ras-jah-bones

Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: KaiPr 2/07 SPOL Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
9
Kommenttia
40
- Nike air force 1 midtietäskö joku mistä netistä sais tilattua kyseiset kengät 38-38,5 kokoset ja ihan ne perus valkeet. turninpointista oon31653
- Hammond urku musiikkia??tiedättekö artistejä/bändejä ketkä käyttää musisoinnissa hammond urkuja?? kiitos vastauksista.71180
- oletko hyvä googlettaja?löydän kyllä lähes tulkoon kaikki mitä etsin mut nyt on aika kinkkinen etsittävä :) pitäs nimittäin löytää 'joe strummer4326
- Wyclef Jean the carnivalto all the girls biisin alussa soi alkusoitto tetäskö joku kuka esittää sen? tutun kuulonen mut ei tule vaan omaan miele0123
- kuka laulaa?novalta oon iltamyöhään muutaman kerran kuullu. ei ole mikään uusi kipale. nainen laulaa enkuks. biisi alkaa some times.2306
- Päätämyöten menevät letit?Osaako kukaan sanoa millä letitys tyylillä ne letitetään ja tietäskö kukaan netti sivuja missä olis jotain ohjeita?87970
- erillaisia temppuja koripallolla?http://www.tommybaker.net esim. niinkun tuolla sivustolla. sattusko joku tietää tuon tapasia sivuja missä ois esim vid2853
- Guitar pro 4 tabs?www.mysongbook.com mutta tietäskö joku mistä muualta vois ladata noita tabseja tuohon ohjelmaan?0146
- soinnut?Kim Lönnholm: minä olen muistanut Pekka Ruuska: Ohrankeltainen kuu Oiskohan kukaan löytänyt netistä näihin sointuja?41230