tietäskö joku mistä netistä sais tilattua kyseiset kengät 38-38,5 kokoset ja ihan ne perus valkeet. turninpointista oon kattonu ja pointguardista ym.. liikkeistä aina on vain yli nelikymppistä kokoo olevaa monoo :) ulko…
tiedättekö artistejä/bändejä ketkä käyttää musisoinnissa hammond urkuja?? kiitos vastauksista.
löydän kyllä lähes tulkoon kaikki mitä etsin mut nyt on aika kinkkinen etsittävä :) pitäs nimittäin löytää 'joe strummer & the mescaleros' global a go go levyltä MONDO BONGO biisi. muita biisejä kyllä löytyy vaan ei ain…
to all the girls biisin alussa soi alkusoitto tetäskö joku kuka esittää sen? tutun kuulonen mut ei tule vaan omaan mieleen millään :)
novalta oon iltamyöhään muutaman kerran kuullu. ei ole mikään uusi kipale. nainen laulaa enkuks. biisi alkaa some times... kertsissä jotain don don dododo don.. all(joku sana)many..
Osaako kukaan sanoa millä letitys tyylillä ne letitetään ja tietäskö kukaan netti sivuja missä olis jotain ohjeita?
http://www.tommybaker.net esim. niinkun tuolla sivustolla. sattusko joku tietää tuon tapasia sivuja missä ois esim video klippejä kuvia ym..
www.mysongbook.com mutta tietäskö joku mistä muualta vois ladata noita tabseja tuohon ohjelmaan?
Kim Lönnholm: minä olen muistanut Pekka Ruuska: Ohrankeltainen kuu Oiskohan kukaan löytänyt netistä näihin sointuja?