Oletteko nähneet hobby hallin mainosta (tuli just 29.10.) jossa on luisteluhiihtoon lähes "kilpatason" monot. Alpina tais olla merkki.
Hinta 99 euroa (mainoksen mukaan tälläiset maksaa 170 euroa yleensä).
Näyttää siis edullisilta mutta näinkö on katetta sille muulle kehulle. Onko joukossa asiantuntijoita ottamaan kantaa ko. tuotteeseen/mainokseen?
Vetelen itse Rossignolin Combi monoilla, joista sanotaan : ei hyvä kumpaankaan tyyliin. Tiedä sitten, kyllä noilla luistelee jos ei paremmasta tiedä.
Luistelumonot Hobby Hall:sta
4
3488
Vastaukset
- hiihteliä
Alpina merkkiset monot on ihan okei.
Kyseinen mono on tyypiltään (kiinnitykseltään)
NNN joten jos kerta sinulla on NNN lukot niin osta ihmeessä.- tööt
eli mitä se NNN meinaa käytännössä? Mistä ne tunnistaa??
- mono
tööt kirjoitti:
Ainakin Rossignoll käyttää tätä tyyppiä.
Se NNN tarkoittaa SIDE-tyyppiä johon käy vain NNN-tyyppiset MONOT. Merkintä on molemmissa.
Monoissa on kärjessä kiinnitys (poikittaistappi) ja kaksi uraa läpi koko monon pohjan. - Kimmo
tööt kirjoitti:
Eli siis NNN on Rottefellan New Nordic Norm systeemi. Ainakin Alpina, Rossignol ja Karhu käyttävät kyseistä side/mono pakettia.
Salomonilla on omat systeeminsä joihin NNN Monot eivät käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751