tietäskö kukaan ja vois jopa kertoa mulle että missä planeetassa ja missä kohtaa on se paikka, mistä voi ostaa kultaisia aseita? olen löytäny toisen yhdeltä orbit-planeetalta, mutta toista paikkaa en löydä mistään. Jos mun kysymys jäi jotenkin vajanaiseksi, niin ilmottakaa. kiitos :)
Ratchet & Clank 1
9
440
Vastaukset
- juukelispuukeli
Pelattu peli 4 kertaa läpi..... Mutta toisesta kulta-ase paikasta en ole kuullu.
- kaikkialta etsinyt
olen 5 löytänyt sieltä yhdestä paikasta, peli kuitenkin kertoo että niitä aseita on 10..
- tomppa
kaikkialta etsinyt kirjoitti:
olen 5 löytänyt sieltä yhdestä paikasta, peli kuitenkin kertoo että niitä aseita on 10..
oon löytäny semmosesta tornista niitä kultasia aseita en muista mikä kenttä
- Ratchet85
tomppa kirjoitti:
oon löytäny semmosesta tornista niitä kultasia aseita en muista mikä kenttä
Mun pelissä kulta-aseita voi ostaa, kun menee
Novalis planeetalla aluksen luona on teleportti. Siitä pääsee "huoneeseen", jossa on kulta-aseita. kaikkialta etsinyt kirjoitti:
Se toinen on siellä planeetta novaliksella ihan alkupaikassa on telepårtti sinne. Toinen on gemlik basella, ku oot tappanu kwarkin nii palaa takasi sinne ja teletä kiitoradalle ja mene yhteen siellä olevaan torniin ja kun oot tornin alla, niin pompi seinähyppyjä ylös, ja näät hissin ja mee siihe ja oot asemestas.
- ongelman ratkaissut
kun olet kerran pelannut pelin läpi, eli rökittänyt Drekin ;D ruutuun tulee kysymys että haluatko aloittaa pelin alusta jossa sinulla on kaikki aseet ja pultit (ilman gadgets hommeleita), paina silloin ympyrää jolloin valitset tämän ominaisuuden. Tällöin peli alkaa alusta ja kun saavut Novalis planeetalle (uudestaan!!), heti kun on näytetty kuinka ratchetin kone hajoaa ja pääset itse pelaamaan näet heti siinä ratchetin hiukan vasemmalla puolella siirtymäalustan ja kun kävelet sen päälle se kysyy että (menetkö kulta-ase huoneeseen?) sitten painat voin kolmiota ja homma on sillä selvä. sieltä löydät kaikki kulta-aseet mitä pelistä voit saada. Onnea peliin!!
- kaikkialta etsinyt
Joo, kyllä mää sen Drekin olenkin jo voittanu, mutta mä valitsin sillon sen toisen vaihtoehdon.. :( mutta ei se mitään, voihan sen uudestaankin pelata. ! Kiitos vastauksesta :)
- dansku
Mikä se kakkos planeetta on josta voi ostaa goldweaponsseja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti35238772Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1037256Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315570Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214118Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi583344Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta673259Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D642537Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182211En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122154- 232127