HOVAWART kOIRA

inkeri22

onko kenelläkään hovawart narttu koiraa, joka halusi tehdä pentuja? minulla on ihana 6 vuotias musta, ruskea hovawart uroskoira, kiltti kuin mikä ja muuten ihana ja heti valmiina lemmenleikkeihin.;) olisi kiva tehdä pentuja. ottakaa yhteyttä sähköpostiini: [email protected]
asumme lohjalla joten toivon että tästä läheltä löytyisi ihana "tuleva äitikoira"
ps. mielellään tummia koiria.

27

3405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voimariini

kyllä aika hölmöjä ilmoituksia..

• DaS

Siis "olisi kiva tehä pentuja"? Tuoko on motiivisi? Onko koirallasi paperit, rekkaamattomia pentujahan et halua teettää? Onko koirallasi vaadittavat terveystulokset, ettet saa aikaiseksi sairasta pentuetta, sitähän et kai halua? Entä vaadittavat näyttelytulokset, että koirasi on rotunsa hyvä edustaja ettet periytä rotumääritelmän vastaisia pentuja? Järki käteen ihan totta! Ei koirilla tehdä pentuja siksi, että pentujen tekeminen on kivaa ja pennut on söpöjä.

• inkeri22

koirani on kaunis 7 vuotias uros. lapsiystävällinen, erittäin rauhallinen tottelevainen. ps, ei ole ikinä ollut remmisä kiinni omalle pihalla eikä lenkillä. tottelee kuin unelma. kuules, ei pennuista tiedä tuleeko niistä mielenvikaisia vaiko ei jos vanhemmat on terveitä. aina voi tulla mielenvikaisia vammasia!!! koirallani on myös paperit. heitin vitsillä jos joku haluaisi poikaystävän. mitä näyttely sulle takaa kerro mulle?? mitä sinä haluut sitte koirista!! unohda koko juttu jos olet noin helvetin vaikea!! hyvää elämää!! sinä varmaan vaan teetät pentuja rahan ja näyttelyjen takia, se ei merkitse minulle yhtään mitään!!! TÄMÄ VIESTI EI OLE SKITSOILLE!! meidän koira on hankittu käyttöä varten ei näyttelyä. hanki itsellesi elämä!

• viestiisi

Siis missäänhän ei todellakaan vaadita näyttelytuloksia...

• koirasi....
        inkeri22 kirjoitti:

koirani on kaunis 7 vuotias uros. lapsiystävällinen, erittäin rauhallinen tottelevainen. ps, ei ole ikinä ollut remmisä kiinni omalle pihalla eikä lenkillä. tottelee kuin unelma. kuules, ei pennuista tiedä tuleeko niistä mielenvikaisia vaiko ei jos vanhemmat on terveitä. aina voi tulla mielenvikaisia vammasia!!! koirallani on myös paperit. heitin vitsillä jos joku haluaisi poikaystävän. mitä näyttely sulle takaa kerro mulle?? mitä sinä haluut sitte koirista!! unohda koko juttu jos olet noin helvetin vaikea!! hyvää elämää!! sinä varmaan vaan teetät pentuja rahan ja näyttelyjen takia, se ei merkitse minulle yhtään mitään!!! TÄMÄ VIESTI EI OLE SKITSOILLE!! meidän koira on hankittu käyttöä varten ei näyttelyä. hanki itsellesi elämä!

on hankittu käyttöä varten,millaisia tuloksia sillä on pk:sta?

• inkeri22
        koirasi.... kirjoitti:

on hankittu käyttöä varten,millaisia tuloksia sillä on pk:sta?

mitä helvetin väliä sillä on?? minulle koirani on niin rakas ettei minua kiinnosta mitkään helvetin näyttelyt!! koirani on ihana ja rakastee meidän perhettä minulleriittää pelkkä koiran seura oli sitten lonkkavammainen tai ei!! sinä varmaan itse osaat hommasi hyvin niin keskity siihen äläkä toisten elämään!! huhu huh järki käteen sulle!!

• luoja....
        inkeri22 kirjoitti:

mitä helvetin väliä sillä on?? minulle koirani on niin rakas ettei minua kiinnosta mitkään helvetin näyttelyt!! koirani on ihana ja rakastee meidän perhettä minulleriittää pelkkä koiran seura oli sitten lonkkavammainen tai ei!! sinä varmaan itse osaat hommasi hyvin niin keskity siihen äläkä toisten elämään!! huhu huh järki käteen sulle!!

Pk ei liity näyttelyihin millään tavalla eikä lonkkavammaista saa käyttää jalostukseen!
        Kyllä,osaan hommani huomattavasti paremmin kin sinä.

• käypä tutustumassa http://www.hovawart.fi ja lue hieman jalostuksesta. Hoffit kuuluvat Pevisaan joten niillä ei noin vain tehdä pentuja. Molemmat vanhemmat täytyy olla lonkkakuvattuja (A/B) ja ainakin toinen luonnetestattu. Lisäksi näyttelyissä käyttäminenkään ei ole pahitteeksi, lisäksi hoffeilla on jalostustoimikunta jolle täytyy tehdä ehdotus vanhemmistä ja odottaa heidän hyväksyntää.

Että unohdappa tuollainen ilmoittelu hetimiten!

• siis mitä tarkoittaa mielellään tummia koiria ....?? Kaksi mustaa hoffia voivat saada blondipennut, kukaan ei pysty sanomaan minkälaisia sieltä tulee, saattaapi syntyä myös harmaita - mutta ne ovatkin sitten värivirheellisiä vaikka kauniita ovatkin.

• viestiisi...

Siis eihän mikään estä pentuja tekemästä, ei se pevisa mikään lakikirja ole.

• pentujen..
        viestiisi... kirjoitti:

Siis eihän mikään estä pentuja tekemästä, ei se pevisa mikään lakikirja ole.

tekoa ei voi estää,mutta niiden rekisteröinnin voi. Tässä voi ainoastaa vedota terveeseen järkeen.

• onko.....

koirasi kasvattaja tietoinen puuhistasi?

• ----------

Mitä ihmeen väliä sillä on? Tottahan koiran omistaja saa tehdä koirallaan pentuja jos haluaa.

• itse.......
        ---------- kirjoitti:

Mitä ihmeen väliä sillä on? Tottahan koiran omistaja saa tehdä koirallaan pentuja jos haluaa.

kasvattaja,haluaisin kyllä tietää mikäli joku käyttäisi kasvattiani jalostukseen.

• inkeri22
        itse....... kirjoitti:

kasvattaja,haluaisin kyllä tietää mikäli joku käyttäisi kasvattiani jalostukseen.

tietenkin ilmoittaisin siitä, meinaa koirani kasvatit ovat hyviä tuttujani ja he ovat kasvattaneet hovawartteja 30 vuotta että kyllä ne varmasti tietää paremmin kasvatuksesta kun te!! ja mitä te siellä vouhkootte kuten sanoin se oli vain vitsi.. ja omalla koiralla saa tehdä ihan mitä vaan. (das) merkitsee varmaan vain raha ja näyttely menestys!! järki käteen ite!!

• inkeri22
        ---------- kirjoitti:

totta omalla koiralla saa tehdä mitä vain. ja mitä se muille edes kuuluu?? tehkää te omilla koirillanne mitä haluatte ja minä omalla..

• inkeri22
        itse....... kirjoitti:

no se on sinun mielipide ja sinä varmasti teet niin ja minä erilailla. keskitytään nyt vaan omaan elämään!!???

• tehtaile...
        inkeri22 kirjoitti:

totta omalla koiralla saa tehdä mitä vain. ja mitä se muille edes kuuluu?? tehkää te omilla koirillanne mitä haluatte ja minä omalla..

sinä pentuja,me muut ollaan vastuullisempia.Mikset muuten etsi narttua sen koirasi kasvattjan kautta?

• inkeri22
        tehtaile... kirjoitti:

sinä pentuja,me muut ollaan vastuullisempia.Mikset muuten etsi narttua sen koirasi kasvattjan kautta?

just just. naurattaa tollanen kaikki tietävyys. loppujen lopuksi ette tiedä yhtään sen enepää asioista kun minä! minulla on hyvä esimerkki siitä kun pitää tehdä koirille kaikenmaailmojen testejä! kaverini otti koiran ja se oli hyvästä kasvatti perheestä, ja oli tehty luonne testit, loppujen lopuksi se puri kaikkia vastaan tulijoita ja kavereita jotka kävivät kylässä! että eipä ne testit aina pidä paikkaansa!! sori vaan, ja EDELLEEN SE OLI VITSI KOKO PENTU HUPAKKA ARVASIN ET TÄÄLLÄ ON TÄLLÄSIÄ KAIKKITIETÄVIÄ HÖLMÖJÄ: ja minä tunnen koirani paremmin kun kukaan!!

• inkeri22 kirjoitti:

just just. naurattaa tollanen kaikki tietävyys. loppujen lopuksi ette tiedä yhtään sen enepää asioista kun minä! minulla on hyvä esimerkki siitä kun pitää tehdä koirille kaikenmaailmojen testejä! kaverini otti koiran ja se oli hyvästä kasvatti perheestä, ja oli tehty luonne testit, loppujen lopuksi se puri kaikkia vastaan tulijoita ja kavereita jotka kävivät kylässä! että eipä ne testit aina pidä paikkaansa!! sori vaan, ja EDELLEEN SE OLI VITSI KOKO PENTU HUPAKKA ARVASIN ET TÄÄLLÄ ON TÄLLÄSIÄ KAIKKITIETÄVIÄ HÖLMÖJÄ: ja minä tunnen koirani paremmin kun kukaan!!

mutta en ymmärrä miten tämä palsta liittyy vitsien jättämiseen....? Tietysti - jos nyt olisin ilkeä, voisin kysyä että onko lääkitys ihan kohdallaan - mutta en ole ilkeä :)

Ja näistä ns. pitovaikeuskoirista. Kyllä se syy löytyy aina sieltä remmin toisesta päästä, väärä koira väärällä ihmisellä. Ilman koulutusta saa kovasta ja pehmeästä koirasta taatusti tunnevammaisen. Ja mitä ihmettä kasvattajat ja kennelliitto tekevätkään Pevisalla kun on näitä moraalittomia pennuntekijöitä jotka piut paut viittaavat kintaalla. Kannattaa kysäistä siltä koirasi kasvattajalta, haluaako hän että koiraasi käytetään jalostukseen, haluaako hän saada "piikin lihaansa". Kuten olen ennenkin kirjoittanut niin hoffipiiri on sen verran pieni piiri että tod.näköisesti koirasi kasvattaja ei ymmärrä tällaisia vitsejäsi.

Kirjoituksistasi päätellen ja hoffin omistajana en voi kuin tuntea tuskaa ....

• kyllä me
        inkeri22 kirjoitti:

tiedetään aika paljon enemmän. Et ole ilmeisesti huomannut että vitsipalsta on erikseen?
        Sinne voivat kaltaisesi lapsoset mennä leikkimään.

• mace78
        Matka-Alma kirjoitti:

mutta en ymmärrä miten tämä palsta liittyy vitsien jättämiseen....? Tietysti - jos nyt olisin ilkeä, voisin kysyä että onko lääkitys ihan kohdallaan - mutta en ole ilkeä :)

Ja näistä ns. pitovaikeuskoirista. Kyllä se syy löytyy aina sieltä remmin toisesta päästä, väärä koira väärällä ihmisellä. Ilman koulutusta saa kovasta ja pehmeästä koirasta taatusti tunnevammaisen. Ja mitä ihmettä kasvattajat ja kennelliitto tekevätkään Pevisalla kun on näitä moraalittomia pennuntekijöitä jotka piut paut viittaavat kintaalla. Kannattaa kysäistä siltä koirasi kasvattajalta, haluaako hän että koiraasi käytetään jalostukseen, haluaako hän saada "piikin lihaansa". Kuten olen ennenkin kirjoittanut niin hoffipiiri on sen verran pieni piiri että tod.näköisesti koirasi kasvattaja ei ymmärrä tällaisia vitsejäsi.

että olen sun kanssa samaa mieltä.

inkeri ei oo sensuuris vaikka jutut menee yli reippaasti.mut pantiin sensuuriin,mutta ei haittaa,koska vaihdoin ip osoitteen.

omalla koirallaan voi tehä aika paljon,mutta joku raja sentään kuiteski.inkeri vaikuttaa provolta tai on muuten vaan tyhmä tai tietämätön.

mun vuoro sanoo näin:tollaselta en mitään ostaisi:(

• inkeri22
        Matka-Alma kirjoitti:

hahahahha. kuules se ei vissiin kuulu mitenkään koirani kasvattajalle sori nyt vaan. sulla sitä kusta on päässä kun teet täs niin ison asian mutta ihan miten vain. hyvää kesää vaan sulle

• inkeri22
        mace78 kirjoitti:

että olen sun kanssa samaa mieltä.

inkeri ei oo sensuuris vaikka jutut menee yli reippaasti.mut pantiin sensuuriin,mutta ei haittaa,koska vaihdoin ip osoitteen.

omalla koirallaan voi tehä aika paljon,mutta joku raja sentään kuiteski.inkeri vaikuttaa provolta tai on muuten vaan tyhmä tai tietämätön.

mun vuoro sanoo näin:tollaselta en mitään ostaisi:(

sinä et bvissiin minua tunne niin anna olla. varmaan edes myisin sinulle mitään. minulle koirani on paras ystävä ei mikään helvetin lelu! ja kellä se vika ihan koiran kasvattajassa voi olla!! pidä sä huoli omista asioista!

• inkeri22
        kyllä me kirjoitti:

tiedetään aika paljon enemmän. Et ole ilmeisesti huomannut että vitsipalsta on erikseen?
        Sinne voivat kaltaisesi lapsoset mennä leikkimään.

sä ja sun lapset. mene ite ku olet noin naurettava. miks edes vastasitte.? tämä asia ei kuulu edelleenkään teille. teen mitä teen ja jokaisella on omat mielepiteen ja kävin viikonloppuna koirani kasvattajan luona ja hän sanoin että idea on mainio. sori!

• olkoon!
        inkeri22 kirjoitti:

sä ja sun lapset. mene ite ku olet noin naurettava. miks edes vastasitte.? tämä asia ei kuulu edelleenkään teille. teen mitä teen ja jokaisella on omat mielepiteen ja kävin viikonloppuna koirani kasvattajan luona ja hän sanoin että idea on mainio. sori!

Siinä tapauksessa koirasi kasvattajallakaan ei ole ihan kaikki oravat kotona:)
        Ja sitäpaitsi,vitsihän se sun ilmotus oli?
        En mä tarvi vitsipalstaa kun näille sun jutuille saa jo nauraa ihan tarpeeks:)

• omistaja x 2

Mistä tuommoisille ihmisille Hoffi on edes joutunut? Kasvattajien pitäs ottaa vielä tiukempi linja pentujen luovutuksesta,tehdä salapoliisityötä vielä enemmän kuin nyt,kun näkyy olevan kaikenlaisia hörhöjä liikkeellä. Jopa Keltaisessa pörssissä olen nähny pentuilmoituksia.HÄVETKÄÄ !!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      160
      3489
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      61
      2735
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      33
      2120
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1687
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      80
      1583
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1544
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      368
      1472
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      97
      1215
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1125
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1106
    Aihe