ras-jah-bones

Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: KaiPr 2/07 SPOL Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
9
Kommenttia
40
Nike air force 1 mid
tietäskö joku mistä netistä sais tilattua kyseiset kengät 38-38,5 kokoset ja ihan ne perus valkeet. turninpointista oon31630Hammond urku musiikkia??
tiedättekö artistejä/bändejä ketkä käyttää musisoinnissa hammond urkuja?? kiitos vastauksista.71131oletko hyvä googlettaja?
löydän kyllä lähes tulkoon kaikki mitä etsin mut nyt on aika kinkkinen etsittävä :) pitäs nimittäin löytää 'joe strummer4308Wyclef Jean the carnival
to all the girls biisin alussa soi alkusoitto tetäskö joku kuka esittää sen? tutun kuulonen mut ei tule vaan omaan miele0114kuka laulaa?
novalta oon iltamyöhään muutaman kerran kuullu. ei ole mikään uusi kipale. nainen laulaa enkuks. biisi alkaa some times.2290Päätämyöten menevät letit?
Osaako kukaan sanoa millä letitys tyylillä ne letitetään ja tietäskö kukaan netti sivuja missä olis jotain ohjeita?87953erillaisia temppuja koripallolla?
http://www.tommybaker.net esim. niinkun tuolla sivustolla. sattusko joku tietää tuon tapasia sivuja missä ois esim vid2828Guitar pro 4 tabs?
www.mysongbook.com mutta tietäskö joku mistä muualta vois ladata noita tabseja tuohon ohjelmaan?0133soinnut?
Kim Lönnholm: minä olen muistanut Pekka Ruuska: Ohrankeltainen kuu Oiskohan kukaan löytänyt netistä näihin sointuja?41200