Onpa Neumann lihonnu

Kuntakinte

Onko Se Neumanni ite raskaana?Luin jostain,et niille olis lapsi tulossa,mutta Kun olin Espoossa keikalla,hieraisin silmiäni,et jopa on äijä lihonnut.Hui!

8

2014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hegulli

      Diana kun laittaa soppaa ja sapuskaa pöydät notkumaan niin ei siitä nipa nouse ennenkuin lautaset on syöty tyhjiksi.
      ja ei niin hanakasti käy naiset keikoilla kiinni kun on kunnon pakki pojalla.
      keskittyvät eveen ja erkkiin niin nipa saa laulaa rauhassa ja keikatkin sujuu paremmin.
      ANtaa pojan lihoa kunhan sen verran jaksaa kävellä että pääsee lavalle.

      • Läski

        Olen kattonnu ihan samaa.On Mies kyl mahottamsti lihonut.Ettei vaan ala käyrä terveyren pääl.Näyttää tuo laulaminenkin ,kovin kankialta.Pittees teherä jottai ettei tuo terveys mee.Itte laihutin pv.ssä 20 kg.Semppiä kuiteski,jos itte tykkää.


    • Kata

      Ottas Nipakin vähän mallia Evestä ja menis salille hikoileen ne kilonsa pois ;)

    • lopetusyritykset

      ...tuppaa lisäämään jääkaappikäyntifrekvenssiä...

      • Alko oy ab

        Ja se kyllä näkyy.Ja taitaa olla aika useesti sokerihumalassa ,kun artistin esiintymistä katselee.


    • ansu

      No onhan hän poikavuosilta lihonut ja muuttunut PAREMPAAN suuntaan! Parantnut kuin viini vanhetessa.. Parempi tuollaisena, kuin 80-luvun rimppakinttuna! Parasta Nipassa juuri se maha..

    • outsider

      ..Nipan maha on maailman ihanin, kasvoi se sitten tai kutistui.

      • eve!

        "NIPAN MAHA ON MAILMAN IHANIN" ehe..joo sairasta mut jaa eiköhän tuo keikka tahti jo nipam mahaa kutista mutta mulle sama millaselta näyttää kunhan on vaan olemassa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe