Tietääkö kukaan, onko Iisalmessa koira veroa ja jos on, niin paljonko vuodessa?
Koira veroa Iisalmessa?
7
489
Vastaukset
- vuonna
pitää vielä maksaa, sit se poistuu Iisalmessa käytöstä:) Summaa en valitettavasti muista..
- -----
20 euroa. itse en koskaan maksanut. soitin ja kysyin siitä verosta aikoikaan, toimistotäti ihmetteli että meinaanko oikeasti maksaa sen? eihän iisalmessa kuulema kukaan maksa! :)
- ...
Okei, kiitos paljon teille vastauksista! :) Kesällä nimittäin pentu tulossa.
- Lapanen ^-^
Minun käsittääkseni ei ole enää. En ole kyllä ikinä maksanutkaan koska ei Iisalmessa koiraihmiset saa rahoilleen MITÄÄN vastinetta.
- Maikkis
Iisalmessa ihan kohtuullisen aktiivinen koiraharrastaja porukka ja heillä vielä koulutuskenttäkin käytössä. Ja agility esteetkin löytyy, joten kyllä siinä jotain vastinetta saa.
Tosin ei ole kyllä mekään taidettu koskaan maksaa koiraveroa kun vielä Iisalmessa asuttiin. - Pippuri
Maikkis kirjoitti:
Iisalmessa ihan kohtuullisen aktiivinen koiraharrastaja porukka ja heillä vielä koulutuskenttäkin käytössä. Ja agility esteetkin löytyy, joten kyllä siinä jotain vastinetta saa.
Tosin ei ole kyllä mekään taidettu koskaan maksaa koiraveroa kun vielä Iisalmessa asuttiin.Jotenkin en usko että kaupunki hirveästi on maksanut näitä. Onhan esim IKSY:llä jäsenmaksut sun muut. Niin eikös ne tarvike/paikka rahat tule niistä? vai olenko nyt ihan hakoteillä
- molla
koiraveron keräys lopetettiin iisalmessa muistaakseni maaliskuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049