Ratchet & Clank 1

kaikkialta etsinyt

tietäskö kukaan ja vois jopa kertoa mulle että missä planeetassa ja missä kohtaa on se paikka, mistä voi ostaa kultaisia aseita? olen löytäny toisen yhdeltä orbit-planeetalta, mutta toista paikkaa en löydä mistään. Jos mun kysymys jäi jotenkin vajanaiseksi, niin ilmottakaa. kiitos :)

9

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juukelispuukeli

Pelattu peli 4 kertaa läpi..... Mutta toisesta kulta-ase paikasta en ole kuullu.

• kaikkialta etsinyt

olen 5 löytänyt sieltä yhdestä paikasta, peli kuitenkin kertoo että niitä aseita on 10..

• tomppa
        kaikkialta etsinyt kirjoitti:

olen 5 löytänyt sieltä yhdestä paikasta, peli kuitenkin kertoo että niitä aseita on 10..

oon löytäny semmosesta tornista niitä kultasia aseita en muista mikä kenttä

• Ratchet85
        tomppa kirjoitti:

oon löytäny semmosesta tornista niitä kultasia aseita en muista mikä kenttä

Mun pelissä kulta-aseita voi ostaa, kun menee
        Novalis planeetalla aluksen luona on teleportti. Siitä pääsee "huoneeseen", jossa on kulta-aseita.

• kaikkialta etsinyt kirjoitti:

Se toinen on siellä planeetta novaliksella ihan alkupaikassa on telepårtti sinne. Toinen on gemlik basella, ku oot tappanu kwarkin nii palaa takasi sinne ja teletä kiitoradalle ja mene yhteen siellä olevaan torniin ja kun oot tornin alla, niin pompi seinähyppyjä ylös, ja näät hissin ja mee siihe ja oot asemestas.

• ongelman ratkaissut

kun olet kerran pelannut pelin läpi, eli rökittänyt Drekin ;D ruutuun tulee kysymys että haluatko aloittaa pelin alusta jossa sinulla on kaikki aseet ja pultit (ilman gadgets hommeleita), paina silloin ympyrää jolloin valitset tämän ominaisuuden. Tällöin peli alkaa alusta ja kun saavut Novalis planeetalle (uudestaan!!), heti kun on näytetty kuinka ratchetin kone hajoaa ja pääset itse pelaamaan näet heti siinä ratchetin hiukan vasemmalla puolella siirtymäalustan ja kun kävelet sen päälle se kysyy että (menetkö kulta-ase huoneeseen?) sitten painat voin kolmiota ja homma on sillä selvä. sieltä löydät kaikki kulta-aseet mitä pelistä voit saada. Onnea peliin!!

• kaikkialta etsinyt

Joo, kyllä mää sen Drekin olenkin jo voittanu, mutta mä valitsin sillon sen toisen vaihtoehdon.. :( mutta ei se mitään, voihan sen uudestaankin pelata. ! Kiitos vastauksesta :)

• dansku

Mikä se kakkos planeetta on josta voi ostaa goldweaponsseja?

• dansku kirjoitti:

Mikä se kakkos planeetta on josta voi ostaa goldweaponsseja?

Novalis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe