Elikkäs joko on uusi äitiyspakkaus jaossa?
Joko äp 2006 jaossa?
8
1146
Vastaukset
- Ella
Kyllä pitäis olla:
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH?openDocument- tuleva äiti
Viime viikolla kuulemma vielä tullut vanhoja pakkauksia.No jospa tällä viikolla tulisi uusia sitten.Tämä mun kysymys olisi pitänyt kysyä loppu viikosta=)Ku nyt vasta maanantai..
- Reija
Että et meillä Suomessa saa näin hienoja avustuksia. Me jouduttais kaikki ostamaan itse. Toi kyllä helpottaa paljon alkuun pääsemistä.
- perjantaina
Perjantaina sain vielä vanhan ja kaikki, jotka ovat Perhikselle (perheklubi) tähän mennessä kirjoittaneet ovat taitaneet kertoa saaneensa vanhan pakkauksen.
- niin ne ensin
Jos tosiaan asuinpaikkakunnallesi jäänyt viime vuoden pakkauksia, niin ne jaetaan ensin. Siihen ei kai voi sen enempää vaikuttaa ja saa jännityksellä sitten odottaa mikä paketti tulee. Itse sain vuoden 2004 pakkauksen kun hain äitiyspakkausta huhtikuussa 2005, nyt en ole vielä postittanut hakemusta, joten jännityksellä odotan saanko uuden vaiko 2005 pakkauksen...
- perjantaina
niin ne ensin kirjoitti:
Jos tosiaan asuinpaikkakunnallesi jäänyt viime vuoden pakkauksia, niin ne jaetaan ensin. Siihen ei kai voi sen enempää vaikuttaa ja saa jännityksellä sitten odottaa mikä paketti tulee. Itse sain vuoden 2004 pakkauksen kun hain äitiyspakkausta huhtikuussa 2005, nyt en ole vielä postittanut hakemusta, joten jännityksellä odotan saanko uuden vaiko 2005 pakkauksen...
Ei siis mistään paikkakunnan varastosta!
- pakkaukset
niin ne ensin kirjoitti:
Pakkauksethan tulee Reimalta.EI mistään kunnan varastosta.
elikkäs tänään haettiin pakkaukset ja oli vuoden 2005 mallia. meille tuli 2 pakkausta kun kaksosia tässä odotellaan. toivoin niin uutta pakkausta, mutta tämäkin menettelee:)viime torstai tuli kelalta päätös, eli montaa päivää ei mennyt kun paketit jo postissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739