Kalkaros, James, Lupin ja Sirius olivat samalla vuosikurssila, eikö? Miten sitten se Puoliverinen Prinssi ei olisi voinut olla myös James, Lupin tai Sirius?? Kun Harryhan katsoi koska kirja oli painettu, ja kävi selväksi ettei Prinssi voinut olla kukaan heistä...Miten se sitten muka voi olla Kalkaros...?
Kysymys
11
770
Vastaukset
En nyt muista, en tosiaan ole lukenut kirjaa sen jälkeen kun se englanniksi julkaistiin, mutta oliko niin, että Kalkaros ei ollu kirjan ensimmäinen omistaja. Eli se vuosiluku olisi ollut siinä jo ennen kuin Kalkaros sen sai.
- ......
kirja oli kai sen äidin vanha
... Kalkaros ollut "puoliverinen", eli hänen isänsä oli jästi ja äiti noita. Kyllä se tuosta tulee selväksi minun mielestä. James oli ihan velho, niin oli Lupinkin (varmaan), mutta Siriuksesta en muista.
- --------
Rowlingin mukaan. Googleta.
- Harry-91
-------- kirjoitti:
Rowlingin mukaan. Googleta.
Sirius oli ihan "oikea" velho eli puhdasverinen, Lupin tosiaan puoliverinen ja Peter vähintään puoliverinen. Itse olen jostakin syystä aina pitänyt häntä puoliverisenä.
- ...
mutta mie ajattelin sen niin, että se 'puoliverinen' ei tässä tapaksessa tarkoita sitä onko molemmat vanhemmat velho ja noita etc. vaan sitä että kalkaros on puoliverinen PRINSSI, koska hän on äitinsä puolelta prinssi.. yrittäkää ymmärtää. xD
- AnQQuli
Siriuksen koko suku on ollut täysiverisiä velhoja/noitia
... kirjoitti:
mutta mie ajattelin sen niin, että se 'puoliverinen' ei tässä tapaksessa tarkoita sitä onko molemmat vanhemmat velho ja noita etc. vaan sitä että kalkaros on puoliverinen PRINSSI, koska hän on äitinsä puolelta prinssi.. yrittäkää ymmärtää. xD
Tuolla puoliverisellä tarkoitetaan tässä kahta asiaa:
1.Kalkaros on "puoliksi" Prinssi, koska hänen äitinsä sukunimi oli Prinssi
2.Kalkaros on puoliverinen velho, koska hänen isänsä oli jästi ja äiti noita
- Lottis
No kirja oli kai käytetty? Ja eihän kirjan painamisajankohta ole aina sama kuin käyttämisajankohta. itse skon severuksen käyttäneen käytettyjä kirjoja. tyhmä juttu, mutta oikein yrittämällä tuostakin saa loogista...
- Nimetön
kalkaros on voinut saada sen kirjan äidiltään tai isältään kumpi nyt olikaan käynyt tylypahkaa! mutta myös sen takia ei sirius tai lupin tai james voinut olla puoliverinen prinssi koska kukaan heistä ei ollut puoliverinen
- ...ole...
sanotttu että snape oli parii vuosikurssii ylempänä?? ja hm. se kirja oli ollu varmaan jolla toisen spapee ennen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2639439IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3186616Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?681584Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61381Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.921215- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut721013Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40852MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311738Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23736