mua masentaa nykyajan meininki suunnattomasti. joka paikka täynnä mainoksia ja kaikki on ale, tai tarjous. aina on kiire, jokakerta kun olen ollut jossain töissä niin aika ratkaisee ei laatu.se on huono homma käsityöalalla ja luo paineita sekä masentaa entisestään. joka työnhakuilmoituksessa painotetaan ahkeruutta,kokemusta jne.(täydellisyyttä) TULOSHAKUISUUS,URA,ja muut nykyajan termit saavat koko pään sekaisin.
yksi kaveri on nyt kolmattavuotta ison maatilan isäntä ja siitä on tullut työhullu. hän hokee vain sanoja raha, tulos, työtä, ja lisää rahaa, rahaa....
en halua enää nähdä koko kaveria.
jotenkin tämä kaikki on seisauttanut minut ja saanut aivoni dementoitumaan, jopa näkö huonotunut. tuntuu ettei jaksa enää mitään,kun maailma on jo täynnä täydellisiä työhulluja.
nykyaika
1
194
Vastaukset
- tästään kummene
Kaikella on aikansa. Ei tiedä vaikka itse olisit tulevaisuudessa maatalon isäntä ja joutuisit sen rumpan pyöriteltäväksi, se ei nimittäin ole helppoa ja jostakin on siihenkin voimaa ammennettava, vaikkapa siitä rahan laskemisesta.
Oikeassa olet, että tasapainoa täällä maapallolla ei ole. Kannattaisi miettiä mikä olisi sellainen tapa elää, että siinä pärjää oman persoonallisuutensa kanssa parhaalla mahdollisella tavalla ja jos keksii sen, niin tulisi päämäärä kohden pyrkiä aktiivisesti.
Jos annat tämän sekasotkuisen maan itseäsi masentaa, niin takuulla saat olla aina masentunut. Etsiydy pieneen yhteisöön, jossa on toimivia ja hvyiä ihmisiä, joskaan täydellisiä ei ole olemassakaan. Älä ole herkkä, äläkä vaadi itseltäsi tai muilta liikaa missään asiassa, ymmärryksessä, taidossa elää, rakkaudessa tai missään, muuten olet ainaisessa vaarassa tunnealueelta sillä joudut jatkuvasti pettymään.
Hyvää jatkoa ja innokasta uuden etsintää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978