Ratchet & Clank 1

kaikkialta etsinyt

tietäskö kukaan ja vois jopa kertoa mulle että missä planeetassa ja missä kohtaa on se paikka, mistä voi ostaa kultaisia aseita? olen löytäny toisen yhdeltä orbit-planeetalta, mutta toista paikkaa en löydä mistään. Jos mun kysymys jäi jotenkin vajanaiseksi, niin ilmottakaa. kiitos :)

9

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juukelispuukeli

Pelattu peli 4 kertaa läpi..... Mutta toisesta kulta-ase paikasta en ole kuullu.

• kaikkialta etsinyt

olen 5 löytänyt sieltä yhdestä paikasta, peli kuitenkin kertoo että niitä aseita on 10..

• tomppa
        kaikkialta etsinyt kirjoitti:

olen 5 löytänyt sieltä yhdestä paikasta, peli kuitenkin kertoo että niitä aseita on 10..

oon löytäny semmosesta tornista niitä kultasia aseita en muista mikä kenttä

• Ratchet85
        tomppa kirjoitti:

oon löytäny semmosesta tornista niitä kultasia aseita en muista mikä kenttä

Mun pelissä kulta-aseita voi ostaa, kun menee
        Novalis planeetalla aluksen luona on teleportti. Siitä pääsee "huoneeseen", jossa on kulta-aseita.

• kaikkialta etsinyt kirjoitti:

Se toinen on siellä planeetta novaliksella ihan alkupaikassa on telepårtti sinne. Toinen on gemlik basella, ku oot tappanu kwarkin nii palaa takasi sinne ja teletä kiitoradalle ja mene yhteen siellä olevaan torniin ja kun oot tornin alla, niin pompi seinähyppyjä ylös, ja näät hissin ja mee siihe ja oot asemestas.

• ongelman ratkaissut

kun olet kerran pelannut pelin läpi, eli rökittänyt Drekin ;D ruutuun tulee kysymys että haluatko aloittaa pelin alusta jossa sinulla on kaikki aseet ja pultit (ilman gadgets hommeleita), paina silloin ympyrää jolloin valitset tämän ominaisuuden. Tällöin peli alkaa alusta ja kun saavut Novalis planeetalle (uudestaan!!), heti kun on näytetty kuinka ratchetin kone hajoaa ja pääset itse pelaamaan näet heti siinä ratchetin hiukan vasemmalla puolella siirtymäalustan ja kun kävelet sen päälle se kysyy että (menetkö kulta-ase huoneeseen?) sitten painat voin kolmiota ja homma on sillä selvä. sieltä löydät kaikki kulta-aseet mitä pelistä voit saada. Onnea peliin!!

• kaikkialta etsinyt

Joo, kyllä mää sen Drekin olenkin jo voittanu, mutta mä valitsin sillon sen toisen vaihtoehdon.. :( mutta ei se mitään, voihan sen uudestaankin pelata. ! Kiitos vastauksesta :)

• dansku

Mikä se kakkos planeetta on josta voi ostaa goldweaponsseja?

• dansku kirjoitti:

Mikä se kakkos planeetta on josta voi ostaa goldweaponsseja?

Novalis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2141
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1399
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1376
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1245
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      938
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      162
      828
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      796
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      732
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      716
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      665
    Aihe