Heinolassa toimi vuosikymmeniä otsikossa mainittu farkkutehdas.
Onko lukijoiden joukossa paljonkin kyseisessä tehtaassa työskennelleitä?
Mattisen Teollisuus
13
3201
Vastaukset
- suurin
osa tekijöistä ole kääntämässä housujen lahkeita jo jossain hoitokodeissa,tai sitten mullan syönnissä.
- välttämättä..
mun mummini oli sielä töissä...eikä ole vielä lähelläkään mitään hoitokoteja :)
mutta tuskinpa täälä paljoa ainakaan niitä entisiä mattisen työntekijöitä on..
- agfghgb
mun mutsi oli.
- Antikana
...minunkin mutsini ja asuu yhä Heinolassa. Miksi tuollaisia kyselet? Edes menneestä firmasta?
- Anonyymi
👍🏻👍🏻👍🏻
- Vaiheompelija
arvoitus oli, kenenkä päällä?
Ja kuka oli tämä tönkkö James?
Alla tai päällä, yhtä makeeta
joka säällä, paitsi silloin kun
perse kastui,ja aina sisältä päin,
harvoin ulkoa, ja se lohtuna, että
sai sisäänsä edes jotain lämpöä
tai lämmintä, mitä ei M:n palkoilla
juuri koskaan, vaan leivän päällä
joka säällä, usein vain ylempi huuli
suojanamme olin joskus tyhjä suuli,
mutta lohtuna aina oli alahuuli,
ja niitä aina parittan ja paritellen,
jeah! - Anonyymi
Niin oli minunkin äiti! Jameksia on vielä laatikoissa käyttämättömänä
- Anonyymi
Pölli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pölli?
Miten puuraaka-aine liittyy tähän?
- Anonyymi
Ja sitten illalla lähdettiin maalaiskunnan kirkolle Funky Maruschaan katsomaan kuinka Jamekset toimivat tanssilattialla ja naimapusikossa! Joku luuli, että puskassa heinäsirkat sirittää, mutta sitten selvsi, että se oli vetoketjunen ääntä. kun pojat heitti housuja sivuun.
- Anonyymi
Vanha on ketju, mutta minullakin tuli nostalginen takauma v-farkuista, jotka sain -70 luvun alkupuolella. Niissä oli polven kohdalla v-ommel. Olin vähän toisella kymmenellä.
- Anonyymi
Mie
- Anonyymi
rettingin kähmijä jh
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510223
- 525010
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422181Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131581Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31971Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24953