KIinteistönvälitys

foreigner

Mikä on Rauman paras ja huonoin kiinteistönvälitys? Mikäli paskoista voi jonkun valita parhaaksi. Muualta muuttaneen vain huonoja kokemuksia lähes kaikista.
Taitaa olla "jungmanneja" kaikki.Ei hajuakaan palvelusta. Taitaa pyyhkiä kaikilla hyvin. Mielipiteitä ja kokemuksia.Kiitos!!!

10

3459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valupelle

Ei vaikuta enää Raumalla,ensinnäkin ei heti kerrottu että talo on ulosmittauksessa.Kiusallista olla samassa työpaikassa myyjän kanssa joka ei vieläkään tervehdi minua.Tosin työnantajani saattaa minut tästä tilanteesta piakkoin vapauttaa antamalla kenkää.

Toiseksi Talossa ilmeni rakennusvirhe,Huoneistokeskuksen ainoa neuvo oli-alioikeuteen,lisäksi kohtelu oli niin tylyä että kierrän K&l:n myös kaukaa jossa kyseinen henkilö nykyisin vaikuttaa.

Onneksi kuitenkin huomasin virheen ajoissa ja vauriot osoittautuivat vähäisimmiksi kuin kosteusmittauset osoittivat.

Tapaus pisti miettimään,kun seuraavan kerran teen kiinteistökauppoja,en taida käyttää mitään välittäjää.

• peräsin

Vittu,eihän tän palstan käyttäjät ymmärrä ees kirjotettua tekstiä.Niin Raumlaissi, niin Raumlaissii....

• juki

SK- kiinteistöt on kyllä huippuhyvä,,, mukavat ja ystävälliset myyjät.

• japa

Kyl se nyt on kukkua et SK-kiinteistöt on hyvä. nehän hinnotteli munkin kämppäni ihan päin vittua. Lupas niin korkeen hinnan ettei mitään rajaa.Muiden arviot olivat huomattacasti alhaisempia ja samansuuntaisia. Onneksi jätin asian auki ja myin ite. Olisivat halunne vaan lisää myytävää hinnalla millä hyvänsä. Ei ammattitaitoisia.

• ariez

Ainakin on SK kiinteistöt. Mukavia ja ystävällisiä ihmisiä. K&L on antanu huonon vaikutelman joskus, ilmeisesti oli asuntoja riittäväst kaupan ku ei vastattu kyselyyni asuntoni myymisestä.

• kerpaali

Hei!Nää on vanhoja viestejä,mut olen ollu näitten(välittäjien)kanssa sen verran tekemsissä,et sanaan ei oo luotamista.Jos ne lupaa soittaa pian takasin ne soittaa huomen tai ei lainkaan.Täytyy muistaa et jokainen asiakas on tärkee:eli tarkoittaa sitä ,jos asiakas soittaa SOITA HETI TAKAISIN!!!eikä 15:sta päivä!!!Jokaisen asiakkaan asiat on TODELLA TÄRKEITÄ teidän mielestä ei mutta muistakaa asiakkaan suurimmat asiat elämässä!!Asunto,loma-asunto,liiketila ym.ym.Raumalla kaikilla parantamisenvaraa!!!

• mökinukko

Kiinteistömaailmasta sain ainakin asiantuntevaa ja ytstävällistä. Se heidän Hellgren on asiallinen ja taitava välittäjä,ainoa LKV siinä yrityksessä. Asuntomme myynti hoidettiin todella hyvin.Kohteemme ei varmasti ollut mikään helppo myytävä.Sitä oli muutkin Raumalaiset välittäjät koittaneet myydä, vailla tulosta. Aktiivisella toiminnalla saimme aikaan hyvän kaupan. Valtakunnalisuudesta oli ehdottomasti tässä tapauksessa etua. Olen erittäin pettynyt erään Raumalaisittain ison välitysliikkeen toimintaan(oranssivärit ja pankkitaustainen), ei minkäänlaista aktiivisuutta minkään suhteen.Ne miehet siellä sopisivat paremmin hautausurakoitsijoiksi.

• vertti

Tämän vuosituhannen alussa kävimme katsomassa 50 - 100 asuntoa ja sen myötä muodostui käsitys lähes kaikista raumalaisista välittäjistä, vain Antilasta ei ole kokemusta.

Kaikista jäi jotenkin "ketkumainen" mielikuva, ehkä OPKK:n yksi miesvälittäjä oli poikkeus. Ostimme asuntomme SK:n kautta, mutta heidänkin touhuistaan huomasin, että ihan rehtiä meininkiä se ei ole. RMKV:n toiminnasta kerroin työkavereilleni kommentteja, kun kyselivät neuvoani siitä, mille välittäjälle antaisivat asuntonsa myytäväksi. Asuntokippareiden joistakin esittelyistä muistan tehneeni päätelmän, että sen kanssaan en yhteistyöhön ryhdy.

Kun kävimme 50-100 kohteessa, niin sen kokemuksen perusteella pystyin heti toteamaan oliko hinta kohdallaan. Muistan vieläkin useita kohteita. joista arvasin, että ei mene hinnan vuoksi kaupaksi...ja niin myös kävi. Välittäjät tietenkin olivat toista mieltä.

Mihin sitten välittäjää tarvitaan, jos on myymässä asuntoaan ? Pankit hoitavat paperisodan, ilmoitella voi itsekkin ja hinnan määrittely ei ole vaikeaa. Taso selviää,kun käy useissa vastaavissa kohteissa ja tekee niiden myynnissäpysymisestä johtopäätökset. Kosteusmittaukset saa itsekkin järjestettyä...jne. JOs olisin myymässä, niin vakavasti harkitsisin itse myymistä kuin elättää noita ketkuja.

Raumalla hintataso nousi muutamien vuosien aikana rutkasti. Syynä ei ole Olkiluoto, halvat korot jne, vaan välittäjien välinen kilpailu kohteista ja siitä johtuva vedätys. Nykyisin välittäjiä lienee 9, kun riittävä määrä on alle puolet siitä. Minun puolesta saisivat mennä konkkaan koko remmi.

• mortti

Eipä Raumalla oikein hyvää välitysliikettä taida olla.Kaikki matkivat toimintatavoissaan toisiaan.Kukaan ei halua erottua toisesta. Poikkeuksena eräs valtakunnalliseen ketjuun kuuluva yritys. Aionkin kysyä sieltä tarjousta josko sieltä sais oikeanlaisen arvion.

• onnellinen mies

Kiinteistömaailma täyttää toiminnallaan kaikki hyvän välityksen kriteetit. Olin tyytyväinen heidän palveluunsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      199
      1590
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      138
      1354
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1123
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      995
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      51
      950
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      902
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      893
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31