Elikkäs joko on uusi äitiyspakkaus jaossa?
Joko äp 2006 jaossa?
8
1178
Vastaukset
- Ella
Kyllä pitäis olla:
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH?openDocument- tuleva äiti
Viime viikolla kuulemma vielä tullut vanhoja pakkauksia.No jospa tällä viikolla tulisi uusia sitten.Tämä mun kysymys olisi pitänyt kysyä loppu viikosta=)Ku nyt vasta maanantai..
- Reija
Että et meillä Suomessa saa näin hienoja avustuksia. Me jouduttais kaikki ostamaan itse. Toi kyllä helpottaa paljon alkuun pääsemistä.
- perjantaina
Perjantaina sain vielä vanhan ja kaikki, jotka ovat Perhikselle (perheklubi) tähän mennessä kirjoittaneet ovat taitaneet kertoa saaneensa vanhan pakkauksen.
- niin ne ensin
Jos tosiaan asuinpaikkakunnallesi jäänyt viime vuoden pakkauksia, niin ne jaetaan ensin. Siihen ei kai voi sen enempää vaikuttaa ja saa jännityksellä sitten odottaa mikä paketti tulee. Itse sain vuoden 2004 pakkauksen kun hain äitiyspakkausta huhtikuussa 2005, nyt en ole vielä postittanut hakemusta, joten jännityksellä odotan saanko uuden vaiko 2005 pakkauksen...
- perjantaina
niin ne ensin kirjoitti:
Jos tosiaan asuinpaikkakunnallesi jäänyt viime vuoden pakkauksia, niin ne jaetaan ensin. Siihen ei kai voi sen enempää vaikuttaa ja saa jännityksellä sitten odottaa mikä paketti tulee. Itse sain vuoden 2004 pakkauksen kun hain äitiyspakkausta huhtikuussa 2005, nyt en ole vielä postittanut hakemusta, joten jännityksellä odotan saanko uuden vaiko 2005 pakkauksen...
Ei siis mistään paikkakunnan varastosta!
- pakkaukset
niin ne ensin kirjoitti:
Jos tosiaan asuinpaikkakunnallesi jäänyt viime vuoden pakkauksia, niin ne jaetaan ensin. Siihen ei kai voi sen enempää vaikuttaa ja saa jännityksellä sitten odottaa mikä paketti tulee. Itse sain vuoden 2004 pakkauksen kun hain äitiyspakkausta huhtikuussa 2005, nyt en ole vielä postittanut hakemusta, joten jännityksellä odotan saanko uuden vaiko 2005 pakkauksen...
Pakkauksethan tulee Reimalta.EI mistään kunnan varastosta.
elikkäs tänään haettiin pakkaukset ja oli vuoden 2005 mallia. meille tuli 2 pakkausta kun kaksosia tässä odotellaan. toivoin niin uutta pakkausta, mutta tämäkin menettelee:)viime torstai tuli kelalta päätös, eli montaa päivää ei mennyt kun paketit jo postissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483