Laura1

Ottaako päähän?

Koko ajan kirjoittelit HPK:n vastaisia viestejä ja selittelit, että Ässät saattaa hävitä kun sillä oli välierässä kovempi vastus (Kärpät).

Mun mielipide on se, että media teki Ässille hallaa tekemällä niistä niin vahvan ennakkosuosikin. Ne ehkä alkoi itsekin uskoa siihen. Sitten HPK tuli vähän kuin varjoista ja pelasi paremmin ja järkevämmin. Tänään (hups, eilen) nähtin tulos.

Jos oot tosi lätkäfani onnitelisit reilusti HPK:ta. Kyllä Kärpätkin taas nousee. HPK:n Laamanen tiettävästi tulossa ensi kaudeksi Kärppiin! Tenkratkin oli aikoinaan muuten HPK:n löytämä...
Mikä olisi tylsempää kuin se, että joku olisi suvereeni mestari vuodesta toiseen.

Nyt juhlitaan täällä pikkukaupungissa.

5

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse oululaisena toivoin Kerhon voittoa. Luulenpa, että niin Lauraa kuin itseäni harmitti Kärppien putoaminen, jonka jälkeen ei ollut niin väliä kuka voittaa. Itse olen aina sympatiseerannut Kerhoa, joten jos ei kerta Kärpät, niin sitten mestari saa olla Kerho. Onnittelut Hämeenlinnaan ja Poriin, missä pelattiin paremmin kuin Oulussa.

• reilua

sieltä päin. Tuli vähän juhlasimassa kirjoiteltua ilman kontrollia.
        Hyvää keväänjatkoa ja uutta kautta!

• Laura1

Mä olen sitä mieltä, että Ässillä oli hitusen kovemmat vastukset kuin Hpk:lla ja erityisesti Kärpät. Jos Hpk olisi ollut Kärppiä vastassa sen voittaen, niin silloin olisin ollut enemmän Hpk:n puolella. Siitäkin huolimatta, että Hpk:n vastustajana oli myös Ilves. Ilves oli hampaaton, vaikkakaan suorat nollalukemat eivät tee aivan oikeutta Ilvestäkään kohtaan. Kyllä se sentään pelillisesti olisi ansainnut ainakin yhden voiton.

Olen vilpittömästi onnitellut Hpk:n palstalla ja tainnut laittaa Ässiä onnitellessa hopeasta myös Hpk:n kullastakin. Olen kirjoittanut, että en todellakaan surisi Hpk:n voittoa, koska sillä ei ole yhtään mestaruutta vielä. Mulle ei ollut ratkaisevaa kuka finaalin loppujen lopuksi vei, sillä oli merkitystä enemmän kuka pelasi ns.jääkiekkoa kuka ei. Vaaka kallistui pelaamisen suhteen kyllä Hpk:lle, joten se on voittonsa ansainnut.

Kumpikaan joukkue ei kuulu suosikkeihini. Ne ovat edelleen Kärpät ja Ilves, joten en ymmärrä miten ihmeessä mua harmittaisi kumpi voitti. Eikä mua harmita kauheesti Kärppien putoaminen pronssillekaan. Luehan enemmän kirjoituksiani, niin huomaat, että saanut haukkuja osakseni, kun olen uskaltautunut kritisoimaan Kärppien peliä. Se ei ole ollut ollenkaan sillä tavoin uomissaan kuin ennen. Se on totuus ja Ässät pelasi parhaat pelinsä Kärppiä vastaan ja ansaitsi loppuottelupaikan. Ässillä varmasti muuten tuntui loppupeleissä rankat ottelut sekä Tapparaa että Kärppiä vastaan. Olihan kyseessä sentään viimevuosien mestaruuksia ottaneet joukkueet. Siitäkin huolimatta: Onnea Hpk. Mestaruus meni oikeaan osoitteeseen. Teillä on yksi liigan loistavimmista valmentajista. Toivottavasti saatte jatkossakin pitää hänet. Uskoisin,että hänelle voidaan suunnitella käyttöä muuallekin:)

• ainakin

ensi kaudesta HPK:ssa

• Laura1
        ainakin kirjoitti:

ensi kaudesta HPK:ssa

Ei siksi, etteikö tykkäisi työstänsä Hpk:ssa, mutta uskoisin hänen kaipaavan jo erilaisiakin haasteita. Katsotaan mitä isot "pomot"suunnittelevat. Ihmettelisin, jos ei häntä varten ole katsottu jotain muuta hommaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      152
      8913
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2649
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      48
      2427
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2427
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1833
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1827
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1723
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      45
      1259
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe