Tommi Nikunen

vampyyri-j69

Mix Tommia pitää moittia? Tommikin on ihminen aivan kuten me muutkin.. Mun mielestä Tommi on paras valmentaja mitä Suomen mäkihyppääjät vaan voivat saada päävalmentajakseen.. Ottaa vaan päähän tollanen et heti ollaan moittimassa ihmistä, joka tuo todet asiat esiin...

17

5732

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaletsu

joo, tommi sopii hyvin päävalmentajaksi, on kehittynyt vuosien varrella, mutta päätyön tekee henkilökohtainen valmentaja.

• attasee

voin sanoa henkilökohtaisesti että pidän nikusesta ja hänen tyylistään valmentaa,hänen kanssaan on helppo olla yhteistyössä.Hän ei katsonut minua aliarvioivasti vaikka olinkin heidän "juoksupoikansa".Nikunen on tehnyt poikien kanssa paljon työtä heidän uransa eteen.

• varmasti

kukapa ei pitäisi nikusesta, siinä tuntuu olevan varsin fiksu ja ystävällinen kaveri. ja sokeakin voi huomata että valmennus sujuu lähes täydellisesti.

• Kynsi

hän on hyvin valmentaja - ehkä parempi kuin Mika suomen joukuelle.
      mutta en tykkää hänestä enää kuin ennen koska mul on vaikutelma että hän on muutunut. siitä lähtien hän on mennyt kihloihin ... en tjä!

• salli mun nauraa

Tommi onkin muuttunut radikaalisti, onhan hänellä sentään sormus sormessa!
        Mitäpäs jos tyttö hyvä hyväksyisit vaan tosiasian että Tommi on nyt varattu mies :)

• Kynsi
        salli mun nauraa kirjoitti:

Tommi onkin muuttunut radikaalisti, onhan hänellä sentään sormus sormessa!
        Mitäpäs jos tyttö hyvä hyväksyisit vaan tosiasian että Tommi on nyt varattu mies :)

hyväksyn tosiasian! mutta en ymmärrä miten voidaan mennä kihloihin jokun kaa noin vain 4 viikoa jälkeen!
        se on kiva että hän on löynyt jokun mutta kaikki asia on melko kummallinen mulle!
        mutta miten hyvänsä ... hän on hyvä valmentaja – se on tarpeeks! ;-) kaikki muuta on hänen yksityisasia ja se ei pitäis koskea meille ;-)

• olla
        Kynsi kirjoitti:

hyväksyn tosiasian! mutta en ymmärrä miten voidaan mennä kihloihin jokun kaa noin vain 4 viikoa jälkeen!
        se on kiva että hän on löynyt jokun mutta kaikki asia on melko kummallinen mulle!
        mutta miten hyvänsä ... hän on hyvä valmentaja – se on tarpeeks! ;-) kaikki muuta on hänen yksityisasia ja se ei pitäis koskea meille ;-)

niitä virolaisia?

• Kynsi
        olla kirjoitti:

niitä virolaisia?

en. miks? mitä tarkoitat?

• huonoa suomea
        Kynsi kirjoitti:

en. miks? mitä tarkoitat?

kuten virolainen (tai venäläinen).

• Kynsi
        huonoa suomea kirjoitti:

kuten virolainen (tai venäläinen).

mutta oon saksalainen

• erehdyin
        Kynsi kirjoitti:

mutta oon saksalainen

kansallisuudesta. Kirjoitustyylisi oli kyllä kuin virolaisella (tai venäläisellä) on.

• Kynsi
        erehdyin kirjoitti:

kansallisuudesta. Kirjoitustyylisi oli kyllä kuin virolaisella (tai venäläisellä) on.

loukkaantunut sen vuoks - mutta nyt takaisin teemaan! ;-)

• tom tom

Tommi ei ole yhtään mäkihyppääjää saanut omilla taidoillaan kehitetyksi,nauttii vain hedelmistä joita hänen edeltäjänsä sai aikaan.Tämähän on totuus josta on turha kiistellä.Tommista ei valitettavasti ole ainesta kunnon valmentajaksi.

• Kynsi

voidaan sanoa sen kaikista valmentajasta.
        niin kuin Kaletsu kirjoitti vähän ylhäällä enemmän henkilökohtaiset valmentajat tekevät päätyön.
        Nikunen järjestää pääasiassa mutta hänelläkin on laatuja valmentajana.

• vampyyri-j69

Jokaisella on oma mielipide Tommista... Toki henkilökohtainen valmentaja tekee suurimman työn hyppääjän kanssa, mutta tällä hetkellä Tommi on vaan paras vaihtoehto päävalmentajaksi ja PISTE..

• Anonyymi

tommi mitä kääntäs paineen roppaan tulis kantoo nm kokkosen voittaja ja luultavasti oisin voittanu sutkin muy

oot mieltä et mäkisuksi olis toisten päin kallellan

• Anonyymi

Toma oli ihan hupi ukko valmentajana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      52
      1266
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      86
      986
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      164
      917
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      105
      854
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      30
      843
    6. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      201
      762
    7. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      24
      729
    8. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      44
      718
    9. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      707
    10. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      25
      657
    11. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      122
      645
    12. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      43
      606
    13. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      602
    14. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      12
      575
    15. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      136
      528
    16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      83
      528
    17. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      520
    18. 39
      495
    19. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      490
    20. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      487
    Aihe