Elikkäs joko on uusi äitiyspakkaus jaossa?
Joko äp 2006 jaossa?
8
1152
Vastaukset
- Ella
Kyllä pitäis olla:
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH?openDocument- tuleva äiti
Viime viikolla kuulemma vielä tullut vanhoja pakkauksia.No jospa tällä viikolla tulisi uusia sitten.Tämä mun kysymys olisi pitänyt kysyä loppu viikosta=)Ku nyt vasta maanantai..
- Reija
Että et meillä Suomessa saa näin hienoja avustuksia. Me jouduttais kaikki ostamaan itse. Toi kyllä helpottaa paljon alkuun pääsemistä.
- perjantaina
Perjantaina sain vielä vanhan ja kaikki, jotka ovat Perhikselle (perheklubi) tähän mennessä kirjoittaneet ovat taitaneet kertoa saaneensa vanhan pakkauksen.
- niin ne ensin
Jos tosiaan asuinpaikkakunnallesi jäänyt viime vuoden pakkauksia, niin ne jaetaan ensin. Siihen ei kai voi sen enempää vaikuttaa ja saa jännityksellä sitten odottaa mikä paketti tulee. Itse sain vuoden 2004 pakkauksen kun hain äitiyspakkausta huhtikuussa 2005, nyt en ole vielä postittanut hakemusta, joten jännityksellä odotan saanko uuden vaiko 2005 pakkauksen...
- perjantaina
niin ne ensin kirjoitti:
Jos tosiaan asuinpaikkakunnallesi jäänyt viime vuoden pakkauksia, niin ne jaetaan ensin. Siihen ei kai voi sen enempää vaikuttaa ja saa jännityksellä sitten odottaa mikä paketti tulee. Itse sain vuoden 2004 pakkauksen kun hain äitiyspakkausta huhtikuussa 2005, nyt en ole vielä postittanut hakemusta, joten jännityksellä odotan saanko uuden vaiko 2005 pakkauksen...
Ei siis mistään paikkakunnan varastosta!
- pakkaukset
niin ne ensin kirjoitti:
Pakkauksethan tulee Reimalta.EI mistään kunnan varastosta.
elikkäs tänään haettiin pakkaukset ja oli vuoden 2005 mallia. meille tuli 2 pakkausta kun kaksosia tässä odotellaan. toivoin niin uutta pakkausta, mutta tämäkin menettelee:)viime torstai tuli kelalta päätös, eli montaa päivää ei mennyt kun paketit jo postissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204355Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103194Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442397Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2221004Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e138880