Vapaa kuvaus

Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: KaiPr 2/07 SPOL Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

9

Kommenttia

40

1. Nike air force 1 mid

tietäskö joku mistä netistä sais tilattua kyseiset kengät 38-38,5 kokoset ja ihan ne perus valkeet. turninpointista oon
    Kengät
    3
    1630
  2. Hammond urku musiikkia??

tiedättekö artistejä/bändejä ketkä käyttää musisoinnissa hammond urkuja?? kiitos vastauksista.
    Yleistä musiikista
    7
    1131
  3. oletko hyvä googlettaja?

löydän kyllä lähes tulkoon kaikki mitä etsin mut nyt on aika kinkkinen etsittävä :) pitäs nimittäin löytää 'joe strummer
    Yleistä musiikista
    4
    308
  4. Wyclef Jean the carnival

to all the girls biisin alussa soi alkusoitto tetäskö joku kuka esittää sen? tutun kuulonen mut ei tule vaan omaan miele
    Kenen biisi?
    0
    114
  5. kuka laulaa?

novalta oon iltamyöhään muutaman kerran kuullu. ei ole mikään uusi kipale. nainen laulaa enkuks. biisi alkaa some times.
    Musiikki
    2
    290
  6. Päätämyöten menevät letit?

Osaako kukaan sanoa millä letitys tyylillä ne letitetään ja tietäskö kukaan netti sivuja missä olis jotain ohjeita?
    Hiukset
    8
    7953
  7. erillaisia temppuja koripallolla?

http://www.tommybaker.net esim. niinkun tuolla sivustolla. sattusko joku tietää tuon tapasia sivuja missä ois esim vid
    Koripallo
    2
    828
  8. Guitar pro 4 tabs?

www.mysongbook.com mutta tietäskö joku mistä muualta vois ladata noita tabseja tuohon ohjelmaan?
    Yleistä musiikista
    0
    133
  9. soinnut?

Kim Lönnholm: minä olen muistanut Pekka Ruuska: Ohrankeltainen kuu Oiskohan kukaan löytänyt netistä näihin sointuja?
    Yleistä musiikista
    4
    1200