lävistysliike??

Da-Brat

onko kellään tietoa onko tulossa? tällä hetkellä tietääkseni sitä ei ole..

13

1860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvii

      tulla.....hirveitä ne lävistykset !!!!

      • slk

        Vaikket sinä satukkaan pitämään lävistyksistä ni anna toisten tehä mitä haluaa äläkä toitota niitä mielipiteitäs ääneen. on ne jo kuultu.


      • vastaisuudessakin.......
        slk kirjoitti:

        Vaikket sinä satukkaan pitämään lävistyksistä ni anna toisten tehä mitä haluaa äläkä toitota niitä mielipiteitäs ääneen. on ne jo kuultu.

        jos minusta on kiinni liikkeitä ei tule ikinä Kajaaniin


    • minä

      on tulossa tatskaliike kaupunkiin

      • sitä tänne

        on jo kaivattukin ja lävistäjää.Onhan tuo jo häpeä kun Iisamessakin on lävistysliike ja täällä ei. :D :D 8x


    • Higu

      Ei tarvita huumeita enää lisää kaupunkiin !

      • tatskoilla

        ole mitään tekemistä huumeiden kans.Päivitä tietos...


      • näköisiä
        tatskoilla kirjoitti:

        ole mitään tekemistä huumeiden kans.Päivitä tietos...

        ne on ei kunnon ihmiset semmoisia hommaa.


      • Minttuliini

        Tunnetko huumeita käyttämättömän tatuoidun tyypin? Enpä usko.


      • jo............................
        Minttuliini kirjoitti:

        Tunnetko huumeita käyttämättömän tatuoidun tyypin? Enpä usko.

        se tatskaliike, HUUMEET on loppu!


      • kuule aika
        Minttuliini kirjoitti:

        Tunnetko huumeita käyttämättömän tatuoidun tyypin? Enpä usko.

        monta.Puolet tuttavistani omistaa ainakin yhden, yleensä useammankin tatskan eikä kukaan käytä huumeita.Itselläni on kaksi, toinen otettu jo -70 luvulla ja ikinä en ole käyttänyt huumeita.Eikä edes alkon ripa käy. :))


      • Muotia!
        kuule aika kirjoitti:

        monta.Puolet tuttavistani omistaa ainakin yhden, yleensä useammankin tatskan eikä kukaan käytä huumeita.Itselläni on kaksi, toinen otettu jo -70 luvulla ja ikinä en ole käyttänyt huumeita.Eikä edes alkon ripa käy. :))

        Kaikkihan nykyään poistattaa tatuointejaan, jotka siihen vaan vähänkin pystyy! Mutta nythän on tulossa laki, ettei poistattamisia yleisissä sairaaloissa tehdä, vaan kustannukset saa jokainen maksaa viimeiseen senttiin asti itse.

        Nuo liikkeet on onneksi kovin lyhytikäisiä, kun vuokrat ja verot jää maksamatta, lopuu toiminta aika lyhyeen. Ellei sitä ennen ole jo muuta häikkää virkavallan kanssa tullut.


      • Muotia! kirjoitti:

        Kaikkihan nykyään poistattaa tatuointejaan, jotka siihen vaan vähänkin pystyy! Mutta nythän on tulossa laki, ettei poistattamisia yleisissä sairaaloissa tehdä, vaan kustannukset saa jokainen maksaa viimeiseen senttiin asti itse.

        Nuo liikkeet on onneksi kovin lyhytikäisiä, kun vuokrat ja verot jää maksamatta, lopuu toiminta aika lyhyeen. Ellei sitä ennen ole jo muuta häikkää virkavallan kanssa tullut.

        tarviiko niiden muotia ollakkaan :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe