kieroutuneisuutta! Kaksosnainen rakastaa vain seksiä miehen kanssa. Näillä muilla on joku nuosevamerkki niin vahvana, ettei voi puhua kaksosesta tai luonne/persoona on hukassa tai vääristynyt!
        Olen tosi vihainen!

        olit oikeilla jäljillä, mutta on kyllä todella surullista huomata miten ahdasmielisiä ihmisiä maailmaan löytyy...


    • .naan.

      Oltiinpas täällä heti varpaillaan kun on seksuaalisuudesta puhe ;) selibaatissako te elätte?

      No mutta kysymykseen, joka oli oikeastaan aika mielenkiintoinen. Itse nimittäin satun olemaan kaksoset ja bi (vaikka enemmän naisiinpäin oleva tyttö olenkin). Onkohan meitä muitakin? Tai on, siitä olen varma, mutta lukeekohan muut bikaksoset tätä palstaa?

      Eikä tuo seksuaalisuus varmaan horoskooppimerkistä ole kiinni. En usko että kaksosissa olisi muita merkkejä enemmän bi-seksuaaleja. Olin aina ajatellut että kaksoset olisivat jotenkin suvaitsevainen merkki. Nyt jotkut noista edellisistä kirjoituksista antaa ihan toisen kuvan.

    • Kaksoi

      En tiedä, onko kaksosissa enemmän bissejä, mutta ainakin itsestäni kaksosena tiedän, että olen avoin uusille kokemuksille ja aika estoton kokeilemaan monenmoista seksin saralla :)

      Naisten välistä seksiä en ole kokenut,mutta mikäli sellainen tilanne joskus eteeni sattuu, en usko, että kieltäydyn. En silti tiedä, tekeekö se minusta biseksuaalia. Kutsuisin itseäni mieluummin kokeilunhaluiseksi heteroksi...

    • käsikädessä kuljemme

      Neitsyt-poika juuri niin, siksi sinä olet jäänytkin neitsyeksi, koska me ollaan naisten perään...niinkö?

      Minä ihka-aito kaksonen ja nainen vielä, en koskaan ole tuntenut minkäänlaista vetoa naisiin muuta kuin ystävänä.Ei ole halut hyrränny eikä mahanpohjaa kutjannu naisen vieressä. Joten neitsyt...tulimmehan siihen lopputulokseen, että pidän vain miehistä ja haluan vain heidän kanssa seksiä.

      Jotenkin ärsyttää nuo bi-kaksoset, jotka ovat nyt lähteneet latteinrinnoin joukolla kehuskelemaan kieroutuneisuuttaan. Hyi...

      • kaisa2

        Tuomitsetko lesbot, homot ja biit, sanoisin että et ole lainkaan oikea kaksonen sillä kaksoset ovat todella suvaitsevia ihmisiä, joten katsoppas itseäsi oikein tarkasti peilistä ja anna kaikkien kukkien kukkia:)
        Iloista kevättä toivottelee bi-kaksonen


      • kaksosm
        kaisa2 kirjoitti:

        Tuomitsetko lesbot, homot ja biit, sanoisin että et ole lainkaan oikea kaksonen sillä kaksoset ovat todella suvaitsevia ihmisiä, joten katsoppas itseäsi oikein tarkasti peilistä ja anna kaikkien kukkien kukkia:)
        Iloista kevättä toivottelee bi-kaksonen

        itse ainakin olen ...kuin myös hyvin suvaitsevainen:)


    • Nimetön

      EI PIDÄ PAIKKAANSA! ON MEISSÄ KAKSOSISSA IHAN
      OIKEITA HOMOJAKIN!
      t:Kaksos-homo 30v.

    • pitää

      seurustelen kaksosmiehen kanssa,joka on ollut myös miehen kanssa mutta nauttii kuitenkin naisista ja naisten seurasta enemmän. Hän on myös transseksuaalinen, eikä siinä mielestäni ole mitään pahaa

    • linjoilla

      Hyvä juttu, kyllä sai taas nauraa.
      Pitääkö paikkansa että kuu on juustoa, hah hah!

    • Kaksoistar

      Kaksonen on androgyyni merkki. Riski homoseksuaalisuuteen voi olla suurmepi heillä kuin muilla. Etenkin kaksoisnaisista kyseen ollen. Kaksonen on maskuliininen merkki.

      Itse olen ollut naimisissa KAURIIN kanssa 40 vuotta. Kauris on feminiininen merkki. Osa minusta on aina alintajuisesti vetäytynyt naisseuraan. Se on koko ajan ollut mukana kuvassa, joskaan en ole koskaan ollut niin läheisessä (lue: sellaisessa) yhdteydessä toiseen naiseen.

      Voi olla niinkin, että kaksonen on niin avokatseinen ja suvaitsevainen, että ei tee eroa ihmisiin sukupuoleen katsoen. Rakastaa ihmisiä ihmisinä lukuun ottamatta ovatko he naisia vaiko miehiä.

      Koska kaksonen (ainakin kaksoisnainen) on uskollinen löydettyään "omansa", niin hän voi vapaasti liikkua kaikkien keskuudessa, kaikkien merkkien ja molempien sukupuolien kanssa - ihmisenä maailmassa - kaikkien kanssa sovussa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      298
      6569
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      147
      5020
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2172
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1573
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1512
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1215
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      181
      1138
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      949
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      47
      867
    10. 46
      823
    Aihe